Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyCentrum Projektów Europejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00067396
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa550a2f-9542-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Realizacja szkoleń dla beneficjentów z ekspertem zewnętrznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.4.2022.BS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 18000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – szkolenia pt. „Wyłanianie Wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków FE”.
1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie dwóch szkoleń pt.: „Wyłanianie wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą:
- pierwsza grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzone nie wcześniej niż 7 dni roboczych od zawarcia Umowy i nie później niż do końca kwietnia 2022 r.
- druga grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzona nie wcześniej niż na początku września i nie później niż w połowie października 2022 r.

2. Uczestnicy szkoleń:
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej, realizujący projekty współfinansowane z FE. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkoleń:
Podniesienie przez beneficjentów Funduszy Europejskich poziomu wiedzy nt. zasad stosowania zasady konkurencyjności oraz aspektów udzielania zamówień do 130 tys. złotych w świetle obowiązującej ustawy w kontekście projektów finansowanych ze środków FE w perspektywie 2014-2020. Szkolenia będą pozwalać uporządkować wiedzę w zakresie procesu prawidłowego wyłonienia wykonawcy, wyboru oferty - w zależności od tego czy beneficjent jest zobligowany do stosowania prawa zamówień publicznych, czy też nie. Udział w szkoleniach pozwoli zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

4. Ramowy program szkoleń
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9-10.30: moduł I
Akty prawne w zakresie udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE (koncentracja uwagi na wspólnych elementach tych dokumentów):
• dyrektywy i komunikaty KE dot. prawa wspólnotowego
• Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia wykonawcze
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
• ustawa o finansach publicznych.
• Zalecenia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, UZP i innych instytucji zarządzających (rozpatrywanie sytuacji problemowych związanych z zamówieniami publicznymi pod kątem FE).

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 moduł II

• Rozróżnienie i plan zamówień powyżej i poniżej 130 000 zł
• Zamówienia poniżej 130 000 zł
• Tryby wyboru wykonawców
• Szacowanie wartości
• Portal Baza Konkurencyjności, upublicznianie postępowania

godz.12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 moduł III

• Zasada konkurencyjności w praktyce:
• Kształt zapytania ofertowego, publikacja
• Warunki udziału i kryteria oceny ofert
• Wybór oferty i dokumentowanie zamówienia
• Tworzenie Opisu przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu, konflikt interesów, kary umowne, protokół
• Odstępstwa od stosowania zasady konkurencyjności

godz. 14.00-14.15- przerwa

godz. 14.15-15.15 moduł IV
• Wyłanianie wykonawców w projektach realizowanych w ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027.

godz. 15.15-zakończenie szkolenia
Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkoleń z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.2.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – szkolenie pt. „Kontrola w projektach współfinansowanych ze środków FE”
1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie szkolenia pt.: „Kontrola w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą szkolenie zostanie przeprowadzone w listopadzie 2022 r.

2. Uczestnicy szkolenia:
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej, realizujący projekty współfinansowane z FE. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy w zakresie zasad przeprowadzania kontroli projektów unijnych w kontekście prawidłowej ich realizacji. Uczestnicy uzyskają wiedzę na temat obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie w kontekście kontroli rzeczowej i finansowej związanej z realizacją projektu.

4. Ramowy program szkolenia

Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9-10.30: moduł I - SYSTEM KONTROLI PROJEKTÓW UNIJNYCH
• Podstawy prawne
• Rodzaje kontroli
• Podmioty uprawnione do kontroli
• Prawa i obowiązki kontrolującego i kontrolowanego
• Dokumenty kontroli

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 -moduł II- ZASADY PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PROJEKTÓW A KONTROLA
• Zasady sprawozdawczości i finansowania
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków
• Obowiązki beneficjenta wynikające z umowy o dofinansowanie projektu a kontrola projektu
• Jak przygotować się do kontroli

godz.12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 - moduł III- ZAKRES KONTROLI
• Zgodność projektu z harmonogramem rzeczowo-finansowym
• Zgodność realizowanego projektu z pozostałą dokumentacją (wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie itp.)
• Zasady przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej
• Zgodność stanu faktycznego z wnioskiem o płatność
• Zgodność projektu z polityką równych szans (w tym dostępności dla osób z niepełno sprawnościami)
• Poprawność procedur udzielania zamówień publicznych (zgodność z PZP, zgodność z zasadą konkurencyjności)
• Kwalifikowalność wydatków
• Prawidłowość i zgodność dokumentacji finansowej
• Kontrola kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych oraz weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków
• Kontrola zakończenia rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz osiągnięcia założonych wskaźników produktu
• Ochrona danych osobowych

godz. 14.00-14.15- przerwa

godz. 14.15-15.15 moduł IV- NIEPRAWIDŁOWOŚCI
• System raportowania o nieprawidłowościach
• Rodzaje nieprawidłowości
• Najczęściej wykrywane nieprawidłowości.

godz. 15.15-zakończenie szkolenia

Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkolenia z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.2.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – szkolenie pt. Pomoc publiczna w projektach współfinansowanych ze środków FE”

1. Przedmiot III części Zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia pt.: „Pomoc publiczna w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą szkolenie zostanie przeprowadzone nie wcześniej niż w połowie maja 2022 r. i nie później niż do końca czerwca 2022 r.

2. Uczestnicy szkolenia
Potencjalni beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkolenia
Podniesienie przez klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (potencjalnych beneficjentów FE) poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z identyfikacją pomocy publicznej, przesłankami z nią związanymi w projektach finansowanych ze środków FE w obecnej perspektywie finansowej, a także planowanymi przepisami w tym zakresie w nowej perspektywie finansowej na lata 2021-2027.

4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9.00-10.30 moduł I
1. Tryby pomocowe finansowania projektu – podejście do pomocy publicznej w perspektywie 2014-2020.
a. Przesłanki identyfikujące pomoc publiczną.
b. Pojęcie przedsiębiorstwa oraz beneficjenta pomocy (różnice).
c. Analiza występowania pomocy w danym projekcie lub jego poszczególnych transakcjach – izolowanie pomocy publicznej.
d. Realizacja projektu z pomocą publiczną – omówienie pięciu trybów podstawowych oraz jednego szczegółowego.
e. Realizacja projektu z wyłączeniem reguł pomocy publicznej – projekt generujący dochód oraz projekt niegenerujący dochodu.
f. Pomoc publiczna w kontekście projektu hybrydowego.

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 moduł II
2. Omówienie definicji oraz przesłanek stanowiących o pomocy publicznej:
a. Przesłanka selektywności wsparcia.
b. Przesłanka korzyści ekonomicznej (przysporzenia).
c. Przesłanka angażowania środków publicznych.
d. Przesłanka zakłócenia konkurencji i wpływu na wymianę handlową
e. Pomoc publiczna a pomoc de minimis – podstawowe różnice.
f. Definicja przedsiębiorcy w prawie wspólnotowym w kontekście jednostek samorządu terytorialnego i organizacji non-profit.

godz. 12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 moduł III
3. Główne kategorie pomocy publicznej:
a. Pomoc regionalna (art. 107.3.a. TFUE), w tym mapa pomoc regionalnej na lata 2014-2020.
b. Pomoc horyzontalna (art. 107.3.c. TFUE).
c. Pomoc sektorowa (art. 107.3.c. oraz 107.3.e. TFUE).

4. Regionalna pomoc inwestycyjna:
a. Pomoc udzielana w ramach Sekcji 1 Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014.
b. Pomoc udzielana w ramach Wytycznych w sprawie pomocy regionalnej na lata 2014-2020.
c. Mapa pomocy regionalnej określająca intensywność pomocy.
d. Efekt zachęty – analiza wariantów realizowanego projektu.
e. Pojęcie inwestycji początkowej.
f. Katalog kosztów kwalifikowanych.

godz. 14.00- zakończenie szkolenia

Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkolenia z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.2.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – szkolenia pt. „Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków projektach współfinansowanych ze środków FE”

1. Przedmiot IV części Zamówienia
Przeprowadzenie dwóch szkoleń pt.: Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków projektach współfinansowanych ze środków FE” w formule online, zgodnie z poniższym programem.
W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą
- pierwsza grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzone w maju 2022 r.
- druga grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzona w październiku 2022 r.

2. Uczestnicy szkoleń
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkoleń
Podniesienie przez klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (beneficjentów FE) poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z kwalifikowalnością wydatków oraz zasadami rozliczeń wydatków ponoszonych w projektach finansowanych ze środków FE.

4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9.00-10.30 moduł I

1. Główne zobowiązania beneficjenta w kontekście rozliczania projektu współfinansowanego ze środków FE.
Dokumenty programowe – podstawy prawne prawidłowego i kompletnego rozliczenia projektu.
Dokumenty bazowe w systemie sprawozdawczości i rozliczania projektu – omówienie kluczowych części umowy i wniosku.
Powiązania dokumentów w kontekście rozliczenia – WNIOSEK – UMOWA – WNIOSEK O PŁATNOŚĆ.

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 moduł II

2. Zasady kwalifikowalności – kategorie kosztów EFRR, EFS, FS.
3. Wydatki niekwalifikowalne
4. Wyłanianie wykonawców w projektach:
Rozeznanie rynku.
Zasada konkurencyjności – procedura krok po kroku

godz. 12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 moduł III
5. Uproszczone metody rozliczania – omówienie form zastosowania i rozliczenia.

Stawki jednostkowe.
Stawki ryczałtowe.
Kwoty ryczałtowe.
6. Koszty związane z angażowaniem personelu – formy zatrudnienia, dokumentowanie pracy i kwalifikowalność składników wynagrodzeń

godz. 14.00- zakończenie szkolenia

Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkoleń z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.2.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wskazany w ofercie trener w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- dla cz. I zamówienia: przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w formule online, dotyczące zagadnień związanych ze stosowaniem zasady konkurencyjności oraz udzielaniem zamówień publicznych o wartości poniżej progu ustawowego;
- dla cz. II zamówienia: przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w formule online, z zakresu zasad kontroli projektów współfinansowanych ze środków FE.
- dla cz. III zamówienia: przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w formule online z zakresu stosowania pomocy publicznej w projektach w perspektywie finansowej 2014-2020.
- dla cz. IV zamówienia: przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w formule online, z zakresu kwalifikowalności wydatków oraz zasad rozliczania wydatków ponoszonych w projektach finansowanych ze środków FE w perspektywie finansowej 2014-2020.

Wykazane szkolenia muszą być zgodne z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 4 godziny dydaktyczne (45 minutowe) oraz być zrealizowane w jednym dniu kalendarzowym dla jednej grupy uczestników. Wykonawca wskaże te same osoby w wykazie osób, stanowiącym zał. Nr 5 do SWZ, jak i formularzu ofertowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. 8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Szczegóły w rozdziale XV SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 10. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ).
11. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w rozdziale VII pkt 8.1SWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o
wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt. 2 SWZ musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 2 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:8.1 aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i
nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 14. Do oferty należy dołączyć: Wstępne
oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).14.5 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).15. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na
drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale.16. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......)17.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem § 1 ust. 5.
2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa w tym prawa wspólnotowego lub zmiany zakresu lub struktury Programu, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy w ten sposób, że czynią wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu Umowy do obowiązujących przepisów prawa lub zakresu / struktury Programu;
2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto określone w § 4 ust. 1 pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto.
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej, jeżeli niejęcie zmian w Umowie skutkowałoby tym, że wykonanie Umowy byłoby niecelowe – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu Umowy do zmian organizacyjny po stronie Zamawiającego;
4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów Umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;
5) wystąpienia siły wyższej,
3. Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian Umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2, dotyczyć może również:
1) terminu wykonania usługi, o którym mowa w § 2 ust. 1, który może być wydłużony, jednak nie dłużej niż o 1 miesiąc;
2) wynagrodzenia, które może być zwiększone jednak nie więcej niż o 10% w stosunku do całkowitego wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1.
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Doprecyzowanie kryetrium nr 2) Ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleń w danej części.

W ramach tego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty za doświadczenie trenera w zakresie realizacji szkoleń w formule online, wskazanego do przeprowadzenia szkoleń w danej części , w skali od 0 do 40 pkt biorąc pod uwagę następujące elementy:
a) wykaz przeprowadzonych szkoleń:
- dla cz. I. zamówienia: przeprowadził szkolenia w formule online dotyczące zagadnień związanych ze stosowaniem zasady konkurencyjności oraz udzielaniem zamówień publicznych o wartości poniżej progu ustawowego;
- dla cz. II zamówienia: przeprowadził szkolenia w formule online z zakresu zasad kontroli projektów współfinansowanych ze środków FE.
- dla cz. III. zamówienia: przeprowadził szkolenia w formule online z zakresu stosowania pomocy publicznej w projektach w perspektywie finansowej 2014-2020.
- dla cz. IV. zamówienia: przeprowadził szkolenia w formule online z zakresu kwalifikowalności wydatków oraz zasad rozliczania wydatków ponoszonych w projektach finansowanych ze środków FE w perspektywie finansowej 2014-2020.
• wskazanie 2 lub mniej szkoleń z podanego zakresu - 0 pkt
• wskazanie 3- 4 szkoleń z podanego zakresu - 20 pkt
• wskazanie więcej niż 4 szkoleń z podanego zakresu – 40 pkt

Podlegać ocenie będą tylko dodatkowe szkolenia, wskazane poza wymaganymi w ramach warunków udziału w postępowaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI