Świadczenie usług z zakresu indywidualnych zajęć z fizjoterapeutą / rehabilitantem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług z zakresu indywidualnych zajęć z fizjoterapeutą / rehabilitantem ruchowym w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-02
  • ZamawiającySpecjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00176410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu indywidualnych zajęć z fizjoterapeutą / rehabilitantem ruchowym w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu indywidualnych zajęć z fizjoterapeutą / rehabilitantem ruchowym w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a08efc98-dc12-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.6 Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7.7 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z „platformazakupowa.pl” określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
SZCZEGÓŁY W SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu indywidualnych zajęć z fizjoterapeutą / rehabilitantem ruchowym. w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Świdnickim w Świdniku
3.2 Zadania ośrodka zostały określone w art. 90v ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2021 r. poz. 1915) oraz art.75 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansach zadań oświatowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1930 z późn.zm.)
3.3 Zajęcia będą prowadzone do końca 2022 roku.
3.4 Zajęcia obywać się będą w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Świdniku. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w innym miejscu po uzgodnieniu z Dyrektorem Ośrodka. Wykonawca zobowiązany jest w tym wypadku zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
3.5 Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami / opiekunami prawnymi). Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu przez rodziców / opiekunów i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii na podstawie opinii zespołu koordynującego działania ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego powołanego przez dyrektora ośrodka.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację realizowanego wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przesz Zamawiającego i przekazać go do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie do 5 dnia miesiąca następnego po zakończonym miesiącu.
3.7 Wykonawca odpowiada za pomieszczenie, sprzęt i pomoce udostępnione przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia.
3.9 Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy, tj. od momentu podpisania umowy do grudnia 2022 roku. Realizacja zajęć będzie uzależniona od liczby dzieci zgłoszonych i zakwalifikowanych do specjalistycznej formy wsparcia.
3.10 Liczba godzin poszczególnych zajęć zależna jest od zdiagnozowanych potrzeb dzieci i przydzielana będzie przez koordynatorów programu według potrzeb na określony przez nich czas, maksymalnie 5 godzin tygodniowo na podstawie Regulaminu rekrutacji. Rekrutacja odbywa się dla dzieci z terenu powiatu świdnickiego.
3.11 Jedną godzinę należy traktować jako godzinę zegarową tj. 60 min.
3.12 Treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą być dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci według zaleceń opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub wskazań lekarskich.
3.13 Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do soboty.
3.14 Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a) udzielenie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka
b) wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka oraz, w zależności od potrzeb dziecka, dodatkowych usług specjalistów
d) udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia
e) opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie
f) opracowanie programu terapii
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół
h) prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć
i) zapewnienie pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji wspomagania, a którymi nie dysponuje Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku.
j) poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”
3.15 Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Ogółem na realizację zadań ośrodka przeznaczono w 2022r.- 3000 godzin łącznie dla wszystkich terapii.
3.16 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutą / rehabilitantem ruchowym.
a) Czas trwania zajęć maks.150 godz.
b) Zajęcia polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Świdnickiego.
c) Rehabilitacja jest formą całościowego wsparcia skierowanego do dzieci niepełnosprawnych fizycznie.
d) Jej celem jest przywrócenie całościowej lub przynajmniej częściowej sprawności fizycznej. Występuje w różnych formach, w zależności od rodzaju problemu dziecka. Jej bardzo istotną rolą jest również profilaktyka w postaci ćwiczeń opóźniających efekty degeneracji organizmów dzieci.
e) Działania prowadzone przez specjalistów są dostosowane do rozpoznanej choroby (schorzenia, urazu), wieku dziecka i rokowań. Fizjoterapeuta na tej podstawie wybiera rodzaj ćwiczeń oraz intensywność. Korzysta przy tym z różnorodnych technik, wybierając najbardziej odpowiednie do stanu dziecka i dające pewność co do skutków.
f) Usprawnianie ruchowe – pozwala polepszyć komfort życia uczniów z niepełnosprawnością ruchową, a rodzicom często ułatwia codzienną opiekę nad dzieckiem.
SZCZEGÓŁY W SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty (C)”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie (D)”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub
zawodowej:
a) wymagane jest wykazanie posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w okresie
ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert osoba skierowana przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia
przeprowadziła zajęcia z zakresu tematycznego tożsamego lub zbliżonego do tematyki zajęć stanowiącego przedmiot
zamówienia (w zakresie części o którą ubiega się Wykonawca) w wymiarze minimum:100 godz.

Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie
(nie dopuszcza się sumowania potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się
na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten
musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.
Przez godzinę rozumie się min. 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
Przez okres 5 lat rozumie się min. 60 miesięczne wykonywanie obowiązków we wskazanym obszarze.
b) wymagane jest wykazanie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, tj.:
Osoby skierowane do realizacji zamówienia winne legitymować się wykształceniem wyższym z przygotowaniem
pedagogicznym na podstawie § 15 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie
szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, Dz.U. z 2017 r., poz. 1575.
Kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka posiada osoba, która:
1) ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika
specjalna, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
2) ukończyła studia wyższe w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej lub terapii pedagogicznej oraz posiada
przygotowanie pedagogiczne, lub
3) ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika
specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii
pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju
dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
4) ma kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy określone w § 20 ww. rozporządzenia. Zgodność
kwalifikacji nauczyciela z obowiązującymi przepisami bada kurator oświaty – art. 13 ust. 6 pkt 2, art. 180 ust. 1 w zw. z art.
55 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. z 2018 r., poz. 996 ze zm.,
A w szczególności:
Dla Zadania 1 – Wykształcenie wyższe z zakresu rehabilitacji lub fizjoterapii.
Dla Zadania 2 – Ukończenie kursu lub szkolenia w zakresie trenera psów lub instruktora szkolenia psów.
18.2 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia wstępne składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA należy zaznaczyć, że oferta jest składana wspólnie oraz wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę tłumaczenia z języka ukraińskiego na polski i odwrotnie - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę tłumaczenia z języka ukraińskiego na polski i odwrotnie łącznie w wymiarze maksymalnie 200 godzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI