Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Omnibus Budowlany”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów, 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 621-35-66
1.5.8.) Numer faksu: (14) 621-35-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretzsb@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.tarnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Omnibus Budowlany”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d610c209-b7b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007186/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia w branży budowlanej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
SPR Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d58cc6c7-fd11-4ea0-beb6-faf4787725683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal/ sekretzsb@umt.tarnow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zaszyfrowaną ofertę z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ na skojarzony z nim ePUAP Zamawiającego z nazwą odbiorcy: Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie.Zgodnie za art. 61 ust. 1 pzp komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Dalsza komunikacja, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą w ramach wyjaśnień, poprawy lub uzupełnień, odbywa się przy użyciu formularza do komunikacji na miniPortalu, ePUAP Zamawiającego https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej e-mail sekretzsb@umt.tarnow.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest / Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie reprezentowany przez Dyrektora Szkoły Ludwika Chruściela; siedziba: ul. Legionów 15, 33-100 Tarnów,2) Inspektor ochrony danych osobowych Zamawiającego poprzez pocztę elektroniczną: iod-zsb@zsb.tarnow.pl ,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania wg ustawy prawo zamówień publicznych 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:8) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;9) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 10) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 11) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:12) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;13) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;14) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSB/2/PN/2021/OB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs spawania metodą TIG 141 FWFM1Liczebność grupy szkoleniowej : 17 uczniów Liczba godzin : teoria 23 godz. + praktyka 80 godz. = 103 godz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie obejmuje prawo opcji: możliwość zmniejszenia liczby uczestników kursu maksymalnie o 20% w stosunku do ilości uczestników Projektu pierwotnie wskazanej w sytuacji mniejszej liczby zgłoszeń osób chętnych do uczestnictwa w szkoleniu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru:1) Kryterium : Cena 60%Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru: C=C min/ Co *60%gdzie: ∁ – liczba punktów przyznana danej ofercie,C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,C o – cena brutto badanej oferty.2) Doświadczenie kadry dydaktycznej 40% według wzoru D= Dśr./Dśr. max x 40 gdzie:D – liczba punktów przyznana danej ofercie,Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru:1) Kryterium : Cena 60%Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru: C=C min/ Co *60%gdzie: ∁ – liczba punktów przyznana danej ofercie,C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,C o – cena brutto badanej oferty.2) Doświadczenie kadry dydaktycznej 40% według wzoru D= Dśr./Dśr. max x 40 gdzie:D – liczba punktów przyznana danej ofercie,Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 404.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs koparko-ładowarki z uprawnieniami Liczebność grupy szkoleniowej : 15 uczniówLiczba godzin: teoria 52 godz. + praktyka 82 godz. = godz. 134.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie obejmuje prawo opcji: możliwość zmniejszenia liczby uczestników kursu maksymalnie o 20% w stosunku do ilości uczestników Projektu pierwotnie wskazanej w sytuacji mniejszej liczby zgłoszeń osób chętnych do uczestnictwa w szkoleniu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru:1) Kryterium : Cena 60%Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru: C=C min/ Co *60%gdzie: ∁ – liczba punktów przyznana danej ofercie,C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,C o – cena brutto badanej oferty.2) Doświadczenie kadry dydaktycznej 40% według wzoru D= Dśr./Dśr. max x 40 gdzie:D – liczba punktów przyznana danej ofercie,Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru:1) Kryterium : Cena 60%Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru: C=C min/ Co *60%gdzie: ∁ – liczba punktów przyznana danej ofercie,C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,C o – cena brutto badanej oferty.2) Doświadczenie kadry dydaktycznej 40% według wzoru D= Dśr./Dśr. max x 40 gdzie:D – liczba punktów przyznana danej ofercie,Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 404.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 7