Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz indywidualnego wsparcia dla dzieci w wieku 7-16 lat i ich rodzin w ramach projektu pn.: „Rozwijamy talenty dzieci i młodzieży z Gminy Ożarów” Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŚwietlica Środowiskowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-06
  • Numer ogłoszenia583148-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583148-N-2019 z dnia 2019-08-06 r.

Świetlica Środowiskowa: Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz indywidualnego wsparcia dla dzieci w wieku 7-16 lat i ich rodzin w ramach projektu pn.: „Rozwijamy talenty dzieci i młodzieży z Gminy Ożarów” Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPOWŚ 2014-2020). Oś Priorytetowa IX. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świetlica Środowiskowa, krajowy numer identyfikacyjny 383109591, ul. Stodolna   3 , 27-530  Ożarów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48158610700, e-mail ozarowswietlica@op.pl, faks +48158611136.
Adres strony internetowej (URL): www.ozarow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.ozarow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.ozarow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz indywidualnego wsparcia dla dzieci w wieku 7-16 lat i ich rodzin w ramach projektu pn.: „Rozwijamy talenty dzieci i młodzieży z Gminy Ożarów” Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie
Numer referencyjny: ZP.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz indywidualnego wsparcia dla dzieci w wieku 7-16 lat i ich rodzin w ramach projektu pn.: „Rozwijamy talenty dzieci i młodzieży z Gminy Ożarów” Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie. a) Świadczone usługi obejmowały będą cykl zajęć dla dzieci w wieku 7 -16 lat b) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki za godzinę ( 1 h=45 minut) prowadzenia spotkań. c) Świetlica Środowiskowa Gminy Ożarów wraz ze swoimi filiami będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00. d) Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 (pięć) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: Część 1 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie Część 2 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Janowicach Część 3 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Pisarach Część 4 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Lasocinie Część 5 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Wyszmontowie 1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Opracowania haromonogramu zajęć i uzgodnienia go z kierownikiem świetlicy, b) Dotarcia na zajęcia we własnym zakresie w terminach ustalonych harmonogramem c) Opracowanie programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi świetlicy d) Prowadzenie bieżącej współpracy z kierownikiem świetlicy, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce e) Dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu f) Bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (listy obecności) g) Zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia: 1) Dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej; 3) Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki został obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego); 4) Oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym; 5) Kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności Część Nr 1 Część 1 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie: - Wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów - Wzbogacenie słownictwa - Przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych - Zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego - Zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim - Rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim - Rozwijanie sprawności mówienia i słuchania - Rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych - Kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych - Doskonalenie czytania ze zrozumieniem - Skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach -Wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy) - Kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach Łącznie 384 h (1 h =45 min). W 2019 r. -48 h, w 2020 r. -144 h w 2021r. -144 h, w 2022- 48h. Część Nr 2 Część 2 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Janowicach Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie: - Wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów - Wzbogacenie słownictwa - Przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych - Zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego - Zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim - Rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim - Rozwijanie sprawności mówienia i słuchania - Rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych - Kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych - Doskonalenie czytania ze zrozumieniem - Skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach -Wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy) - Kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach Łącznie 384 h (1 h =45 min). W 2019 r. -48 h, w 2020 r. -144 h w 2021r. -144 h, w 2022- 48h. Część Nr 3 Część 3 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Pisarach Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie: - Wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów - Wzbogacenie słownictwa - Przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych - Zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego - Zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim - Rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim - Rozwijanie sprawności mówienia i słuchania - Rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych - Kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych - Doskonalenie czytania ze zrozumieniem - Skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach -Wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy) - Kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach Łącznie 384 h (1 h =45 min). W 2019 r. -48 h, w 2020 r. -144 h w 2021r. -144 h, w 2022- 48h. Część Nr 4 Część 4 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Lasocinie Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie: - Wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów - Wzbogacenie słownictwa - Przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych - Zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego - Zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim - Rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim - Rozwijanie sprawności mówienia i słuchania - Rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych - Kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych - Doskonalenie czytania ze zrozumieniem - Skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach -Wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy) - Kształcenie umiejętności pracy w parach i grupachŁącznie 384 h (1 h =45 min). W 2019 r. -48 h, w 2020 r. -144 h w 2021r. -144 h, w 2022- 48h. Część Nr 5 Część 5 – Zajęcia z języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie filia w Wyszmontowie Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należeć będzie: - Wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów - Wzbogacenie słownictwa - Przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych - Zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego - Zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim - Rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim - Rozwijanie sprawności mówienia i słuchania - Rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych - Kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych - Doskonalenie czytania ze zrozumieniem - Skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach -Wyrabianie umiejętności pracy z pomocami dydaktycznymi ( słowniki, filmy) - Kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach Łącznie 384 h (1 h =45 min). W 2019 r. -48 h, w 2020 r. -144 h w 2021r. -144 h, w 2022- 48h. 4. Oszacowana maksymalna ilość godzin zajęć edukacyjnych dla każdego z poszczególnych zadań została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zajęcia edukacyjne, w ramach realizacji danego zadania, będą odbywać się w okresie od 02.09.2019 do 30.04.2022 r. 5. Spotkania odbywać się będą od poniedziałku do piątku w salach dydaktycznych przystosowanych do prowadzenia zajęć udostępnionych przez Świetlice Środowiskowe. Za 1 godzinę przyjmuje się 45 minut. 6. Informacje dodatkowe: a) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. b) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Świetlicę Środowiskową na podstawie stosunku pracy. Za pracownika należy uznać każdą osobę, która jest u niego zatrudnioną na podstawie stosunku pracy, przy czym dotyczy to zarówno osób stanowiących personel projektu, jak i osób niezaangażowanych do realizacji projektu lub projektów. c) Łączne zaangażowanie zawodowe prowadzącego zajęcia w realizację wszystkich projektów strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym ze środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. d) Wymogi określone w ppkt a), b), c), d) wynikają z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Koszty dojazdów do placówek i wykonania usług w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80570000-0
80000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi poniższe warunki, w zakresie poszczególnych zadań: 1. Zadanie 1, 2,3,4 5 - minimum 1 osoba posiadająca min. Wykształcenie 1) ukończyła studia pierwszego stopnia: a. na kierunku filologia w specjalności język angielski oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b. w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 2) ukończyła studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a. świadectwem egzaminu z języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b. świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, lub 3) ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się: a. świadectwem egzaminu z języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b. świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, lub 4) legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. - min. roczne doświadczenie zawodowe lub roczna praktyka zawodowa na stanowisku nauczyciela języka angielski
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. 5.2.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.2.1. lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1.1. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1.2. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.1.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 „Wykaz osób”– forma dokumentu oryginał. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5.1.3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI