Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów Podkarpackiego Centrum

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyPodkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00120690
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798 870 512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e26a842-e88d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Podkarpackie Centrum Innowacji” w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy:
1) przekazują poprzez Platformę zakupową, dostępną pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings
2) w wyjątkowych przypadkach mogą przekazać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@pcinn.org (nie dotyczy składania ofert i oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp);
3) W niniejszym postępowaniu Zmawiający nie przewiduje wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 65 ust. 1 oraz w art. 66 i 69 ustawy Pzp dotyczących odstąpienia od komunikacji przy użyciu środków elektronicznych.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia / poprawienia / uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
8) przesyłania odwołania/inne
- odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych zawiera załącznik nr 9 – „Klauzula informacyjna RODO”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych zawiera załącznik nr 9 – „Klauzula informacyjna RODO”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.40.11.2021.PBR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1) Część I: szkolenia dla Platform P1/P2:
A) Zarządzanie procesem B+R, wdrażanie rozwiązań B+R, wdrażanie innowacji;
B) Zadania kierownictwa laboratorium w drodze do akredytacji;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2) Część II: Akademia Protolab – I i II edycja:
A) Warsztat kreatywności;
B) Lean startup;
C) Marketing;
D) Business model canvas;
E) Umowy handlowe - negocjacje, ryzyka;
F) Budżet projektu;
G) Zarządzanie projektami;
H) Badania rynku i analiza konkurencji;
I) Warsztat liderski;
J) Wystąpienia publiczne, prezentacje;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają wskazane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) dla części I, lit.: A), w oparciu o wykaz osób wskazany w p. X.4.4) SWZ – wg zał. nr 5:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe oraz która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowała co najmniej 4 szkolenia/warsztaty zbliżone do tematów: „Wdrożenia prac badawczo rozwojowych w praktyce przemysłowej”, „Komercjalizacja prac badawczo rozwojowych”, „Wycena prac badawczo rozwojowych”, „Zarządzenie pracami Badawczo – Rozwojowymi”, “Finansowanie prac B+R ze źródeł zewnętrznych (NCBR, PARP, Horyzont 2020)”;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która wykonała łącznie 4 szkolenia (nie dopuszcza się sumowania doświadczeń kilku osób) w tematyce podobnej do wskazanej powyżej, przy czym nie jest konieczne, by szkolenia dotyczyły wszystkich czterech tematów. (tj. dopuszcza się wykonanie wszystkich lub kilku szkoleń z ramach dowolnej z ww. tematyk) – zał. Nr 5.
dla części I, lit.: B), w oparciu o wykaz osób wskazany w p. X.4.4) SWZ – wg zał. nr 5:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe, oraz która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyła doświadczenie eksperta / szkoleniowca w zakresie:
• normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02;
• systemu zarządzania w laboratoriach badawczych lub wzorcujących;
• pracy w laboratorium badawczym lub wzorcującym (minimum rok) na stanowisku związanym z wykonywaniem lub nadzorowaniem badań lub pomiarów;
• auditowania systemu zarządzania w laboratorium z zakresu wymagań normy
PN-EN ISO/IEC 17025:2018;
• auditora bądź eksperta Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważnej instytucji (obecnie lub w przeszłości, minimum 3 lata).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki określonej powyżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która wykonała łącznie 4 szkoleń (nie dopuszcza się sumowania doświadczeń kilku osób) w tematyce podobnej do wskazanej powyżej, przy czym nie jest konieczne, by szkolenia dotyczyły wszystkich wyżej wymienionych tematów. (tj. dopuszcza się wykonanie wszystkich lub kilku szkoleń z ramach dowolnej z ww. tematyk) – zał. nr 5.
Uwaga: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odrębnym szkoleniowcem / trenerem dla każdego tematu w ramach części I, tzn. nie dopuszcza się wskazania tej samej osoby dla więcej niż jednego tematu szkolenia (dotyczy części I).
4.2) dla części II, w oparciu o wykaz osób wskazany w p. X.4.4) SWZ – wg zał. Nr 5:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą do każdego z tematów (A – J), która posiada wykształcenie wyższe, oraz która
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nabył doświadczenie jako:
A. trener (szkoleniowiec) mający doświadczenie w prowadzeniu warsztatów pobudzających kreatywność, w tym szczególnie w zakresie konceptualizacji własnych pomysłów, ideacji, twórczości;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji w ww. okresie co najmniej 4 szkoleń (warsztatów) z kreatywności.
B. trener biznesu (szkoleniowiec) z metody lean startup (metody lean startup czyli iteracyjnego modelu biznesowego, metodologii rozwijania biznesów i produktów skupionej na krótszych cyklach rozwojowych produktu i szybkim sprawdzaniu czy przyjęty model biznesowy jest wykonalny), posiadający wiedzę na temat zakładania własnego biznesu, działalności gospodarczej oraz innowacji;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki dotyczącej lean startup. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która wykonała łącznie min. 4 szkolenia (nie dopuszcza się sumowania doświadczeń kilku osób) w tematyce wskazanej powyżej metody.
C. ekspert z zakresu marketingu, public relations lub promocji - praktyk z branży szkoleniowej mający doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych /szkoleń, warsztatów z zakresu marketingu i budowania wizerunku marki,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki szeroko rozumianego marketingu.
D. trener biznesu (szkoleniowiec), w prowadzeniu warsztatów z zakresu business model canvas (formy zarządzania strategicznego i szablonu startowego dla modelu biznesowego o określonej strukturze, budowie), mający doświadczenie z zakresu tematyki startupów, lub programów akceleracji czy też inkubacji;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki określonej powyżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która wykonała łącznie min. 4 szkolenia (nie dopuszcza się sumowania doświadczeń kilku osób) w tematyce podobnej do wskazanej powyżej, przy czym nie jest konieczne, by szkolenia dotyczyły wszystkich elementów wymienionych w opisie doświadczenia (tj. dopuszcza się wykonanie wszystkich lub kilku szkoleń z ramach dowolnej z ww. tematyk)
E. trener (szkoleniowiec) z zakresu zarządzania lub administracji/lub biznesu, posiadający wykształcenie wyższe. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki sporządzania umów handlowych.
F. specjalista z zakresu zarządzania projektami, mający doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń z zakresu zarządzania projektami, wymagana znajomość narzędzi wykorzystywanych do zarządzania projektami,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki zarządzania projektami.
G. trener (szkoleniowiec), posiadający wiedzę z zakresu ekonomii lub finansów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkolenia z tematyki budżetowania projektu
H. ekspert z zakresu marketingu oraz public relations,- praktyk z branży z szkoleniowej, mający doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych/szkoleń, warsztatów z zakresu badania rynku oraz analizy konkurencji, wymagana znajomość narzędzi i metod wykorzystywanych w badaniach rynkowych,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki dotyczącej badania rynku i analizy konkurencji.
I. trener (szkoleniowiec) mający doświadczenie z zakresu prowadzenia warsztatów dotyczących rozwijania kompetencji liderskich, motywowania, warsztatów kompetencyjnych, w szkoleniach biznesowych, wykształcenie wyższe na kierunkach psychologia / zarządzanie zasobami ludzkimi (minimum 1 kierunek z wymienionych)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki budowania przywództwa w grupie.
J. trener (szkoleniowiec) posiadający doświadczenie z zakresu prowadzenia warsztatów dotyczących autoprezentacji, pitchingu, wystąpień publicznych (wszystkie 3 z wymienionych), wykształcenie wyższe na kierunkach psychologia lub zarządzanie zasobami ludzkimi (minimum 1 kierunek z wymienionych);
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazany Ekspert legitymować się będzie doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 szkoleń z tematyki określonej powyżej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która wykonała łącznie min. 4 szkolenia (nie dopuszcza się sumowania doświadczeń kilku osób) w tematyce podobnej do wskazanej powyżej, przy czym nie jest konieczne, by szkolenia dotyczyły wszystkich tematów. (tj. dopuszcza się wykonanie wszystkich lub kilku szkoleń z ramach dowolnej z ww. tematyk).
Każde ze szkoleń dotyczących doświadczenia trenera (szkoleniowca) wymagane
w lit. A) -J) powinno trwać nie mniej niż 3 godziny lekcyjne – zał. Nr 5.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza prowadzenie kilku tematów przez jedną osobę (cz. II).
4.3) w zakresie posiadanego doświadczenia (dla obu części), w oparciu o wykaz usług wskazany w p. X.4.3) SWZ:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się min. 2 zrealizowanymi zamówieniami w zakresie usługi szkoleniowej z zakresu zbliżonego do objętego niniejszym zamówieniem (biznesowe / B+R / marketingowe), o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każde, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie – według załącznika nr 8.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
W przypadku, w którym Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, możliwe jest powołanie się na te same usługi.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie kurs audytor energetyczny - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie kurs audytor energetyczny. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI