Świadczenie usług prowadzenia szkoleń i doradztwa w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług prowadzenia szkoleń i doradztwa w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWisznice
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wisznice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-28
  • Numer ogłoszenia535154-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535154-N-2020 z dnia 2020-04-28 r.

Gmina Wisznice: Świadczenie usług prowadzenia szkoleń i doradztwa w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000, ul. ul. Rynek  35 , 21-580  Wisznice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 782 102, e-mail kwierzchowski@wisznice.pl, faks 833 782 039.
Adres strony internetowej (URL): www.wisznice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ugwisznice.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
Adres:
Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prowadzenia szkoleń i doradztwa w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”
Numer referencyjny: PG.271.1.2020.EJP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń i indywidualnego doradztwa podstawowego w zakresie przygotowania Biznes Planu oraz zagadnienia dotyczącego zarejestrowania firmy dla Uczestników/Uczestniczek Projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”.2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 79400000-8 – Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne, 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80500000-9 – Usługi szkoleniowe.3. Zamówienie składa się z czterech części, a jego przedmiotem jest „Świadczenie usług prowadzenia szkoleń i doradztwa w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” tj.: Część 1: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „ABC działalności gospodarczej”. Część 2: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „Biznes plan”. Część 3: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „Obsługa klienta”. Część 4: Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa podstawowego. 3.1 Część 1: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „ABC działalności gospodarczej”. Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przed zarejestrowaniem firmy dla max. 60 Uczestników/ Uczestniczek projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” podzielonych na 5 odrębnych grup szkoleniowych. Uczestnicy projektu w zależności od zadeklarowanego poziomu posiadania wiedzy obejmującej zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej będą uczestniczyli w szkoleniu 24 godz. lekcyjnych (godz. lekcyjna – 45 min.) – zadeklarowana znajomość ww. zakresu tematycznego (grupa średniozaawansowana) lub 40 godz. lekcyjnych – zadeklarowany brak znajomości wiedzy z zakresu działalności gospodarczej (grupa podstawowa). Szkolenia odbywać się będą 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek Projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym do ubiegania się w ramach niniejszego projektu o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiającej pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Zadanie obejmuje przeprowadzenie szkolenia „ABC działalności gospodarczej”, w którego zakres wchodzą: formy działalności gospodarczej, rejestracja firmy, księgowość i podatki, marketing bez pieniędzy w wymiarze łącznie max. 96 godz. lekcyjnych (24 godz. lekcyjnych grupa „podstawowa” x 3 grupy szkoleniowe, 12 godz. lekcyjnych grupa „średniozaawansowana” x 2 grupy szkoleniowe).3.2. Część 2: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „Biznes plan”.Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przed zarejestrowaniem firmy dla max. 60 Uczestników/ Uczestniczek projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” podzielonych na 5 odrębnych grup szkoleniowych. Uczestnicy projektu w zależności od zadeklarowanego poziomu posiadania wiedzy obejmującej zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej będą uczestniczyli w szkoleniu 24 godz. lekcyjnych (godz. lekcyjna – 45 min.) – zadeklarowana znajomość ww. zakresu tematycznego (grupa średniozaawansowana) lub 40 godz. lekcyjnych – zadeklarowany brak znajomości wiedzy z zakresu działalności gospodarczej (grupa podstawowa). Szkolenia odbywać się będą 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek Projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym do ubiegania się w ramach niniejszego projektu o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiającej pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Zadanie obejmuje przeprowadzenia szkolenia „Biznes plan”, w którego zakres wchodzą: wprowadzenie do biznes planu, analiza rynku, analiza finansowa w wymiarze łącznie max 40 godz. lekcyjnych (8 godz. lekcyjnych grupa „podstawowa” x 3 grupy szkoleniowe, 8 godz. lekcyjnych grupa „średniozaawansowana” x 2 grupy szkoleniowe). 3.3. Część 3 – Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „Obsługa klienta”.Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przed zarejestrowaniem firmy dla max. 60 Uczestników/ Uczestniczek projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” podzielonych na 5 odrębnych grup szkoleniowych. Uczestnicy projektu w zależności od zadeklarowanego poziomu posiadania wiedzy obejmującej zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej będą uczestniczyli w szkoleniu 24 godz. lekcyjnych (godz. lekcyjna – 45 min.) – zadeklarowana znajomość ww. zakresu tematycznego (grupa średniozaawansowana) lub 40 godz. lekcyjnych – zadeklarowany brak znajomości wiedzy z zakresu działalności gospodarczej (grupa podstawowa). Szkolenia odbywać się będą 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek Projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym do ubiegania się w ramach niniejszego projektu o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiającej pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Zadanie obejmuje przeprowadzenia szkolenia „Obsługa klienta”, w którego zakres wchodzą: psychologia sprzedaży, techniki sprzedaży w wymiarze łącznie max 32 godz. lekcyjnych (8 godz. lekcyjnych grupa „podstawowa” x 3 grupy szkoleniowe, 84 godz. lekcyjnych grupa „średniozaawansowana” x 2 grupy szkoleniowe).3.4. Część 4 – Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa podstawowego.Przeprowadzenia indywidualnego doradztwa podstawowego w zakresie przygotowania Biznes Planu oraz zakładania działalności gospodarczej dla maksymalnie 60 UP w wymiarze łącznie max. 480 godz. W ramach prowadzonego postępowania wyłonionych zostanie do realizacji – 3 doradców przeprowadzających doradztwo maksymalnie po 200 godz., doradztwo odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do soboty (w godz. maksymalnie od 08:00 do 19:00). Celem doradztwa jest wsparcie i przygotowanie UP do ubiegania się o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiające pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz i wsparcie pomostowe na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Doradztwo zostanie zrealizowane w Wisznicach w salach Urzędu Gminy. Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z własnego laptopa na potrzeby realizacji doradztwa.Zadanie obejmuje przeprowadzenia indywidualnego doradztwa podstawowego w zakresie przygotowania Biznes Planu oraz zakładania działalności gospodarczej dla maksymalnie 60 UP w wymiarze łącznie max. 480 godz. W ramach prowadzonego postępowania wyłonionych zostanie do realizacji – 3 doradców przeprowadzających doradztwo maksymalnie po 200 godz., doradztwo odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do soboty (w godz. maksymalnie od 08:00 do 19:00). 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.7. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 8. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79400000-8
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-31
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie wykony¬wał szkolenia od dnia podpisania umowy do planowanego zakończenia zamówienia tj. do 31.10.2020 r.2. Wykonawca będzie wykony¬wał indywidualne doradztwo od dnia podpisania umowy do planowanego zakończenia zamówienia tj. do 30.04.2021 r.3. Wykonawca jest zobowiązany także do uczestniczenia w ewentualnych kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego lub inne organy uprawnione do kontroli oraz egzekwowanie ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli przez okres wykonywania zamówienia do czasu jego zakończenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalne warunki dotyczące osób biorących udział w wykonaniu zamówienia: a) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do prowadzenia szkoleń posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie odpowiadającym części I przedmiotu zamówienia, która przeprowadziła minimum 120 godzin szkoleń w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do prowadzenia szkoleń posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie odpowiadającym części II przedmiotu zamówienia, która przeprowadziła minimum 120 godzin szkoleń w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. c) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do prowadzenia szkoleń posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie odpowiadającym części III przedmiotu zamówienia, która przeprowadziła minimum 120 godzin szkoleń w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. d) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do prowadzenia doradztwa posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie odpowiadającym części IV przedmiotu zamówienia, która przeprowadziła minimum 120 godzin doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Minimalne warunki dotyczące doświadczenia osób biorących udział w wykonaniu zamówienia dla części I-III przedmiotu zamówienia: e) Zamawiający uzna, iż osoba zdolna do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taka osoba, która posiada udokumentowane doświadczenie, w przeprowadzeniu minimum 120 godzin szkoleń w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Minimalne warunki dotyczące doświadczenia osób biorących udział w wykonaniu zamówienia dla części IV przedmiotu zamówienia: f) Zamawiający uzna, iż osoba zdolna do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taka osoba, która posiada udokumentowane doświadczenie, w przeprowadzeniu minimum 120 godzin doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3 a, b, c i d SIWZ.2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przez osoby skierowane do realizacji danej części zamówienia, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. e i f SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,b) działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych przeszkód, uniemożliwiających wykonania zamówienia w określonym pierwotnie terminie, a w tym przedłużania się terminu realizacji inwestycji objętej nadzorem.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w dniu 08.05.2020 r. o godz. 1115. Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną czynność otwarcia ofert dostępna będzie w formie on-line na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce Sesje Rady Gminy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „ABC działalności gospodarczej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przed zarejestrowaniem firmy dla max. 60 Uczestników/ Uczestniczek projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” podzielonych na 5 odrębnych grup szkoleniowych. Uczestnicy projektu w zależności od zadeklarowanego poziomu posiadania wiedzy obejmującej zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej będą uczestniczyli w szkoleniu 24 godz. lekcyjnych (godz. lekcyjna – 45 min.) – zadeklarowana znajomość ww. zakresu tematycznego (grupa średniozaawansowana) lub 40 godz. lekcyjnych – zadeklarowany brak znajomości wiedzy z zakresu działalności gospodarczej (grupa podstawowa). Szkolenia odbywać się będą 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek Projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym do ubiegania się w ramach niniejszego projektu o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiającej pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Zadanie obejmuje przeprowadzenie szkolenia „ABC działalności gospodarczej”, w którego zakres wchodzą: formy działalności gospodarczej, rejestracja firmy, księgowość i podatki, marketing bez pieniędzy w wymiarze łącznie max. 96 godz. lekcyjnych (24 godz. lekcyjnych grupa „podstawowa” x 3 grupy szkoleniowe, 12 godz. lekcyjnych grupa „średniozaawansowana” x 2 grupy szkoleniowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „Biznes plan”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przed zarejestrowaniem firmy dla max. 60 Uczestników/ Uczestniczek projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” podzielonych na 5 odrębnych grup szkoleniowych. Uczestnicy projektu w zależności od zadeklarowanego poziomu posiadania wiedzy obejmującej zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej będą uczestniczyli w szkoleniu 24 godz. lekcyjnych (godz. lekcyjna – 45 min.) – zadeklarowana znajomość ww. zakresu tematycznego (grupa średniozaawansowana) lub 40 godz. lekcyjnych – zadeklarowany brak znajomości wiedzy z zakresu działalności gospodarczej (grupa podstawowa). Szkolenia odbywać się będą 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek Projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym do ubiegania się w ramach niniejszego projektu o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiającej pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Zadanie obejmuje przeprowadzenia szkolenia „Biznes plan”, w którego zakres wchodzą: wprowadzenie do biznes planu, analiza rynku, analiza finansowa w wymiarze łącznie max 40 godz. lekcyjnych (8 godz. lekcyjnych grupa „podstawowa” x 3 grupy szkoleniowe, 8 godz. lekcyjnych grupa „średniozaawansowana” x 2 grupy szkoleniowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu: „Obsługa klienta”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przed zarejestrowaniem firmy dla max. 60 Uczestników/ Uczestniczek projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” podzielonych na 5 odrębnych grup szkoleniowych. Uczestnicy projektu w zależności od zadeklarowanego poziomu posiadania wiedzy obejmującej zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej będą uczestniczyli w szkoleniu 24 godz. lekcyjnych (godz. lekcyjna – 45 min.) – zadeklarowana znajomość ww. zakresu tematycznego (grupa średniozaawansowana) lub 40 godz. lekcyjnych – zadeklarowany brak znajomości wiedzy z zakresu działalności gospodarczej (grupa podstawowa). Szkolenia odbywać się będą 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek Projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym do ubiegania się w ramach niniejszego projektu o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiającej pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz wsparcia pomostowego na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Zadanie obejmuje przeprowadzenia szkolenia „Obsługa klienta”, w którego zakres wchodzą: psychologia sprzedaży, techniki sprzedaży w wymiarze łącznie max 32 godz. lekcyjnych (8 godz. lekcyjnych grupa „podstawowa” x 3 grupy szkoleniowe, 84 godz. lekcyjnych grupa „średniozaawansowana” x 2 grupy szkoleniowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa podstawowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenia indywidualnego doradztwa podstawowego w zakresie przygotowania Biznes Planu oraz zakładania działalności gospodarczej dla maksymalnie 60 UP w wymiarze łącznie max. 480 godz. W ramach prowadzonego postępowania wyłonionych zostanie do realizacji – 3 doradców przeprowadzających doradztwo maksymalnie po 200 godz., doradztwo odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do soboty (w godz. maksymalnie od 08:00 do 19:00). Celem doradztwa jest wsparcie i przygotowanie UP do ubiegania się o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej, umożliwiające pokrycie pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy oraz i wsparcie pomostowe na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia firmy. Doradztwo zostanie zrealizowane w Wisznicach w salach Urzędu Gminy. Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z własnego laptopa na potrzeby realizacji doradztwa.Zadanie obejmuje przeprowadzenia indywidualnego doradztwa podstawowego w zakresie przygotowania Biznes Planu oraz zakładania działalności gospodarczej dla maksymalnie 60 UP w wymiarze łącznie max. 480 godz. W ramach prowadzonego postępowania wyłonionych zostanie do realizacji – 3 doradców przeprowadzających doradztwo maksymalnie po 200 godz., doradztwo odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do soboty (w godz. maksymalnie od 08:00 do 19:00).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Magazynier z elementami pracy biurowej (...)" - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Magazynier z elementami pracy biurowej i marketingiem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI