ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstróda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-24
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00325845
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.wieckowska@pcpr.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3599eb11-1214-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+. Działanie 9.9: System pieczy zastępczej. Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=67428204

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=67428204

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPP.261.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 358634,15 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Świadczenie usług wsparcia psychologicznego.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia psychologicznego w ilości 1260 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Wsparcie prowadzone w formie indywidualnej lub grupowej, w zależności od potrzeb uczestników.
b) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
c) Wykonawca dostosuje wsparcie psychologiczne do indywidualnych, potrzeb uczestników.
d) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje
się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.2.5.) Wartość części: 122926,83 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Świadczenie usług psychoterapeutycznych.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi indywidualnego wsparcia psychoterapeutycznego w ilości 336 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
d) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.2.5.) Wartość części: 60097,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Wsparcie logopedyczne.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć logopedycznych w ilości 420 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
d) Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w formie drukowanej, multimedialnej wraz ze sprzętem do ich obsługi.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.2.5.) Wartość części: 40975,61 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4. Konsultacje specjalistyczne.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego konsultacji specjalistycznych: w tym neurologa, neurologa dziecięcego, psychiatry, psychiatry dziecięcego, neurologopedy, seksuologa, ortopedy, ortopedy dziecięcego, itp.
a) Łączna liczba godzin przewidziana na konsultacje specjalistyczne- 336 godz. Jedna godzina to 60 minut, dopuszcza się realizację konsultacji po 30 minut.
b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zrealizowania konsultacji każdorazowo wskazujące rodzaj specjalisty oraz preferowane wykształcenie / kwalifikacje / umiejętności. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję specjalisty ze wskazaniem jego doświadczenia oraz wykształcenia w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby przeprowadzenia konsultacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanego specjalisty jeżeli nie posiada on wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji, doświadczenia umożliwiającego realizację konsultacji.
c) Wykonawca wskazuje miejsce realizacji świadczenia mieszczące się w odległości nie większej niż 80 km od Ostródy.

4.2.5.) Wartość części: 68292,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Indywidualne zajęcia edukacyjne.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć edukacyjnych polegających na wsparciu edukacyjnym, w zakresie wyrównywania braków i rozwoju edukacyjnym dzieci i młodzieży w ilości 1020 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego w tym: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje zajęcia do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym zajęcia ogólnoedukacyjne, lingwistyczne, matematyczno-przyrodnicze, biologiczno-chemiczne, inne w zależności od potrzeb edukacyjnych dzieci i młodzieży.
c) Osoby skierowane przez wykonawcę do świadczenia usługi muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie lub kwalifikacje.
d) Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję osób, które będą prowadziły zajęcia edukacyjne ze wskazaniem ich doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanych osób, jeżeli nie posiadają one wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji umożliwiających realizację przedmiotu umowy.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

4.2.5.) Wartość części: 66341,46 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować:
a) w przypadku składania oferty w części 1- osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz minimum 2-letnie doświadczenia w pracy z dzieckiem i rodziną;
b) w przypadku składania oferty w części 2- osobą, która posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- certyfikat psychoterapeuty lub dyplom ukończenia szkolenia do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty atestowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne lub uczestniczy w trzecim lub następnych latach szkolenia do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty atestowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne;
- doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin wsparcia psychoterapeutycznego;
c) w przypadku składania oferty w części 3- osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku lub w specjalności logopedia lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii;
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w części 4 i 5.
Informacje dodatkowe:
- Wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w § 3 ust. 3 pkt 5 SWZ.
- Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, ze wskazaniem osoby, której wykonawca zamierza powierzyć funkcję psychologa / psychoterapeuty / logopedy, wraz z informacją na temat wykształcenia, w przypadku składania oferty w części 2- kwalifikacji oraz w przypadku składania oferty w części 1 lub 2 doświadczenia tej osoby niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (wzór wykazu- załącznik nr 4 do SWZ- dotyczy tylko wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione w części 1, 2, 3)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego- jeżeli wykonawca nie składa oferty w części 1, 2, 3- zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w zakresie podstaw wykluczenia (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia)- dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę w części 1, 2, 3;
6) informacja dotycząca doświadczenia osoby którą wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w § 13 ust. 2 pkt 2 SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym- dotyczy wyłącznie wykonawców, którzy składają ofertę w części 1, 2, 3).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=67428204

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz uczestników projektu: „Wspieramy rodzinę” prowadzonego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, w tym:
1) część 1- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego;
2) część 2- Świadczenie usług psychoterapeutycznych;
3) część 3- Wsparcie logopedyczne;
4) część 4- Konsultacje specjalistyczne;
5) część 5- Indywidualne zajęcia edukacyjne.
2. Opis części zamówienia znajduje się w § 18 SWZ.
3. Informacje dotyczące wszystkich części:
1) Wsparcie jest skierowane do uczestników projektu.
2) Uczestnicy projektu to: dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo wychowawczych w Morągu i Szymonowie, dzieci przebywające w rodzinach zastępczych i rodziny zastępcze na terenie powiatu ostródzkiego.
3) Odbiór wykonanych usług przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów oraz protokołu częściowego / końcowego z wykonania usługi.
4) Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027”.
5) (dotyczy części 1-3, 5) Wykonawca może skierować do realizacji przedmiotu umowy w zakresie pracy z dziećmi, wyłącznie osobę która spełnia wymogi określone w art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 177), tj.:
a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
b) wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
e) jest zdolna do pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do tej pracy.
Każda osoba skierowana przez wykonawcę do pracy z dziećmi przed rozpoczęciem świadczenia usługi przedstawi oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w lit. a- d oraz zaświadczenie lekarskie, którym mowa w lit. e (niezależnie od obowiązku złożenia oświadczenia Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia zażądać złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku braku możliwości pozyskania informacji z Krajowego Rejestru Karnego innego dokumentu potwierdzającego brak wystąpienia okoliczności określonych w lit. a-d.
4. Termin wykonania zamówienia:
1) Część 1- od 01.07.2024 r. do 31.12.2027 r., zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego, średnio 30 godz. w miesiącu.
2) Część 2- od 01.07.2024 r. do 31.12.2027 r., zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego, średnio 8 godz. w miesiącu.
3) Część 3- od 01.07.2024 r. do 31.12.2027 r., zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego, średnio 10 godz. w miesiącu.
4) Część 4- od 01.07.2024 r. do 31.12.2027 r. na podstawie zgłoszeń otrzymanych od uczestników projektu.
5) Część 5- od 01.09.2024 r. do 31.12.2027 r. z wyłączeniem przerw wakacyjnych, zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę będącego w sytuacji określonej w § 11 ust. 5 SWZ.
6. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 5.
7. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 5, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam gimnazjum dla dorosłych, chciałbym zapytać czy od nowego roku będą nabory na ukończenie gimnazjum. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI