I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Linia, krajowy numer identyfikacyjny
00000000000000, ul.
ul. Turystyczna
15
,
84-223
Linia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6768582, 6768594, e-mail
f.europejskie@gminalinia.com.pl, faks
58 676 85 69.
Adres strony internetowej (URL):
https://bip.gminalinia.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.gminalinia.com.pl/zamowienia/2019/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://gminalinia.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w języku polskim
Adres:
Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) dot. cz. 1 do 6, 8 i 9 – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wymagane kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017, poz. 1575 z późn. zm.), w tym dla cz. 5 i 6 wymagane jest posiadanie kwalifikacji z terapii pedagogicznej z uwagi na objęcie projektem dzieci z niepełnosprawnościami, b) dot. cz. 7 – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wymagane kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017, poz. 1575 z późn. zm.), c) dot. cz. 11 i 15 – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wykształcenie minimum zawodowe – przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie aktualnej książeczki sanitarno – epidemiologicznej i zaświadczenia o stanie zdrowia dopuszczające do pracy na przedmiotowym stanowisku, d) dot. cz. 12 i 13 – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada kwalifikacje do zajmowania się dziećmi w wieku do 3 lat, o których mowa w art. 16 ustawy z 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45, po. 235 z późn. zm.), e) dot. cz. 10 i 14 – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wykształcenie minimum średnie – przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie aktualnej książeczki sanitarno – epidemiologicznej i zaświadczenia o stanie zdrowia dopuszczające do pracy na przedmiotowym stanowisku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.2.3 warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) dot. cz. 1 do 6, 8 i 9 – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wymagane kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017, poz. 1575 z późn. zm.), w tym dla cz. 5 i 6 wymagane jest posiadanie kwalifikacji z terapii pedagogicznej z uwagi na objęcie projektem dzieci z niepełnosprawnościami, b) dot. cz. 7 – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wymagane kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017, poz. 1575 z późn. zm.), c) dot. cz. 11 i 15 – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wykształcenie minimum zawodowe – przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie aktualnej książeczki sanitarno – epidemiologicznej i zaświadczenia o stanie zdrowia dopuszczające do pracy na przedmiotowym stanowisku, d) dot. cz. 12 i 13 – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada kwalifikacje do zajmowania się dziećmi w wieku do 3 lat, o których mowa w art. 16 ustawy z 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45, po. 235 z późn. zm.), e) dot. cz. 10 i 14 – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że posiada wykształcenie minimum średnie – przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie aktualnej książeczki sanitarno – epidemiologicznej i zaświadczenia o stanie zdrowia dopuszczające do pracy na przedmiotowym stanowisku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. 7.2.4 W przypadku skierowania przez Wykonawcę do realizacji zadania osób posiadających zdolności techniczne lub zawodowe wskazane w pkt. 7.2.3 w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi Wykonawca przedkłada wykaz osób wraz z informacji nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWIZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
Doświadczenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian określają załącznik nr 3, 3a, 3b, 3c i 3d do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-14, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część nr 1 pn. nauczyciel 1 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze - 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 pn. nauczyciel 1 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze - 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80110000-8, 80000000-4, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część nr 2 pn. nauczyciel 2 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 pn. nauczyciel 2 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część nr 3 pn. nauczyciel 3 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 pn. nauczyciel 3 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część nr 4 pn. nauczyciel 4 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 pn. nauczyciel 4 – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część nr 5 pn. nauczyciel 5 z terapią pedagogiczną – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5 pn. nauczyciel 5 z terapią pedagogiczną – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część nr 6 pn. nauczyciel 6 z terapią pedagogiczną – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6 pn. nauczyciel 6 z terapią pedagogiczną – zajęcia dydaktyczno – wychowawcze – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część nr 7 pn. specjalista ds. nadzoru pedagogicznego – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7 pn. specjalista ds. nadzoru pedagogicznego – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE W PRACY PEDAGOGICZNEJ |
10,00 |
DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU PLACÓWKĄ |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część nr 8 pn. nauczyciel logopeda – zajęcia dydaktyczne – 144 godziny zegarowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8 pn. nauczyciel logopeda – zajęcia dydaktyczne – 144 godziny zegarowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część nr 9 pn. nauczyciel j. angielskiego – zajęcia dydaktyczne – 144 godziny zegarowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9 pn. nauczyciel j. angielskiego – zajęcia dydaktyczne – 144 godziny zegarowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część nr 10 pn. pomoc nauczyciela – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10 pn. pomoc nauczyciela – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80110000-8, 80340000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część nr 11 pn. pracownik gospodarczy – sprzątaczka – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11 pn. pracownik gospodarczy – sprzątaczka – 160 godzin miesięcznie x 12 m-cy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część nr 12 pn. opiekun 1 – 42 godzin miesięcznie x 22 m-ce, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 12 pn. opiekun 1 – 42 godzin miesięcznie x 22 m-ce,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część nr 13 pn. opiekun 2 – 42 godzin miesięcznie x 22 m-ce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 13 pn. opiekun 2 – 42 godzin miesięcznie x 22 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część nr 14 pn. pomoc opiekuna – 21 godzin miesięcznie x 22 m-ce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 14 pn. pomoc opiekuna – 21 godzin miesięcznie x 22 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
CENA |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część nr 15 pn. sprzątaczka – 21 godzin miesięcznie x 22 m-ce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 15 pn. sprzątaczka – 21 godzin miesięcznie x 22 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: