Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającySąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 4781625

1.5.8.) Numer faksu: +48 81 4781625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02e81772-fe77-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017592/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników zajęć prowadzonych w Ośrodkach Kuratorskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System (platforma zakupowa). System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych określa rozdz. IX SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego
oprogramowania:
• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera
Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
c) system operacyjny Windows 10 i późniejsze
• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
Oferty, oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu składa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych określa rozdz. XXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych określa rozdz. XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2401-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 170845,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy - tj. przez 4 miesiące, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 26 godzin, z tym że:
• w miesiącu grudniu - 4 godziny,
• w miesiącach: październiku i listopadzie - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach za zgodą Kierownika Ośrodka na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu.
Kierownik Ośrodka z własnej inicjatywy może zmniejszyć liczbę świadczonych godzin do 5 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.

4.2.5.) Wartość części: 1690,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający przy ocenie ofert będzie kierował się kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy - tj. przez 4 miesiące, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 26 godzin, z tym że:
• w miesiącu grudniu - 4 godziny,
• w miesiącach: październiku i listopadzie - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach za zgodą Kierownika Ośrodka na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu.
Kierownik Ośrodka z własnej inicjatywy może zmniejszyć liczbę świadczonych godzin do 5 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.

4.2.5.) Wartość części: 1690,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający przy ocenie ofert będzie kierował się kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, - tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie nie mniej niż 150 godzin i nie więcej 165 godzin.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.

4.2.5.) Wartość części: 5428,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający przy ocenie ofert będzie kierował się kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy.
- tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie nie mniej niż 60 godzin i nie więcej 70 godzin.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 15 do 20 godzin.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.

4.2.5.) Wartość części: 2303,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający przy ocenie ofert będzie kierował się kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy.
- tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie nie mniej niż 60 godzin i nie więcej 70 godzin.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 15 do 20 godzin.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.

4.2.5.) Wartość części: 2303,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający przy ocenie ofert będzie kierował się kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy - tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie od 6 do 8 godzin miesięcznie (maksymalnie 2 godziny tygodniowo).
Suma wszystkich godzin nie przekroczy 32 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach za zgodą Kierownika Ośrodka na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu.
Kierownik Ośrodka z własnej inicjatywy może zmniejszyć liczbę świadczonych godzin do 5 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.

4.2.5.) Wartość części: 2080,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający przy ocenie ofert będzie kierował się kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
• w zakresie warunku zdolności technicznej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
• w zakresie warunku zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą:
1.4.1. w zadaniu pierwszym (zajęcia z socjoterapii – Ośrodek Kuratorski nr 1) - jedną osobą, która:
a) ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia lub inne wyższe studia oraz dodatkowo studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie: pedagogiki resocjalizacyjnej z socjoterapią lub resocjalizacji lub socjoterapii lub treningu umiejętności społecznych lub terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach lub arterapii lub teatroterapii, chyba że posiada specjalizację z resocjalizacji lub socjoterapii wynikającą z ukończonych studiów,
b) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą w co najmniej jednej z następujących instytucji: szkole, ośrodku kuratorskim, zakładzie poprawczym, schronisku dla nieletnich, specjalistycznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, poradni psychologiczno-pedagogicznej - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy w danej instytucji;
1.4.2. w zadaniu drugim (zajęcia z psychoedukacji – Ośrodek Kuratorski nr 1) - jedną osobą, która:
a) ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada uprawnienia pedagogiczne określone w § 2 ust. 2) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1289),
b) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą w co najmniej jednej z następujących instytucji: szkole, ośrodku kuratorskim, zakładzie poprawczym, schronisku dla nieletnich, poradni psychologiczno-pedagogicznej, specjalistycznej poradni psychologiczno-pedagogicznej - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy w danej instytucji;
1.4.3. w zadaniu trzecim (zajęcia wychowawcze – Ośrodek Kuratorski nr 2) - jedną osobą, która:
a) ukończyła studia na kierunku psychologii lub pedagogiki lub nauk o rodzinie lub resocjalizacji lub pracy socjalnej,
b) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą w co najmniej jednej z następujących instytucji: ośrodku kuratorskim, zakładzie poprawczym, schronisku dla nieletnich, specjalnej placówce opiekuńczo-wychowawczej, placówce opiekuńczo-wychowawczej, poradni psychologiczno-pedagogicznej - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy w danej instytucji,
albo
posiada doświadczenie w wykonywaniu pracy kuratora sądowego (zawodowego/społecznego) w sprawach rodzinnych lub nieletnich - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy;
1.4.4. w zadaniu czwartym (zajęcia wychowawcze – Ośrodek Kuratorski nr 2) - jedną osobą, która:
a) ukończyła studia na kierunku psychologii lub pedagogiki lub nauk o rodzinie lub resocjalizacji lub pracy socjalnej,
b) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą w co najmniej jednej z następujących instytucji: ośrodku kuratorskim, zakładzie poprawczym, schronisku dla nieletnich, specjalnej placówce opiekuńczo-wychowawczej, placówce opiekuńczo-wychowawczej, poradni psychologiczno-pedagogicznej - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy w danej instytucji,
albo
posiada doświadczenie w wykonywaniu pracy kuratora sądowego (zawodowego/społecznego) w sprawach rodzinnych lub nieletnich – przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy;

1.4.5. w zadaniu piątym (zajęcia wychowawcze – Ośrodek Kuratorski nr 2) - jedną osobą, która:
a) ukończyła studia na kierunku psychologii lub pedagogiki lub nauk o rodzinie lub resocjalizacji lub pracy socjalnej,
b) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą w co najmniej jednej z następujących instytucji: ośrodku kuratorskim, zakładzie poprawczym, schronisku dla nieletnich, specjalnej placówce opiekuńczo-wychowawczej, placówce opiekuńczo-wychowawczej, poradni psychologiczno-pedagogicznej - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy w danej instytucji,
albo
posiada doświadczenie w wykonywaniu pracy kuratora sądowego (zawodowego/społecznego) w sprawach rodzinnych lub nieletnich – przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy;
1.4.6. w zadaniu szóstym (zajęcia z psychoedukacji – Ośrodek Kuratorski nr 3) - jedną osobą, która:
a) ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada uprawnienia pedagogiczne określone w § 2 ust. 2) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1289),
b) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą w co najmniej jednej z następujących instytucji: szkole, ośrodku kuratorskim, zakładzie poprawczym, schronisku dla nieletnich, poradni psychologiczno-pedagogicznej, specjalistycznej poradni psychologiczno-pedagogicznej - przez nieprzerwany okres minimum 3 miesięcy w danej instytucji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia:
1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy Pzp. (wzór do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
2. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 2. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
wykazu ze wskazaniem osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnej za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (wzór do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 10 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. XII pkt 12.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana osoby świadczącej usługę:
a) W przypadku jakichkolwiek zmian w osobach świadczących usługi, Wykonawca zobowiązuje się natychmiast poinformować pisemnie o tym Zamawiającego, a w ciągu 2 dni dostarczyć dokumenty wymienione w rozdz. XXIII pkt. 7.3.2. SWZ.
Nowa osoba powinna spełniać warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do Umowy.
b) Zamawiający zastrzega, że nowa osoba, która ma realizować zamówienie (świadczyć bezpośrednio usługi edukacyjne) musi spełniać warunki określone w rozdziale XVI SWZ właściwe dla zadania wymienionego w § 1 ust. 1 niniejszej Umowy. Dodatkowo posiadane przez tę osobę doświadczenie ocenione zgodnie z zapisami rozdz. XXII pkt 5 SWZ powinno być co najmniej takie, jak doświadczenie osoby zastępowanej.
c) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków przez nową osobę, pod rygorem niedopuszczenia jej do realizacji zamówienia.
2. Przewiduje się możliwość zwiększenia maksymalnej wartości brutto Umowy o kwotę wynikającą z zaokrągleń rozliczeń dokonywanych z wykorzystaniem programu płacowego Zamawiającego.
3. Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto za jedną godzinę świadczenia usługi w przypadku:
a) zmian przepisów regulujących wysokość składek na ubezpieczenia społeczne, i/lub Fundusz Pracy,
b) zmiany w trakcie trwania Umowy sytuacji faktycznej Wykonawcy wpływającej na wysokość składek na ubezpieczenia społeczne i/lub Fundusz Pracy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 3 zd.2.
4. Dopuszcza się zmianę maksymalnej wartości brutto Umowy, w przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w pkt 3 powyżej.
5. Do upływu terminu obowiązywania Umowy Zamawiający ma prawo odstąpienia/rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia, że Wykonawca nie realizuje Umowy lub wykonuje przedmiot Umowy w sposób nienależyty, a zwłaszcza w przypadku, gdy osoba bezpośrednio świadcząca usługę nie spełnia kryteriów określonych w załączniku nr 1.
6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, odstąpienie przez Zamawiającego od Umowy może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Wykonawca w takim przypadku może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dodatkowe dokumenty:

1. Dodatkowe dokumenty składane wraz z ofertą:
1. 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
1.2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty.
1.2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpisu lub informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
1.2.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.2.3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.1., Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
1.4. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 w związku z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, (jeżeli dotyczy) - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
1.5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2. Ocena ofert w kryterium "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia" przeprowadzana będzie na podstawie złożonego na Formularzu ofertowo-cenowym wykazu dotyczącego doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (t.j. osoby, która będzie bezpośrednio świadczyć usługi edukacyjne na rzecz uczestników zajęć organizowanych w Ośrodku Kuratorskim), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę tłumaczenia z języka ukraińskiego na polski i odwrotnie - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę tłumaczenia z języka ukraińskiego na polski i odwrotnie łącznie w wymiarze maksymalnie 200 godzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI