Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenia usługi obsługi technicznej szkoleń on-line dla lekarzy w ramach realizacji projektu/ nr POWR.05.04.00-00-0147/18-00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 2775
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenia usługi obsługi technicznej szkoleń on-line dla lekarzy w ramach realizacji projektu/ nr POWR.05.04.00-00-0147/18-00
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b46ed5-8332-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.soldea.pl/epz/epz/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 197696,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usługi obsługi technicznej szkoleń on-line dla lekarzy w ramach realizacji projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00. 2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi technicznej szkoleń on-line dla lekarzy w ramach realizacji projektu Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (z POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” świadczona sukcesywnie. 4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.5. Opis przedmiotu zamówienia – zamówienie obejmuje:5.1. Użycie stosownego narzędzia do wideokonferencji wraz z licencją umożliwiającą nieodpłatny udział w szkoleniach dla uczestników w liczbie co najmniej 35 osób.5.2. Zapewnienie podczas transmisji widoczności przez cały czas zestawu znaków w kolorze wymaganych w projekcie tj. logo UE, polska flaga, logo UJ Collegium Medicum, logo Europejskiego Funduszu Społecznego. Zestaw znaków zostanie dostarczony przez Zamawiającego.5.3. Określenie parametrów połączenia sieciowego i sprzętu pozwalające na prowadzenie płynnej transmisji szkoleń oraz jej nagrywanie w celu dobrania przez Zamawiającego odpowiedniego sprzętu komputerowego.5.4. Przeprowadzenie transmisji próbnej w dzień od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 9.00 - 16.00 oraz w sobotę w godzinach pomiędzy 9.00-16.00, mającej charakter sprawdzający przepustowość łącza oraz działanie sprzętu.5.5. Odpowiednie udokumentowanie obecności wszystkich uczestników na szkoleniu i sporządzenie na tej podstawie listy obecności przy zastosowaniu odpowiednich zapisów „Wytycznych dotyczących świadczenia usług realizowanych zdalnie” (wersja z dnia 31 lipca 2020 r.) opracowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej dla obszaru usług rozwojowych publikowanych w Bazie Usług Rozwojowych.5.6. Minimum 3 kamery o jakości transmisji nie gorszej niż HD i 3 mikrofony o wymaganych parametrach.5.7. Pomoc w ustawieniu światła i tła w pomieszczeniu, z którego będzie prowadzona transmisja.5.8. Obecność moderatora w dniu szkolenia czuwającego nad sprawnym przebiegiem zajęć – zarówno od strony kontroli czasu, interakcji pomiędzy prowadzącymi a audytorium, jak i zapewnienia prawidłowości przebiegu w warstwie technicznej.5.9. Instrukcję dotyczącą posługiwania się narzędziem do streamingu, odpowiedniego przygotowania się i zachowania w trakcie zajęć, opracowanie wskazówek praktycznych dla uczestników i prowadzących zajęcia.5.10. Kontakt z prowadzącymi i aktorami przed każdym szkoleniem, weryfikację znajomości narzędzia do streamingu, organizację szkolenia on-line dla osób wymagających dodatkowego wsparcia w zakresie narzędzia streamingowego, przekazywanie niezbędnych informacji i praktycznych wskazówek o narzędziu. 5.11. Obsługę listy uczestników, rozsyłanie zaproszeń do właściwych seminariów/ warsztatów (podział na grupy podczas warsztatów), tworzenie elektronicznej listy obecności, raportowanie do Zamawiającego. Podejmowanie interwencji w przypadku nieprawidłowości.5.12. Obsługę helpdesku w dniu kursu przed, w trakcie i po szkoleniu.5.13. Podpisanie Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych z Zamawiającym.5.14. Obowiązek informacyjny (przekazywanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych) podczas kontaktu z uczestnikami szkoleń.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy.7. Przedmiot umowy będzie realizowany będzie w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80420000-4 - Usługi e-learning
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10