Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pn.: UEK HUB. Uniwersytecki hub dydaktyczny - 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122935385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielatoh@uek.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pn.: UEK HUB. Uniwersytecki hub dydaktyczny - 4 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102a7746-9a12-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016988/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa szkoleniowa - szkolenie wprowadzające do innowacyjnej dydaktyki akademickiej - szkolenia wprowadzające HUB dydaktyczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://uekkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje, wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji określa Rozdział 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych
osobowych".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.201.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2544328,26 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74666,68 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pn.: “Projektowanie innowacyjnego procesu dydaktycznego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Część 1 oraz załączniku nr 4 – wzór umowy do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 18666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] [dodatkowe doświadczenie zawodowe Trenera skierowanego do realizacji zamówienia ]
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pn.: „Dynamika pracy z dużymi i małymi grupami studentów”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Część 2 oraz załączniku nr 4 – wzór umowy do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 18666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] [dodatkowe doświadczenie zawodowe Trenera skierowanego do realizacji zamówienia ]
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pn.: „Praca nad motywacją nauczyciela i studenta”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Część 3 oraz załączniku nr 4 – wzór umowy do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 18666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] [dodatkowe doświadczenie zawodowe Trenera skierowanego do realizacji zamówienia ]
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pn.: „Komunikacja i współpraca międzypokoleniowa XYZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 4 oraz załączniku nr 4 – wzór umowy do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 18666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe Trenerów [KT] [dodatkowe doświadczenie zawodowe Trenera skierowanego do realizacji zamówienia ]
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Część 1:
9.1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujące swoim programem problematykę z zakresu planowania procesu dydaktycznego ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych metod, z których:
i. każda trwała minimum 8 godzin szkoleniowych1),
ii. co najmniej 2 (dwie) były wykonane na rzecz Uczelni2) oraz jej uczestnikami była kadra dydaktyczna, studenci, słuchacze studiów podyplomowych lub uczestnicy innych form kształcenia prowadzonych na Uczelni2)
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: jednym (1) trenerem, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) skierowanych do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
iii. min. 45 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu planowania procesu dydaktycznego ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych metod, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Cześć 2:
9.1.5 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.6 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.7 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.8 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujące swoim programem problematykę z zakresu realizowania procesu dydaktycznego w oparciu o pracę z małymi i dużymi grupami studentów, z których:
i. każda trwała minimum 8 godzin szkoleniowych1),
ii. co najmniej 2 (dwie) były wykonane na rzecz Uczelni2), a jej uczestnikami była kadra dydaktyczna studenci, słuchacze studiów podyplomowych lub uczestnicy innych form kształcenia prowadzonych na Uczelni2).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: jednym (1) trenerem, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), skierowanych do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
iii. min. 45 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu realizowania procesu dydaktycznego w oparciu o pracę z małymi i dużymi grupami studentów, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Część 3:
9.1.9 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.10 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.11 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.12 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujące swoim programem problematykę z zakresu motywacji studenta i automotywacji w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego, z których:
i. każda trwała minimum 8 godzin szkoleniowych1),
ii. co najmniej 2 (dwie) były wykonane na rzecz Uczelni2), a jej uczestnikami była kadra dydaktyczna, studenci, słuchacze studiów podyplomowych lub uczestnicy innych form kształcenia prowadzonych na Uczelni2).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: jednym (1) trenerem, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
iii. min. 45* godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu problematyki motywacji studenta i automotywacji w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Część 4:
9.1.13 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.14 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.15 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
9.1.16 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe dla dorosłych (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujące swoim programem problematykę z zakresu skutecznej komunikacji międzygeneracyjnej oraz radzenia sobie z problemami dydaktycznymi wynikającymi z różnic pomiędzy pokoleniami, z których:
i. każda trwała minimum 8 godzin szkoleniowych1),
ii. co najmniej 2 (dwie) były wykonane na rzecz Uczelni2), a jej uczestnikami była kadra dydaktyczna studenci, słuchacze studiów podyplomowych lub uczestnicy innych form kształcenia prowadzonych na Uczelni2).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: jednym (1) trenerem, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia (szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
iii. min. 45 godzin szkoleniowych1) (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne) obejmujących swoim programem zagadnienia z zakresu skutecznej komunikacji międzygeneracyjnej oraz radzenia sobie z problemami dydaktycznymi wynikającymi z różnic pomiędzy pokoleniami, skierowane do osób dorosłych, zrealizowane w okresie trzech 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dla opisu i oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmuje dla części 1 – 4 następujące definicje:
1) za jedną godzinę szkoleniową Zamawiający przyjmuje 45 minut.
2) Uczelnia – należy rozumieć uczelnię w rozumieniu art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2021.478 z późn. zm.), mającą siedzibę na terenie Polski (krajowa).
Powyższe wymagania są wymaganiami minimalnymi. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej liczby osób (trenerów), które zapewnią właściwą i terminową realizację zamówienia.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy części od 1 do 4:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy części od 1 do 4:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. a), 9.1.8. lit. a), 9.1.12. lit. a) lub 9.1.16. lit. a) SWZ - w zależności, której części zamówienia dotyczy.
Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób musi zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. b), 9.1.8. lit. b), 9.1.12. lit. b) lub 9.1.16. lit. b) SWZ - w zależności, której części zamówienia dotyczy.
Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą:
1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne);
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SWZ;
4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
5) Oświadczenie Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – propozycja wzoru Oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
Uwaga:
Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest w przypadkach w skazanych w 9.2 SWZ, tj. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale 9.3. i 10. SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania Umowy lub zmiany terminów poszczególnych szkoleń tylko w następujących przypadkach:1)wystąpienia przyczyn organizacyjnych uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w wyznaczonym terminie leżących po stronie Zamawiającego, wówczas termin wykonania umowy lub szkolenia zostanie wydłużony/zmieniony o czas potrzebny do uzgodnienia nowego terminu przez Zamawiającego z Wykonawcą oraz uczestnikami szkolenia, 2)nastąpienia zdarzeń losowych (np. wypadek), które nastąpią max. 12 godz. przed terminem wykonania szkolenia leżących po stronie Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie szkolenia w wyznaczonym terminie, wówczas termin wykonania umowy lub szkolenia zostanie wydłużony/zmieniony o czas potrzebny do uzgodnienia nowego terminu przez Zamawiającego z uczestnikami szkolenia; 3) wystąpienia okoliczności siły wyższej, zgodnie z § 10 ust. 11 umowy powodujących, że w pierwotnie przyjętych terminach realizacji umowy bądź terminach poszczególnych szkoleń: brak jest możliwości wykonania niniejszej umowy lub brak możliwości jej wykonania w sposób określony w umowie, powodujących, że wykonanie umowy nie byłoby celowe/efektywne lub powodujących, że wykonanie umowy mogłoby wiązać się, choćby pośrednio z zagrożeniem dla zdrowia lub życia osób biorących udział w realizacji umowy zarówno po stronie Wykonawcy, Zamawiającego lub uczestników szkoleń, powodujących że z innych powodów umowa nie powinna być realizowana lub jej realizacja może powodować nadmierne ryzyko – o czas od stwierdzenia tych okoliczności do dnia ich ustania oraz potrzebny do ustalenia przez Zamawiającego nowych terminów szkoleń z uczestnikami i Wykonawcą;2)w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu stosownego oświadczenia, w terminie 2 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie skorygowane w oparciu o nową stawkę podatku VAT lub stawkę podatku akcyzowego;
4) zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy, w tym w szczególności trybu odbywania zajęć szkoleniowych, liczebności grup, częstotliwości zajęć itp., nie mających wpływu na wysokość maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 7 ust. 1 umowy, w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności siły wyższej, zgodnie z § 10 ust. 11 umowy powodujących, że zgodnie z określonym w umowie sposobem jej realizacji: brak jest możliwości wykonania niniejszej umowy lub brak możliwości jej wykonania w sposób określony w umowie, powodujących, że wykonanie umowy nie byłoby celowe/efektywne lub powodujących, że wykonanie umowy mogłoby wiązać się, choćby pośrednio z zagrożeniem dla zdrowia lub życia osób biorących udział w realizacji umowy zarówno po stronie Wykonawcy, Zamawiającego lub uczestników szkoleń, powodujących że z innych powodów umowa nie powinna być realizowana w sposób pierwotnie przyjęty lub jej realizacja może powodować nadmierne ryzyko – poprzez wprowadzenie zmian do sposobu realizacji umowy wymaganych zaistniałymi okolicznościami i im odpowiadającymi.
2. Zmiany w zakresie składu kadry trenerskiej w stosunku do kadry ujętej w „Wiedza i doświadczenie kadry trenerskiej, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia”– załącznik nr 2 do umowy, w tym rozszerzenie składu o dodatkowych trenerów, są dopuszczalne, z zastrzeżeniem, że tego typu zmiany podlegają pisemnej akceptacji Zamawiającego. Osoby, o które dokument został rozszerzony, oraz osoby zastępujące pozostających w niedyspozycji trenerów, muszą spełniać co najmniej analogiczne wymagania i posiadać co najmniej takie samo doświadczenie jak osoby zastępowane (tj. wszelkie wymagania................[..]
W par. 12 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) określony został rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian w umowie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade.Net. Wykonawca składa ofertę na Platformie Zakupowej Logintrade.Net Adres strony internetowej na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem: https://uek- krakow.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca, jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy, zatrudniał na potrzeby realizacji zamówienia (osoby wykonujące wskazane w umowie czynności) - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Powyższy wymóg zawarty jest w treści wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Termin wykonania zamówienia; wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi: dla części od 1 do 4: w terminie 5 (pięciu) miesięcy od daty zawarcia umowy, zgodnie z harmonogramem szkoleń określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia