IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zezwala się na zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowejb) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowejc) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowyd) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy19.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniub) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:c) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treścid) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowiee) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowyf) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-15, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz - LaskowiceAdres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.plNumer telefonu: (71) 318 88 712. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych i uprawnień dla uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu - Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
usługa szkoleniowa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursu fotograficznego dla uczniów Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu -Laskowicach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do wykonywania podstawowych zadań zawodowych fotografa, a przez to podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Zdobycie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy. Kurs fotograficzny zapewni uczestnikom wiedzę na temat szerokiego zastosowania i wykorzystania funkcji aparatu w studio czy też w plenerze. Kurs fotograficzny to nie tylko teoria, ale przede wszystkim warsztat praktyczny. Uczestnicy poza obsługą aparatu będą mieć możliwość pracy ze światłem, kolorem, rekwizytami i przestrzenią, które są niezwykle ważnymi elementami w pracy fotografa. Zostaną oni też zapoznani z programami do obsługi obrabiania zdjęć i bezpośrednią pracą - obsługą klienta. 3.3.3. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach. 3.3.4. Liczba uczestników: 8 osób3.3.5. Liczba godzin kursu : 40 godzin zegarowych3.3.6. Termin realizacji kursu od 02.11.2020 r. do 31.05.2021 r. 3.3.7. Zagadnienia w ramach kursu: - kadrowanie i kompozycja, - dobieranie poszczególnych parametrów, takich jak przesłona, czas czy głębia ostrości, - obsługa funkcji aparatów, balans bieli, kadrowanie, ekspozycja, portret, - fotografia plenerowa, reklamowa, - obróbka zdjęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,93
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-02
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
usługa szkoleniowa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursu manicure i stylizacji paznokci dla uczniów Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do wykonywania podstawowych zadań manicurzystki, a przez to podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Zdobycie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy. Uczestnicy kursu w zakresie stylinu i manicure paznokci, po jego zakończeniu, mogą zdecydować się na pracę w salonie kosmetycznym, spa lub klinice, w których zawsze jest popyt i zainteresowanie klientek/klientów lub też mogą oni mieć możliwość wzięcia udziału w dodatkowych szkoleniach realizowanych dla pracowników firmy, w której są zatrudnieni. Część osób po odbyciu ww. kursu będzie mogła zdecydować się na otwarcie własnej działalności gospodarczej. Odpowiednie kwalifikacje i świadczenie usług na wysokim poziomie szybko umożliwią zdobycie zaufanego grona klientek i rozwoju kariery, co zdecydowanie przełoży się na zapewnienie dochodów, ale także satysfakcjonujący rozwój zawodowy.3.4.3. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach 3.4.4. Liczba uczestników: 8 osób3.4.5. Liczba godzin kursu : 20 godzin zegarowych3.4.6.Termin realizacji kursu od 02.11.2020 r. do 31.05.2021 r. 3.4.7. Zagadnienia w ramach kursu:- BHP w gabinecie kosmetycznym, - budowa płytki paznokcia,- metody i środki sterylizacji i dezynfekcji narzędzi użytych do pracy,- przyrządy i akcesoria w robieniu manicure, - odmiany manicure, - manicure klasyczny, - manicure biologiczny, - stylizacja paznokci metodą żelową, - zatapianie ozdób w żelu UV.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-02
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz - LaskowiceAdres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.plNumer telefonu: (71) 318 88 712. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych i uprawnień dla uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu - Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
usługa szkoleniowa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z podstaw grafiki komputerowej ( Photoshop, Ilustrator, CorelDRAW) dla uczniów Technikum Informatycznego Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do wykonywania podstawowych zadań grafika komputerowego, a przez to podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Zdobycie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy. Podczas kursu grafiki komputerowej uczestnik pozna podstawowe narzędzia do obróbki zdjęć i zapozna się z projektowaniem graficznym. Uczniowie będą mogli przenieść się wraz z pozostałymi uczestnikami w zaawansowany świat technik retuszu, montażu oraz korekty barwnej i tonalnej. Dzięki szkoleniu uczniowie jeszcze szybciej wykonają obróbkę i edycję zdjęcia. Zaczną przekształcać zwykłe zdjęcia w prawdziwe dzieła sztuki. Nabiorą pewności siebie w samodzielnym tworzeniu projektów graficznych. Zaimponują pracodawcy umiejętnościami tworzenia obiektów 3D. Poznają dogłębnie programy graficzne, który usprawnią pracę z grafikami.3.5.3. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach 3.5.4. Liczba uczestników: 45 osób ( 3 grupy)3.5.5. Liczba godzin kursu : 30 godzin zegarowych ( 10 godzin / grupę)3.5.6. Termin realizacji kursu od 02.11.2020 r. do 31.05.2021 r. 3.5.7. Zagadnienia w ramach kursu:• Photoshop- wprowadzenie do grafiki komputerowej,- selekcja praca z narzędziami do zaznaczania,- korekta obrazu,- ustawienie okna pracy,- podstawy fotomontażu i korekcji zdjęć,- praca z tekstem w grafice rastrowej,- filtry w Photoshopie, kształt narzędzi, łączenie obrazów,- import-Export Konkretyzowanie grafiki.• Illustrator- wprowadzenie,- praca z dokumentem,- zaznaczenia,- tworzenie podstawowych kształtów,- wypełnienia i obrysy,- warstwy i wygląd,- praca z tekstem,- pióro i narzędzia punktowe,- ołówek i pędzel,- ścieżki złożone,- maski i blendy zniekształcenia,- symbole,- filtry i efekty,- przygotowanie do druku.• CorelDraw- zaawansowane techniki pracy,- importowanie/eksportowanie dokumentów,- złożone techniki rysowania,- zaawansowana praca z tekstem,- automatyzacja zadań w CorelDraw,- przygotowanie dokumentu do druku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-02
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz - LaskowiceAdres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.plNumer telefonu: (71) 318 88 712. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych i uprawnień dla uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu - Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
usługa szkoleniowa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursu administratora sieci i systemów komputerowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do wykonywania podstawowych zadań administratora systemów operacyjnych i sieci, a przez to podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Zdobycie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy. Najważniejszym ogniwem sprawnie działającej sieci komputerowej jest fachowiec, który od podszewki zna wszystkie jej niuanse, zatem kurs warsztatów sieci i systemów operacyjnych dostarczy wiedzy uczestnikom czym zajmuje się administrator systemów i sieci oraz w jaki sposób efektywnie można zarządzać sieciami, serwerami i kontami użytkowników w ramach najpopularniejszych rozwiązań IT.3.6.3. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach 3.6.4. Liczba uczestników: 45 osób ( 3 grupy) 3.6.5. Liczba godzin kursu : 51 godzin zegarowych ( 17 godzin / grupę).3.6.6. Termin realizacji kursu od 02.11.2020 r. do 31.05.2021 r. 3.6.7. Zagadnienia w ramach kursu:- rodzaje sieci komputerowych,- zadania administratora,- urządzenia sieciowe,- rodzaje kabli,- model OSI,- protokoły sieciowe,- adresowanie IP,- sieci peer-to-peer,- zarządzanie serwerem,- bezpieczeństwo,- sieci z serwerem Windows,- sieci z systemem Novell, NetWare,- podstawy systemu Linux,- serwer z systemem Linux.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-02
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz - LaskowiceAdres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.plNumer telefonu: (71) 318 88 712. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych i uprawnień dla uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu - Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
usługa szkoleniowa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursu cukierniczego / zdobienia cukierniczego dla uczniów Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do wykonywania podstawowych zadań cukiernika, a przez to podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Zdobycie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy. Kurs cukierniczy pozwoli uczestnikom zdobyć podstawy do rozwoju w zakresie stylingu cukierniczego, uzupełnienia wiedzy i doskonalenia już posiadanych umiejętności w zakresie przygotowania deserów, wyrobów cukierniczych i wszelkiego typu wypieków. Program warsztatów cukierniczych dedykowany jest dla wszystkich fanów czekolady, babeczek, ciast i wszelakich słodkości. Kurs skierowany jest dla osób zainteresowanych rozwojem umiejętności oraz dla osób chcących od podstaw zagłębić sztukę cukiernictwa. 3.7.3. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach 3.7.4. Liczba uczestników: 12 osób 3.7.5. Liczba godzin kursu : 20 godzin zegarowych ( 1 grupa) 3.7.6. Termin realizacji kursu od 02.11.2020 r. do 31.05.2021 r. 3.7.7. Zagadnienia w ramach kursu:- glazury lustrzane tzw. mirror glaze.,- biszkopty suche i mokre,- tartoletki,- karmelizowanie orzechów,- mono porcje – podstawy,- musy czekoladowe i owocowe,- agar- zastosowanie,- toffi – płynne oraz krówka – zastosowanie,- bezy jako element dekoracyjny,- ptysie w klasycznym jak i nowoczesnym wydaniu,- klasyczne kremy cukiernicze,- czekolada – wstęp, temperowanie, zastosowanie i dekoracje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-02
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz - LaskowiceAdres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.plNumer telefonu: (71) 318 88 712. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych i uprawnień dla uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu - Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
usługa szkoleniowa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursu negocjacji dla 1 nauczyciela Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest podniesienie umiejętności, kompetencji i kwalifikacji nauczyciela zawodu w obszarze deficytu kadry pedagogicznej szkół, co wpłynie na podniesienie jakości pracy szkół i wyposażenie uczniów w kompetencje oczekiwane przez pracodawców. 3.8.3. Uczestnikiem kursu będzie nauczyciel Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach 3.8.4. Liczba uczestników: 1 osoba 3.8.5. Termin realizacji kursu: od 02.11.2020 r. do 31.05.2021 r. 3.8.6. Zagadnienia w ramach kursu:- efektywne przygotowywanie i planowanie negocjacji, - cechy skutecznego negocjatora, - styl negocjowania i okoliczności jego zastosowania, - zdolności perswazyjne,- negocjacje wielostronne i koalicje w negocjacjach, - umiejętności komunikacyjne niezbędne w negocjacjach, triki i sztuczki negocjacyjne oraz warsztaty praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-02
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz - LaskowiceAdres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.plNumer telefonu: (71) 318 88 712. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych i uprawnień dla uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu - Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.