Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 i ich otoczenia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-15
  • Numer ogłoszenia562290-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562290-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego: Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 i ich otoczenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin" i otoczenia, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 14634902800000, ul. ul. Konwiktorska  3/5 , 00-217  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226280712, , e-mail g.ogrodowczyk@um.warszawa.pl, klatecka@um.warszawa.pl, faks 226269132.
Adres strony internetowej (URL): www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/Default.aspx

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego: osobiście, pocztą lub przez posłańca/kuriera
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 i ich otoczenia
Numer referencyjny: ZPiZP.26.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 i ich otoczenia. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 26, niżej wymienionych części:Część nr 1: Grupa wsparcia dla rodziców z elementami edukacji.Część nr 2: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych (1);Część nr 3: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych (2).Część nr 4: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: rozwój i wychowanie małego dziecka. Część nr 5: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: profilaktyka w obszarze uzależnień. Część nr 6: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: wspieranie nauki dzieci. Część nr 7: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: autoprezentacja. Część nr 8: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: zdrowy tryb życia. Część nr 9: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: autoprezentacja wizualna, wizaż i nauka wykonania makijażu.Część nr 10: Mediacje w sytuacji konfliktu rodziców oraz około rozwodowe.Część nr 11: Wideotrening Komunikacji.Część nr 12: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (1);Część nr 13: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (2);Część nr 14: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (3);Część nr 15: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (4);Część nr 16: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: gospodarowanie budżetem (1);Część nr 17: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: gospodarowanie budżetem (2);Część nr 18: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: rozwijanie zainteresowań i pasji (1);Część nr 19: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: rozwijanie zainteresowań i pasji (2);Część nr 20: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Dojrzewanie to wyzwanie (1);Część nr 21: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Dojrzewanie to wyzwanie (2);Część nr 22: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Mnemotechniki (1);Część nr 23: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Mnemotechniki (2);Część nr 24: Zajęcia integracji sensorycznej.Część nr 25: Konsultacje psychiatryczne.Część nr 26: Terapia indywidualna dzieci.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80570000-0
85121270-6
80340000-9
85320000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie zdolności technicznej:1) dla części nr 1 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu grupy wsparcia dla rodziców, trwającą co najmniej 12 godzin;2) dla części nr 2 i 3 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji grupowych zajęć opiekuńczo – wychowawczych dla dzieci, trwających co najmniej 12 godzin;3) dla części nr 4 – 9 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu warsztatów edukacyjnych dla dorosłych odpowiadających tematyce poszczególnych części (dla każdej części oddzielnie), trwających co najmniej 3 godziny;4) dla części nr 10 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu mediacji rodzinnych, trwających co najmniej 6 godzin;5) dla części nr 11 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu wideotreningu komunikacji dla rodzin z dziećmi, w wymiarze co najmniej 10 godzin;6) dla części nr 12 - 15 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu grupowych zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci i/lub młodzieży, w wymiarze co najmniej 20 godzin;7) dla części nr 16 - 23 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu warsztatów edukacyjnych dla młodzieży odpowiadających tematyce poszczególnych części (dla każdej części oddzielnie), trwających co najmniej 3 godziny;8) dla części nr 24 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu diagnozy i terapii SI (integracji sensorycznej) dzieci i/lub młodzieży do 18 lat, trwającą co najmniej 12 miesięcy;9) dla części nr 25 zamówienia:w zakresie części nr 25 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku 10) dla części nr 26 zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu terapii indywidualnej dla dzieci i/lub młodzieży, w wymiarze co najmniej 20 godzin;w zakresie zdolności zawodowej: spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub/i dysponuje potencjałem kadrowym w postaci:1) dla części nr 1 zamówienia - 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - psychologa/terapeuty/pedagoga/pedagoga specjalnego, posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy oraz doświadczenie w prowadzeniu minimum 2 grup wsparcia dla rodziców, trwających co najmniej 12 godzin każda; 2) dla części nr 2 i 3 zamówienia – dla każdej z części oddzielnie: 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe (w szczególności pedagogiczne, pielęgniarskie, społeczne wyższe na kierunku społecznym, np. praca socjalna, nauki o rodzinie, resocjalizacja, psychologia, rehabilitacja) lub posiadającej status instruktora harcerskiego ze stopniem minimum przewodnika, co najmniej 2 (dwu) letnim aktywnym stażem instruktorskim i posiadającej co najmniej wykształcenie średnie, lub będącej studentem minimum 3 (trzeciego) roku studiów na kierunkach społecznych np. pedagogiki/psychologii/terapii zajęciowej/pracy socjalnej, a także posiadającej doświadczenie w opiece nad dziećmi i/lub młodzieżą do 18 lat, zdobyte jako:a) nauczyciel w szkole lub opiekun w świetlicy szkolnej/socjoterapeutycznej/ środowiskowej - co najmniej 3 (trzy) miesiące, w trybie ciągłym, lubb) opiekun grup dziecięcych w trakcie realizacji programów dla rodziców lub podobnych, co najmniej przez okres pół roku w wymiarze minimum 10 (dziesięć) godzin miesięcznie, lubc) wychowawca lub kierownik kolonii lub obozów - co najmniej na 3 (trzech) turnusach.3) dla części nr 4 – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe - psycholog/pedagog/pedagog specjalny, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (minimum 4 warsztaty) dla dorosłych z zakresu rozwijania umiejętności wychowawczych,4) dla części nr 5 – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe - psycholog/pedagog/ resocjalizacja, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (minimum 4 warsztaty) dla dorosłych dot. tematyki profilaktyki w obszarze uzależnień. 5) dla części nr 6 – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe - psycholog/pedagog, pedagog specjalny, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (minimum 4 warsztaty) dla dorosłych z zakresu rozwijania umiejętności wychowawczych. 6) dla części nr 7 – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (minimum 4 warsztaty) dla dorosłych z zakresu autoprezentacja. 7) dla części nr 8 – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe - dietetyka/pokrewne lub odbyte szkolenia z zakresu dietetyki, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy w zakresie dietetyki oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (minimum 4 warsztaty) dla dorosłych z zakresu zdrowego trybu życia. 8) dla części nr 9 – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie kierunkowe - z zakresu kosmetologii i/lub kurs specjalistyczny z zakresu kosmetologii i/lub wizażu, minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy, odbyte szkolenia oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (minimum 4 warsztaty) dla dorosłych dot. autoprezentacji wizualnej, wizażu i nauki wykonania makijażu. 9) dla części nr 10 zamówienia – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe, kwalifikacje mediatora rodzinnego i minimum 3 (trzy) letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w mediacjach rodzinnych;10) dla części nr 11 zamówienia – 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe (w szczególności: psychologiczne, socjologiczne, pedagogiczne) minimum 3 (trzy) letni staż zawodowy oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia wideotreningu komunikacji dla rodzin z dziećmi w wymiarze minimum 10 godzin; 11) dla części nr 12, 13, 14 i 15 zamówienia – dla każdej z części oddzielnie: 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wyższe wykształcenie w szczególności: resocjalizacja, psychologia, pedagogika, socjologia i posiadającej doświadczenie w prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat – przeprowadzenie zajęć z minimum 4 grupami, trwającymi po 20 godzin z każdą grupą;12) dla części nr 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 – dla każdej części oddzielnie: 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wyższe wykształcenie w szczególności: resocjalizacja, psychologia, pedagogika, socjologia i posiadającej doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat - minimum 4 (cztery) warsztaty dotyczące odpowiedniego tematu.13) dla części nr 24 zamówienia - 1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe, ukończony pełnowymiarowy kurs II (drugiego) stopnia w zakresie Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej i certyfikat terapeuty SI, oraz posiadającej co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie w pracy w prowadzeniu diagnozy i terapii SI (integracji sensorycznej) dzieci i/lub młodzieży do 18 lat;14) dla części nr 25 zamówienia – 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą dyplom lekarza w specjalizacji lekarz psychiatria, dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu (numer), a także posiadającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na podstawie odrębnych przepisów, zarówno w zakresie odpowiedzialności kontraktowej jak i odpowiedzialności z tytułu czynów niedozwolonych za szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, zgodnie z zakresem i warunkami wynikającymi z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i obejmuje odpowiedzialność z tytułu zakażenia chorobami zakaźnymi, w tym HIV i WZW;15) dla części nr 26 zamówienia –1 (jednej) osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe, a także posiadającej minimum 3 (trzy) letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii indywidualnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia były osobami posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych, a także niefigurującymi w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym, o którym mowa w Ustawie o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13 maja 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 405).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy zobowiązani są złożyć w formie pisemnej, wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Wykonawca wraz z ofertą Formularzem Ofertowym – Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał), zobowiązany jest złożyć:1) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia sporządzony wedługwzoru określonego w załączniku nr od 7A do 7ZB do SIWZ (odpowiednio dla danej części) – na potrzeby obliczenia punktacji związanej z przyjętymi kryteriami pozacenowymi oceny ofert (oryginał);2) Wykaz zrealizowanych usług sporządzonych według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ (oryginał),3) Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podmiotu trzeciego składa Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał);4) Pełnomocnictwo/a jeżeli jest/są udzielane (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, zamieszcza informacje o podwykonawcach. 6. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą Wykonawca złożył pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w zdaniu poprzednim złożone zostało na wzorze dokumentu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp (Informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. UWAGA: Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca składa w oryginale w formie pisemnej.Wykonawca wraz ze składanym oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Oświadczenie należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzeźroczystym, zabezpieczonym przed otwarciem opakowaniu, które należy opisać następująco:Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. A. Tymowskiego w Warszawie ul. Konwiktorska 3/5, 00-217 Warszawa Oświadczenie w postępowaniu pn.:„Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 i ich otoczenia.” nr postępowania: ZPiZP.26.13.2020lub przesłać na adres e-mail: klatecka@um.warszawa.pl - w przypadku składania dokumentu w formie elektronicznej.Zamawiający umożliwia wg wyboru Wykonawcy złożenie ofert w formie pisemnej lub elektronicznej, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zasady określono w Rozdziale XIV SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
WZÓR UMOWY Dla Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą § 7Zmiany Umowy1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy:1) w zakresie okresu lub miejsca realizacji przedmiotu zamówienia wskazanych w § 1 ust. 2 i 3 Umowy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) działania siły wyższej,b) konieczności zmiany harmonogramu zajęć ze względu na nieprzewidziane okoliczności np. odwołania zajęć;2) w zakresie obniżenia lub nie więcej niż o 10 % podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 ust. 1, w związku z zaistnieniem obniżenia łącznej liczby godzin w stosunku do określonej w § 1 ust. 2, o którym mowa w § 1 ust. 5 lub jej podwyższenia;3) w przypadku zaistnienia siły wyższej. 2. Poprzez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi, strajk. 3. W wyjątkowych przypadkach, Zamawiający widzi możliwość dokonania zmian w harmonogramie, które nie wpłyną na okres realizacji przedmiotu zamówienia, wskazanego w § 1 ust. 4 Umowy. Przed dokonaniem zmiany, Zamawiający uzgodni nowy termin realizacji usługi z Wykonawcą, a następnie potwierdzi zmianę pisemnie na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zmiana harmonogramu w takim trybie nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okolicznościwymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego Umowę, z zastrzeżeniem ust. 2. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć aneks na żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego terminie.6. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie powinien nastąpić nie później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w Umowie.WZÓR UMOWY Dla Wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadząca działalności gospodarczej § 7Zmiany Umowy1. Zleceniodawca, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy:1) w zakresie okresu lub miejsca realizacji przedmiotu zamówienia wskazanych w § 1 ust. 2 i 3 Umowy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a. działania siły wyższej,b. konieczności zmiany harmonogramu zajęć ze względu na nieprzewidziane okoliczności np. odwołania zajęć;2) w zakresie obniżenia lub nie więcej niż o 10 % podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 ust. 1, w związku z zaistnieniem obniżenia łącznej liczby godzin w stosunku do określonej w § 1 ust. 2, o którym mowa w § 1 ust. 5 lub jej podwyższenia;3) w przypadku zaistnienia siły wyższej. 2. Poprzez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Zleceniobiorca ani Zleceniodawca nie mają wpływu, wystąpieniu której Zleceniobiorca ani Zleceniodawca, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Zleceniobiorca ani Zleceniodawca, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Zleceniobiorcy ani Zleceniodawcy, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi, strajk. 3. W wyjątkowych przypadkach, Zleceniodawca widzi możliwość dokonania zmian w harmonogramie, które nie wpłyną na okres realizacji przedmiotu zamówienia, wskazanego w § 1 ust. 4 Umowy. Przed dokonaniem zmiany, Zleceniodawca uzgodni nowy termin realizacji usługi ze Zleceniobiorcą, a następnie potwierdzi zmianę pisemnie na wskazany przez Zleceniobiorcę adres e-mail. Zmiana harmonogramu w takim trybie nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zleceniodawcę i Zleceniobiorcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okolicznościwymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego Umowę, z zastrzeżeniem ust. 2. 6. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, Zleceniobiorca zobowiązany jest zawrzeć aneks na żądanie Zleceniodawcy, w wyznaczonym przez niego terminie.7. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie powinien nastąpić nie później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w Umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Grupa wsparcia dla rodziców z elementami edukacji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie przez 1 (jedną) osobę grupy wsparcia z zakresu konstruktywnego radzenia sobie z przeżywanymi emocjami dla grupy 10 - 15 rodziców, którzy borykają się z problemami w pełnieniu funkcji wychowawczej wobec swoich dzieci w wymiarze średnio 2 (dwóch) godzin tygodniowo, łącznie 32 godziny, w okresie od września do grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2601,63
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia grup wsparcia, w wymiarze co najmniej 12 godzin każda 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych (1);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zorganizowanie i zapewnienie przez 2 (dwie) osoby (2 osoby = 1 osoba w ramach realizacji części nr 2 zamówienia + 1 osoba w ramach realizacji części nr 3 zamówienia) opieki dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat, uczestników/uczestniczek projektu biorących udział w: • grupie wsparcia w wymiarze średnio dwóch godzin raz w tygodniu, łącznie 32 godziny, przez okres 4 miesięcy (od września do grudnia 2020 roku). W grupie wsparcia, która stanowi część nr 1 zamówienia, uczestniczy 10-15 rodziców; • warsztatach edukacyjnych w trakcie sześciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych dla rodziców (łącznie 18 godz.), w okresie październik 2020 (jeden warsztat) i styczeń-kwiecień 2021 r. (5 warsztatów). W warsztatach, które stanowią część nr 4, 5, 6, 7, 8, 9 zamówienia, uczestniczy 15 rodziców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6, 80570000-0, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1626,02
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych (2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zorganizowanie i zapewnienie przez 2 (dwie) osoby (2 osoby = 1 osoba w ramach realizacji części nr 2 zamówienia + 1 osoba w ramach realizacji części nr 3 zamówienia) opieki dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat, uczestników/uczestniczek projektu biorących udział w: • grupie wsparcia w wymiarze średnio dwóch godzin raz w tygodniu, łącznie 32 godziny, przez okres 4 miesięcy (od września do grudnia 2020 roku). W grupie wsparcia, która stanowi część nr 1 zamówienia, uczestniczy 10-15 rodziców; • warsztatach edukacyjnych w trakcie sześciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych dla rodziców (łącznie 18 godz.), w okresie październik 2020 (jeden warsztat) i styczeń-kwiecień 2021 r. (5 warsztatów). W warsztatach, które stanowią część nr 4, 5, 6, 7, 8, 9 zamówienia, uczestniczy 15 rodziców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85320000-8, 80570000-0, 80000000-4, 85121270-6, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1626,02
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: rozwój i wychowanie małego dziecka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla rodziców dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy, w okresie 1 – 31 października 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 1
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń dla dorosłych z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: profilaktyka w obszarze uzależnień.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla rodziców dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy, w okresie 1- 31 stycznia 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 1
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń dla dorosłych z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: wspieranie nauki dzieci.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla rodziców dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy, w okresie 1 – 28 lutego 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 1
data rozpoczęcia: 2021-02-01
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń dla dorosłych z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: autoprezentacja.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla rodziców dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy, w okresie 1- 31 marca 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 1
data rozpoczęcia: 2021-03-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń dla dorosłych z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: Warsztat „Zdrowy tryb życia”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla rodziców dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy, w okresie 1- 31 marca 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 1
data rozpoczęcia: 2021-03-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń dla dorosłych z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla rodziców pod nazwą: autoprezentacja wizualna, wizaż i nauka wykonania makijażu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla rodziców dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy, w okresie 1 – 31 kwietnia 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487,80
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 1
data rozpoczęcia: 2021-04-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń dla dorosłych z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Mediacje w sytuacji konfliktu rodziców oraz około rozwodowe.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie mediacji w sytuacjach konfliktu rodziców oraz okołorozwodowych w formie indywidualnych spotkań mediatora (jednej osoby) z 6 (sześcioma) rodzinami w wymiarze 3 (trzech) 2 (dwu) godzinnych spotkań (łącznie 36 godz.) w okresie od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą do 30 kwietnia 2021 roku. Mediacje umożliwią pracę nad poprawą relacji wewnątrzrodzinnych przy jednoczesnej próbie rozwiązania sporu / konfliktu, a także uzgodnienie sposobów konstruktywnego rozwiązania konkretnych problemów w życiu rodziny związanych np. z obowiązkami, wypełnianiem funkcji opiekuńczo-wychowawczej oraz nad osiągnięciem porozumienia w przypadku separacji lub rozwodu. W mediacjach uczestniczyć będą obie strony konfliktu / sporu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80570000-0, 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2926,83
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia mediacji rodzinnych 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Wideotrening Komunikacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie wideotreningu komunikacji z wykorzystaniem kamery wideo przez 1 (jedną) osobę dla 3 (trzech) rodzin w wymiarze po 10 (dziesięć) godzin na rodzinę (30 godzin łącznie) w okresie 2 stycznia – 30 kwietnia 2021 roku. Celem treningu komunikacji z wykorzystaniem kamery wideo jest wsparcie kompetencji rodzicielskich rodziców, których dzieci sprawiają trudności wychowawcze (są nadpobudliwe psychoruchowo, agresywne, mają trudności w nauce czy z problemami emocjonalnymi lub są niepełnosprawne). Efektem zastosowania tej metody ma być poprawa w relacjach rodzinnych oraz zmniejszenie się ilość niepożądanych zachowań u dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80570000-0, 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878,03
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia wideotreningu komunikacji dla rodzin z dziećmi 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (1)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 10 (dziesięcio) osobowej grupy dzieci w wieku szkolnym w wymiarze 2 (dwóch) godzin tygodniowo, łącznie 64 (sześćdziesiąt cztery) godziny, w okresie od 01 września 2020 r. do 30 kwietnia 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5203,25
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych w wymiarze co najmniej 20 godzin dla każdej grupy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (2);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 10 (dziesięcio) osobowej grupy dzieci w wieku szkolnym w wymiarze 2 (dwóch) godzin tygodniowo, łącznie 64 (sześćdziesiąt cztery) godziny, w okresie od 01 września 2020 r. do 30 kwietnia 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5203,25
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych w wymiarze co najmniej 20 godzin dla każdej grupy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (3);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 10 (dziesięcio) osobowej grupy dzieci w wieku szkolnym w wymiarze 2 (dwóch) godzin tygodniowo, łącznie 64 (sześćdziesiąt cztery) godziny, w okresie od 01 września 2020 r. do 30 kwietnia 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5203,25
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych w wymiarze co najmniej 20 godzin dla każdej grupy 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (4);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 10 (dziesięcio) osobowej grupy dzieci w wieku szkolnym w wymiarze 2 (dwóch) godzin tygodniowo, łącznie 64 (sześćdziesiąt cztery) godziny, w okresie od 01 września 2020 r. do 30 kwietnia 2021 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5203,25
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych w wymiarze co najmniej 20 godzin dla każdej grupy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: gospodarowanie budżetem (1);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie 1 – 31 października 2020 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest edukacja ekonomiczna i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności zarządzania i gospodarowania finansami osobistymi.Warsztat ma celu nabycie praktycznych umiejętności rozeznawania własnych potrzeb, poprawę poczucia swojej osobistej wartości i sprawczości na otaczającą rzeczywistość społeczną, rodzinną, szkolną, doskonalenie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z bieżącymi trudnościami życia codziennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 85320000-8, 80340000-9, 85121270-6, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,86
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: gospodarowanie budżetem (2);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie 1 – 31 października 2020 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest edukacja ekonomiczna i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności zarządzania i gospodarowania finansami osobistymi.Warsztat ma celu nabycie praktycznych umiejętności rozeznawania własnych potrzeb, poprawę poczucia swojej osobistej wartości i sprawczości na otaczającą rzeczywistość społeczną, rodzinną, szkolną, doskonalenie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z bieżącymi trudnościami życia codziennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,90
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: rozwijanie zainteresowań i pasji (1);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w 1 - 30 listopad 2020 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest podniesienie wiedzy na temat własnych umiejętności i kompetencji, ich wpływu na dalszy rozwój edukacyjno-zawodowy oraz nabycie praktycznych umiejętności rozwijania swoich zdolności, zainteresowań.Warsztat ma celu nabycie praktycznych umiejętności rozeznawania własnych potrzeb, poprawę poczucia swojej osobistej wartości i sprawczości na otaczającą rzeczywistość społeczną, rodzinną, szkolną, doskonalenie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z bieżącymi trudnościami życia codziennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,90
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: rozwijanie zainteresowań i pasji (2);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w 1 - 30 listopad 2020 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest podniesienie wiedzy na temat własnych umiejętności i kompetencji, ich wpływu na dalszy rozwój edukacyjno-zawodowy oraz nabycie praktycznych umiejętności rozwijania swoich zdolności, zainteresowań.Warsztat ma celu nabycie praktycznych umiejętności rozeznawania własnych potrzeb, poprawę poczucia swojej osobistej wartości i sprawczości na otaczającą rzeczywistość społeczną, rodzinną, szkolną, doskonalenie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z bieżącymi trudnościami życia codziennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,92
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Dojrzewanie to wyzwanie (1);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie 1 – 28 luty 2021 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest podniesienie wiedzy w zakresie charakterystyki okresu dojrzewania, komunikacji oraz nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności rozwiazywania trudności, radzenia sobie z emocjami, asertywności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,92
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Dojrzewanie to wyzwanie (2);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie 1 – 28 luty 2021 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest podniesienie wiedzy w zakresie charakterystyki okresu dojrzewania, komunikacji oraz nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności rozwiazywania trudności, radzenia sobie z emocjami, asertywności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80000000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,92
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-02-01
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Mnemotechniki (1);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie 1 – 31 marzec 2021 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest nabycie wiedzy procesu uczenia się, praktycznych umiejętności technik pamięciowych, strategii efektywnego uczenia się.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,90
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-03-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Warsztat edukacyjny dla młodzieży w wieku 13-18 lat pod nazwą: Mnemotechniki (2);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie przez 1 (jedną) osobę 1 (jednego) 3 (trzy) godzinnego warsztatu edukacyjnego dla maksymalnie 6 (sześcio) osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie 1 – 31 marzec 2021 roku.Tematyka warsztatu: Celem warsztatu jest nabycie wiedzy procesu uczenia się, praktycznych umiejętności technik pamięciowych, strategii efektywnego uczenia się.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80570000-0, 85121270-6, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243,90
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-03-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat z zakresu odpowiadającego danej części 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Zajęcia integracji sensorycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy 5 (pięciorga) dzieci w zakresie integracji sensorycznej i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej dla 5 (pięciorga) dzieci na podstawie planu terapii wynikającej z diagnozy przez jedną osobę (specjalistę).W okresie od zawarcia umowy z wybranym wykonawcą do 1 listopada 2020 roku powinny zostać przeprowadzone diagnozy pięciorga dzieci, natomiast zajęcia integracji sensorycznej będą się odbywać w okresie od 2 listopada 2020 roku do 31 maja 2021 roku (średnio 1 raz w tygodniu, po 45 minut). Dla każdego dziecka zaplanowano od 10 do 15 zajęć. Łącznie na okres 2 listopada 2020 roku - 31 maja 2021 roku przewidziano 68 godzin (średnio: 36h w 2020r., 32 h w 2021 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80000000-4, 80570000-0, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6951,22
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Konsultacje psychiatryczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielanie przez 1 (jedną) osobę specjalistycznych świadczeń zdrowotnych dla dzieci w wieku 6-18 lat w wymiarze 66 (sześćdziesięciu sześciu) godzin w okresie 1 października 2020 roku – 30 kwietnia 2021 roku (46 h w 2020 r., 20h w 2021 r.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80000000-4, 80570000-0, 80340000-9, 85320000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13414,63
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Terapia indywidualna dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez 1 (jedną) osobę terapii indywidualnej dla dzieci w wieku 7-15 lat w wymiarze 50 (pięćdziesięciu) godzin w okresie 1 września 2020 r. – 30 kwietnia 2021 roku (30h w 2020 r., 20h w 2021 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85320000-8, 80570000-0, 80000000-4, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3658,54
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia terapii indywidualnej dla dzieci i/lub młodzieży do 18 lat 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa - Biała
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługa sprzedaży biletów lotniczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: USŁUGA BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZA LATA 2020, 2021 I 2022
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI