„Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin” i otoczenia, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” /przetarg powtórzony/
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-21
  • Numer ogłoszenia620599-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 620599-N-2018 z dnia 2018-09-21 r.

Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego: „Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin” i otoczenia, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” /przetarg powtórzony/
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin" i otoczenia, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 146349028, ul. ul. Konwiktorska  3/5 , 00-217  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226280712, e-mail grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl, faks 226269132.
Adres strony internetowej (URL): www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą
Adres:
00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin” i otoczenia, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” /przetarg powtórzony/
Numer referencyjny: CPS.DA-G.271.40.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i świadczenie usług szkoleniowych i społecznych mających na celu wsparcie rodzin korzystających z pomocy materialnej i niematerialnej Centrum Pomocy Społecznej, borykających się z trudnościami wychowawczymi, będących uczestnikami projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin” i otoczenia, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 12 następujących części: Część nr 1: Grupa wsparcia dla rodziców z elementami edukacji; Część nr 2: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych (1); Część nr 3: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych (2); Część nr 4: Usługi społeczne dla rodzin z dziećmi w formie opiekuńczej Część nr 5: Mediacje w sytuacji konfliktu rodziców oraz około rozwodowe Część nr 6: Wideotrening Komunikacji Część nr 7: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (1) Część nr 8: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci (2) Część nr 9: Warsztaty edukacyjne dla młodzieży w wieku 13-18 lat (1) Część nr 10: Warsztaty edukacyjne dla młodzieży w wieku 13-18 lat (2) Część nr 11: Zajęcia integracji sensorycznej Część nr 12: Terapia indywidualna dzieci

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80570000-0
85320000-8
79952000-2
85121270-6
80340000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31 maja 2019 r. (w zależności od danej części zamówienia, szczegółowe terminy realizacji poszczególnych części zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ); Zamawiający szczegółowy termin realizacji przedmiotu zamówienia uzgodni z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu, w sposób odrębny dla każdej z części. UWAGA – Wybrani Wykonawcy w częściach nr 2 i 3, 7 i 8 oraz 9 i 10 zamówienia będą zobligowani do wspólnego prowadzenia działań wynikających z danych części zamówienia. Dodatkowo wybrani Wykonawcy w częściach 7 i 8 oraz 9 i 10 zamówienia będą zobligowani do wspólnego ułożenia programu merytorycznego, wg którego będą prowadzone zajęcia/warsztaty w zależności
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia: 1) spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu: a) w odniesieniu do części nr 1 zamówienia: w zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot części nr 1 zamówienia. b) w odniesieniu do części nr 2-12 zamówienia: w zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot danej części zamówienia. c) w odniesieniu do każdej poszczególnej części nr 1-12 zamówienia: w zakresie warunków dotyczących zdolności zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub/i dysponuje potencjałem kadrowym w postaci:  dla części nr 1 zamówienia - jednego psychologa/terapeuty/pedagoga/pedagog specjalny posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3-letni staż zawodowy oraz minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/grup wsparcia dot. tematyki zgodnej z daną częścią zamówienia, na realizację której składana jest oferta dla części nr 2 i 3 zamówienia – dla każdej z części oddzielnie co najmniej 1 osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe (w szczególności pedagogiczne, pielęgniarskie, społeczne wyższe na kierunku społecznym, np. praca socjalna, nauki o rodzinie, resocjalizacja, psychologia, rehabilitacja) lub posiadającej status instruktora harcerskiego ze stopniem minimum przewodnika i co najmniej 2 letnim aktywnym stażem instruktorskim i posiadającej co najmniej wykształcenie średnie, lub będące studentem minimum 3 roku studiów na kierunkach społecznych np. pedagogiki/psychologii/terapii zajęciowej/pracy socjalnej, a także posiadającej doświadczenie w opiece nad dziećmi zdobyte jako:  nauczyciel w szkole lub opiekun w świetlicy szkolnej/socjoterapeutycznej/środowiskowej - co najmniej 3 miesiące, w trybie ciągłym lub  opiekun grup dziecięcych w trakcie realizacji programów dla rodziców lub podobnych, co najmniej przez okres pół roku w wymiarze minimum 10 godzin miesięcznie lub  wychowawca lub kierownik kolonii lub obozów- co najmniej na 3 turnusach. dla części nr 4 zamówienia - co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a) kwalifikacje zawodowe, tj:  wykształcenie pedagogiczne, pielęgniarskie, społeczne wyższe lub średnie na kierunku społecznym, np. praca socjalna, nauki o rodzinie, resocjalizacja, psychologia, rehabilitacja lub  być studentem co najmniej III roku ww. kierunków lub  być instruktorem harcerskim ze stopniem minimum przewodnika i co najmniej 2 letnim aktywnym stażem instruktorskim oraz posiadać co najmniej wykształcenie średnie; b) posiadać doświadczenie w opiece nad dziećmi zdobyte jako:  nauczyciel w szkole lub opiekun w świetlicy szkolnej lub innej - co najmniej 3 miesiące w trybie ciągłym lub  opiekun grup dziecięcych w trakcie realizacji programów dla rodziców lub podobnych np. opieka indywidualna nad dzieckiem– co najmniej przez okres pół roku w wymiarze minimum 10 godzin miesięcznie lub  wychowawca lub kierownik kolonii lub obozów - co najmniej na 3 turnusach.  dla części nr 5 zamówienia – co najmniej jednej osoby posiadającej wykształcenie wyższe oraz posiadającej kwalifikacje mediatora rodzinnego i minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w mediacjach rodzinnych;  dla części nr 6 zamówienia – co najmniej jednej osoby posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe (w szczególności psychologiczne, socjologiczne, pedagogiczne), minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów/treningów z zakresu komunikacji;  dla części nr 7 i 8 zamówienia – dla każdej z części oddzielnie co najmniej 1 osoby posiadającej wyższe wykształcenie kierunkowe socjoterapia lub posiadającej wyższe wykształcenie (w szczególności resocjalizacja, psychologia, pedagogika, socjologia) i posiadającej studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie socjoterapii, a także posiadającej minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych; - dla części nr 9 i 10 zamówienia – dla każdej z części oddzielnie co najmniej 1 osoby będącej psychologiem/pedagogiem posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3-letni staż zawodowy oraz posiadającym doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń/warsztatów edukacyjnych dla dzieci lub młodzieży (minimum 2 warsztaty); - dla części nr 11 zamówienia - co najmniej jednej osoby posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe, ukończony pełnowymiarowy kurs II stopnia w zakresie Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej i certyfikat terapeuty SI, oraz posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w prowadzeniu diagnozy i terapii SI (integracji sensorycznej) dzieci; - dla części nr 12 zamówienia – co najmniej jednej osoby posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe, a także posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii indywidualnych dla dzieci.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Dodatkowo, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia były osobami posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych, a także nie figurującymi w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym, o którym mowa w Ustawie o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13 maja 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 405) UWAGA !!! warunek wymagalny, zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (6.15 pkt 8). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia oświadczenia (wzór do wykorzystania, stanowi załącznik do SIWZ) o zaangażowaniu zawodowym w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów, o nie przekraczaniu 276 godzin miesięcznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2. W celu braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp, Wykonawca złoży:  Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ;  Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;  Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;  Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie zrealizowanych zajęć/warsztatów/grup wsparcia/terapii (w zależności od danej części zamówienia), sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ – na potrzeby obliczenia punktacji związanej z przyjętymi kryteriami pozacenowymi oceny ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) działania siły wyższej; b) istotne awarie sprzętu, zasilania itp.; c) konieczności zmiany harmonogramu zajęć ze względu na nieprzewidziane okoliczności odwołania zajęć; 2)obniżenia proporcjonalnie wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 ust. 1, w związku z zaistnieniem obniżenia łącznej liczby godzin w stosunku do określonej w § 3. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć aneks na żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego terminie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić odsyłacze.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 2 Nazwa: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zorganizowanie i zapewnienie opieki do dzieci uczestników/uczestniczek projektu biorących udział w zajęciach grupy wsparcia oraz w warsztatach edukacyjnych; Zorganizowanie i zapewnienie opieki do dzieci uczestników/uczestniczek projektu biorących udział: • w grupie wsparcia w wymiarze dwóch godzin raz w tygodniu, łącznie 32 godziny, przez okres 4 miesięcy (od dnia zawarcia umowy do grudnia 2018 roku). W grupie wsparcia uczestniczy 12 rodziców, • w warsztatach edukacyjnych w trakcie sześciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych dla rodziców (łącznie 18 godz.), w okresie październik 2018 (jeden warsztat) i styczeń-maj 2019 r. (5 warsztatów). W warsztatach uczestniczy 15 rodziców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie usług opieki nad dziećmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zapewnienie opieki dla dzieci uczestników grup wsparcia i warsztatów dla dorosłych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zorganizowanie i zapewnienie opieki do dzieci uczestników/uczestniczek projektu biorących udział w zajęciach grupy wsparcia oraz w warsztatach edukacyjnych; Zorganizowanie i zapewnienie opieki do dzieci uczestników/uczestniczek projektu biorących udział: • w grupie wsparcia w wymiarze dwóch godzin raz w tygodniu, łącznie 32 godziny, przez okres 4 miesięcy (od dnia zawarcia umowy do grudnia 2018 roku). W grupie wsparcia uczestniczy 12 rodziców, • w warsztatach edukacyjnych w trakcie sześciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych dla rodziców (łącznie 18 godz.), w okresie październik 2018 (jeden warsztat) i styczeń-maj 2019 r. (5 warsztatów). W warsztatach uczestniczy 15 rodziców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób, skierowanych do realizacji zamówienia, w zakresie świadczenia usług opieki dla dzieci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi społeczne dla rodzin z dziećmi w formie opiekuńczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług społecznych dla rodzin z dziećmi w formie opiekuńczej, dla 10 rodzin w okresie od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą do maja 2019 roku w wymiarze 120 godz. na rodzinę (łącznie 1200 godz.). Świadczenie usług społecznych dla rodzin z dziećmi w formie opiekuńczej (zwane dalej Usługami), dla 10 rodzin w wymiarze 120 godz. na rodzinę (łącznie 1200 godzin) – liczba świadczących usługi specjalistów – 5 osób. Usługami objęte będą rodziny, mieszkańcy Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, uczestnicy projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Korzystające z wsparcia udzielanego przez Zamawiającego z powodu trudności opiekuńczo-wychowawczych, których przyczyną jest najczęściej współwystępowanie wielu czynników, takich jak: samotne macierzyństwo, wielodzietność, uzależnienie, niepełnosprawność fizyczna i/lub intelektualna, przy jednoczesnym braku wzorców wychowawczych / opiekuńczych i wsparcia w rodzinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób, skierowanych do realizacji zamówienia, w zakresie świadczenia usług społecznych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Mediacje w sytuacji konfliktu rodziców oraz okołorozwodowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie mediacji w sytuacji konfliktu oraz okołorozwodowych w formie indywidualnych spotkań mediatora z 5 rodzinami w wymiarze trzech dwugodzinnych spotkań (łącznie 30 godz.) w okresie od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą do maja 2019 roku. Przeprowadzenie mediacji w sytuacji konfliktu wewnątrzrodzinnego oraz okołorozwodowych w formie indywidualnych spotkań mediatora z 5 rodzinami w wymiarze trzech dwugodzinnych spotkań (łącznie 30 godz.). Mediacje umożliwią pracę nad poprawą relacji wewnątrzrodzinnych przy jednoczesnej próbie rozwiązania sporu / konfliktu, a także uzgodnienie sposobów konstruktywnego rozwiązania konkretnych problemów w życiu rodziny związanych np. z obowiązkami, wypełnianiem funkcji opiekuńczo-wychowawczej oraz nad osiągnięciem porozumienia w przypadku separacji lub rozwodu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób, skierowanych do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia mediacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wideotrening Komunikacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie treningu komunikacji z wykorzystaniem kamery wideo. Przygotowanie i przeprowadzenie treningu komunikacji z wykorzystaniem kamery wideo dla 4 rodzin w wymiarze po 10 godz. na rodzinę (40 godzin łącznie) w okresie styczeń – maj 2019 roku. Celem treningu komunikacji z wykorzystaniem kamery wideo jest wsparcie kompetencji rodzicielskich rodziców, których dzieci sprawiają trudności wychowawcze (są nadpobudliwe psychoruchowo, agresywne, mają trudności w nauce czy z problemami emocjonalnymi lub są niepełnosprawne). Efektem zastosowania tej metody ma być poprawa w relacji rodzinnych oraz zmniejszenie się ilość niepożądanych zachowań u dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 8 osobowej grupy dzieci w wieku 7-12 lat w wymiarze 2 - 4 godzin tygodniowo, łącznie 64 godziny, w okresie od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą do kwietnia 2019 roku. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 8 osobowej grupy dzieci w wieku 7-12 lat w wymiarze 2 - 4 godzin tygodniowo, łącznie 64 godziny. Zajęcia powinny być prowadzone przez 2 specjalistów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, zaakceptowanym przez Zamawiającego. Celem zajęć socjoterapeutycznych jest podniesienie kompetencji społecznych, w tym umożliwienie uczestnikom budowania poczucia własnej wartości, radzenia sobie z bezradnością oraz rozpoznawania swoich mocnych stron.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób, skierowanych do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 8 osobowej grupy dzieci w wieku 7-12 lat w wymiarze 2 - 4 godzin tygodniowo, łącznie 64 godziny, w okresie od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą do kwietnia 2019 roku. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla maksymalnie 8 osobowej grupy dzieci w wieku 7-12 lat w wymiarze 2 - 4 godzin tygodniowo, łącznie 64 godziny. Zajęcia powinny być prowadzone przez 2 specjalistów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, zaakceptowanym przez Zamawiającego. Celem zajęć socjoterapeutycznych jest podniesienie kompetencji społecznych, w tym umożliwienie uczestnikom budowania poczucia własnej wartości, radzenia sobie z bezradnością oraz rozpoznawania swoich mocnych stron.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób, skierowanych do realizacji zamówienia, w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Warsztaty edukacyjne dla młodzieży w wieku 13-18 lat
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu pięciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych (łącznie 15 godz.) dla maksymalnie 6-osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie październik 2018 roku – maj 2019 roku (2 warsztaty w 2018 roku i 3 warsztaty w 2019 roku). Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu pięciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych (łącznie 15 godz.) dla maksymalnie 6-osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie październik 2018 roku – maj 2019 roku (2 warsztaty w 2018 roku i 3 warsztaty w 2019 roku). Warsztaty powinny być prowadzone przez 2 trenerów, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla młodzieży 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Warsztaty edukacyjne dla młodzieży w wieku 13-18 lat
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu pięciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych (łącznie 15 godz.) dla maksymalnie 6-osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie październik 2018 roku – maj 2019 roku (2 warsztaty w 2018 roku i 3 warsztaty w 2019 roku). Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu pięciu 3-godzinnych warsztatów edukacyjnych (łącznie 15 godz.) dla maksymalnie 6-osobowej grupy młodzieży w wieku 13-18 lat w okresie październik 2018 roku – maj 2019 roku (2 warsztaty w 2018 roku i 3 warsztaty w 2019 roku). Warsztaty powinny być prowadzone przez 2 trenerów, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia warsztatów edukacyjnych dla młodzieży 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zajęcia integracji sensorycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie diagnozy pięciorga dzieci w zakresie integracji sensorycznej i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej na podstawie planu terapii wynikającej z diagnozy. Przeprowadzenie diagnozy pięciorga dzieci w zakresie integracji sensorycznej i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej na podstawie planu terapii wynikającej z diagnozy. W okresie od podpisania umowy z wybranym wykonawcą do listopada 2018 roku powinny zostać przeprowadzone diagnozy pięciorga dzieci, natomiast zajęcia integracji sensorycznej będą się odbywać w okresie listopad 2018 roku – maj 2019 roku (1 raz w tygodniu, po 45 minut). Dla każdego dziecka zaplanowano od 10 do 15 zajęć. Łącznie na okres listopad 2018 roku - maj 2019 roku przewidziano 64 godz. zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Terapia indywidualna dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie terapii indywidualnej dla trojga dzieci w wieku 7-15 lat w wymiarze łącznie maksymalnie 50 godz. łącznie w okresie październik 2018 rok – maj 2019 roku. 1. Zakres prowadzonej terapii indywidualnej obejmuje: a) udzielanie konsultacji indywidualnych, b) opracowanie i prowadzenie dokumentacji na potrzeby Zleceniodawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym opinii o sytuacji psychicznej dziecka, c) podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacji zagrożenia zdrowia bądź życia dziecka oraz informowanie o takich sytuacjach Zamawiającego,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1 Nazwa: Grupa wsparcia dla rodziców z elementami edukacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie grupy wsparcia z zakresu konstruktywnego radzenia sobie z przeżywanymi emocjami rodziców, którzy borykają się z problemami w pełnieniu funkcji wychowawczej wobec swoich dzieci. Prowadzenie grupy wsparcia z zakresu konstruktywnego radzenia sobie z przeżywanymi emocjami dla grupy 12 rodziców, którzy borykają się z problemami w pełnieniu funkcji wychowawczej wobec swoich dzieci w wymiarze dwóch godzin 1-2 razy w tygodniu, łącznie 32 godziny, przez okres od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do grudnia 2018 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia grup wsparcia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI