Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i rodziców w projekcie: „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Człopa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Człopa
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 672591069
1.5.8.) Numer faksu: 672591065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czlopa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i rodziców w projekcie: „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e84b70-9b87-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003631/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i rodziców w projekcie: "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa oraz poczty elektronicznej: kierownik.mgops@op.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa oraz poczty elektronicznej: kierownik.mgops@op.pl Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby niewprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2; 78-630 Człopa. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iodo@czlopa.pl Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Dane te są niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (RODO Art. 6 ust. 1 lit. B oraz Art. 6, ust. 1, lit. F.) Dane osobowe przetwarzane przez Administratora to imię, nazwisko, nazwa firmy, nip, regon, pesel, nr dowodu tożsamości, nr paszportu, numer telefonu, adres e-mail. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez firmy świadczące usługi ochrony fizycznej, z którymi współpracuje Administrator. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z wymagań prawnych nakładanych na Administratora z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Posiadają Państwo prawa do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i prawo do wniesienia sprzeciwu. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uznacie, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i współpracy z Administratorem. W przypadku braku wyrażenia zgód na przedstawione przetwarzanie, przedstawiciel Administratora ma prawo odmówić realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 144912 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe: kompetencje matematyczne, przyrodnicze i podstawowe kompetencje naukowo - techniczne. 2 gr. x 224 godz. / (min. 8 godz./miesiąc).
4.2.5.) Wartość części: 44800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe: język angielski. 2 gr. x 224 godz. / (min. 8 godz./miesiąc).
4.2.5.) Wartość części: 44800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty rozwijające zainteresowania. 2 gr. x 84 godz.
4.2.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - zajęcia z informatyki. 2 gr x 56 godz. (2 razy w miesiącu).
4.2.5.) Wartość części: 13440,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z psychologiem. ( 1 raz w miesiącu ) 2 gr x 28 godz.
4.2.5.) Wartość części: 6832,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 9,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla rodziców: trening kompetencji rodzicielskich. 1 gr x 20 godz.
4.2.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla rodziców: warsztat psychoedukacyjny. 1 gr x 20 godz.
4.2.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z socjoterapii. 2 gr x 56 godz. ( min. 2 godz./miesiąc).
4.2.5.) Wartość części: 13440,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia logopedyczne. 1 gr x 56 godz. (min. 2 godz./miesiąc).
4.2.5.) Wartość części: 6720,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteriami oceny ofert są:a) cena oferty brutto o wadze (C) -60 %b) kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych (N)-10 %c) doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia (D)–30% 2. Ocena ofert w kryterium cena będzie przy zastosowaniu wzoru:. najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 100 x 60%W kryterium można zdobyć maksymalnie 60 pkt.3. Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej - 10 pktb) 20% - 29% - 8 pktc) 10% - 19% - 6 pktd) 6%-9% - 3 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.4. Ocena ofert dla kryterium doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie okresu doświadczenia 1 osoby wskazanej do realizacji zamówienia w następujący sposób:Za brak doświadczenia w pracy z dziećmi- 0 pktZa wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 1 roku do 4 lat- 6 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 5 lat do 8 lat- 12 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 lat do 12 lat- 18 pkt, Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi od 13 lat do 16 lat- 24 pkt,Za wykazane doświadczenie w pracy z dziećmi powyżej 17 lat - 30 pkt.5. Zamawiający do określenia najkorzystniejszej oferty zsumuje liczbę punktów uzyskaną w kryteriach określonych w pkt 1) i 2) i 3) .6. Zamawiający oceni odrębnie oferty dla każdej z części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne