Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B oraz kursów programowania sterowników PLC - w ramach projektu „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B oraz kursów programowania sterowników PLC - w ramach projektu „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a17c87c-b876-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001241/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Przygotowanie i przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B oraz kursów programowania sterowników PLC - w ramach projektu „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji (...)"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadgimnazjalnych szkołach zawodowych w Słupsku”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy), w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy),pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania przesyłania dokumentów dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący; b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej podlinkiem: https://drive.google.com/file/ /1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Takaoferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek wymagany w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z 4maja2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPrezydent Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk; 2) inspektor ochrony danych osobowychw Urzędzie Miejskim w Słupsku, kontakt: iod@um.slupsk.pl, telefon 59 84 88 459;3) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych; c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/ Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Administrator informuje, że wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, takie jakpseudonimizacja, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych, takich jakminimalizacja danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SRZP.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 116400,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Kursy na prawo jazdy kat. B:Liczba godzin: część teoretyczna 30 godz. lekcyjnych (45 minut), część praktyczna 30 godzin zegarowych (60 minut)Liczba osób: 40 (20 osób w 2021, 20 osób w 2022)Planowany czas trwania: 20 osób w 2021, 20 osób w 2022Cel: Zdobycie uprawnień do kierowania pojazdami mechanicznymi kat. BSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 86400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej dla poszczególnych części na podstawie kryteriów oceny ofert i ich znaczenia (wagi).2. Kryteria oceny ofert:1) Cena (C), znaczenie (waga): 60 %, tj. max. 60 pkt.Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego, przy czym maksymalną liczbę punktów w ramach niniejszego kryterium (60 punktów) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za przedmiot zamówienia dla danej części, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa brutto C = ----------------------------------------------- x 60 % x 100 pktcena oferty badanej brutto2) Doświadczenie 40 % (D), znaczenie (waga): 40 %, tj. max 40 pkt.Ocena punktowa w kryterium Doświadczenie dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przeprowadzaniu kursów zgodnych z zakresem dla danej części zamówienia - w wymiarze:3 lat – 0 pkt4 lat – 20 pkt5 lat i więcej - 40 pktZamawiający wymaga, aby doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przeprowadzaniu kursów zgodnych z zakresem dla danej części zamówienia wynosiło minimum 3 lata. W przypadku kiedy wykonawca w Formularzu oferty nie zaznaczy okresu doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia - zamawiający przyjmie, że okres ten wynosi minimum (tj. 3 lata) i w takim wypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.W przypadku, kiedy wykonawca skieruje do realizacji większą ilość osób – zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie osobę z największym doświadczeniem.3. Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriachz uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100 punktów:POFERTY = C + D < 1004. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku ofert z taką samą ilością punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.1) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 2) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 1 zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.5. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.7. Oferty, które nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej dla poszczególnych części na podstawie kryteriów oceny ofert i ich znaczenia (wagi).2. Kryteria oceny ofert:1) Cena (C), znaczenie (waga): 60 %, tj. max. 60 pkt.Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego, przy czym maksymalną liczbę punktów w ramach niniejszego kryterium (60 punktów) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za przedmiot zamówienia dla danej części, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa brutto C = ----------------------------------------------- x 60 % x 100 pktcena oferty badanej brutto2) Doświadczenie 40 % (D), znaczenie (waga): 40 %, tj. max 40 pkt.Ocena punktowa w kryterium Doświadczenie dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przeprowadzaniu kursów zgodnych z zakresem dla danej części zamówienia - w wymiarze:3 lat – 0 pkt4 lat – 20 pkt5 lat i więcej - 40 pktZamawiający wymaga, aby doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przeprowadzaniu kursów zgodnych z zakresem dla danej części zamówienia wynosiło minimum 3 lata. W przypadku kiedy wykonawca w Formularzu oferty nie zaznaczy okresu doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia - zamawiający przyjmie, że okres ten wynosi minimum (tj. 3 lata) i w takim wypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.W przypadku, kiedy wykonawca skieruje do realizacji większą ilość osób – zamawiający do wyliczenia punktacji przyjmie osobę z największym doświadczeniem.3. Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriachz uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100 punktów:POFERTY = C + D < 1004. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku ofert z taką samą ilością punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.1) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 2) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 1 zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.5. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.7. Oferty, które nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - Kursy programowania sterowników PLC:Liczba godzin: 35Liczba osób: 12 (sześć osób w 2021, sześć osób w 2022)Planowany czas trwania: sześć osób w 2021, sześć osób w 2022Cel: Zapoznanie uczniów z budową, zasadą działania i programowaniem sterowników PLC najnowszych generacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego