Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych – korepetycji
z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego i matematyki dla 53 dzieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44)732-31-64
1.5.8.) Numer faksu: (44) 732-31-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpiotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna bez zakwaterowania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych – korepetycji
z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego i matematyki dla 53 dzieci
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76330be6-a694-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068142/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 przeprowadzenie zajęć wyrównawczych -korepetycji z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego i matematyki dla 53 dzieci
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt pn. "w rodzinie siła 2"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.2321.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie korepetytorów prowadzących indywidualne zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje dla dzieci, w ramach projektu pn. „W rodzinie siła 2” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IX „Włączenie społeczne”, Działanie IX.2 „Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym”, Poddziałanie IX.2.1 „Usługi społeczne i zdrowotne”, z następujących przedmiotów: język polski, język angielski, język niemiecki, matematyka.
2. Celem korepetycji jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranych przedmiotów oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 53 dzieci.
3. Czas trwania korepetycji – w okresie od 05 kwietnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby godzin z przedmiotów. Zmiany te wymagać będą formy Aneksu.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania nowej osoby w przypadku, gdy uczestnik korepetycji zrezygnuje z udziału w zajęciach lub zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach w trakcie trwania projektu oraz ilości godzin w tygodniu.
5. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego następująco:
cześć I -Język polski 396 godzin:
1) 352 h w 2022 r. (tj. 11 zajęć x 4 tyg. X 8 m-cy),
2) 44 h w 2023 r. (11 zajęć x 4 tyg. x 1 m-ąc)
część II -język angielski 1044 godziny:
• 928 h w 2022 r. (29 zaj. x 4 tyg. x 8 m-cy),
• 116 h w 2023 r. (29 zaj. x 4 tyg. x 1 m-ąc),
część III -język niemiecki 180 godzin:
• 160 h w 2022 r. (tj. 5 zaj. x 4 tyg. x 8 m-cy),
• 20 h w 2023 r.( tj. 5 zaj. x 4 tyg. x 1 m-ąc),
część IV matematyka 1404 godziny:
• 1248 h w 2022 r. (tj. 39 zaj. x 4 tyg. x 8 m-cy),
• 156 h w 2023 r. (tj. 39 zaj. x 4 tyg. x 1 m-ąc).
Łączna ilość godzin do zrealizowania w latach 2022 -2023 wynosi 3 024 godz.
6. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe i policealne.
Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
7. Korepetytorzy będą udzielać korepetycji indywidualnie (Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie zajęć grupowych).
8. Ten sam korepetytor może udzielać korepetycji zarówno jednej osobie jak i kilku osobom. Może prowadzić zajęcia zarówno z jednego jak i kilku przedmiotów, pod warunkiem, że posiada stosowne uprawnienia i wykształcenie.
9. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa żadnych dodatkowo poniesionych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym kosztów dojazdu.
10. Wykonawca wskaże koordynatora do kontaktów z Zamawiającym. Koordynator będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności kierownikiem projektu i opiekunami uczestników oraz na bieżąco przekazywać informacje o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia w celu wprowadzenia działań naprawczych.
11. Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikami projektu lub ich opiekunami, stosownie do ich tempa pracy oraz czynionych postępów.
12.Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
13.Wykonawca jest zobowiązany do odrobienia godzin zajęć niezrealizowanych w wyniku choroby dziecka, dodatkowych zajęć szkolnych, konsultacji medycznych itp., których nie można było wcześniej przewidzieć.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-05 do 2023-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
LP=A+B+C
Kryteria
Waga %
A
Kryterium cenowe
60
B
Kryterium Liczba osób prowadzących zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne-korepetycje
30
C
Kryterium „Aspekty społeczne” – zatrudnienie osoby bezrobotnej w ramach realizacji zamówienia
10
LP
Maksymalna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę
100
A. KRYTERIUM – CENA OFERTY
oferta z najniższą ceną brutto
A = ------------------------------------------------ x 100 x 60% = ……….. pkt.
cena badanej oferty brutto
A.1 Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60.
A.2 Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.
A.3 Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
B. Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w skali punktowej od 0 do 30 pkt. Ma podstawie informacji podanej przez wykonawcę w załączniku nr 3 do SWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z pisemnymi oświadczeniami poświadczającymi udział w realizacji zamówienia ( dotyczy tylko osób prowadzących korepetycje) według następujących zasad:
Liczba nauczycieli prowadzących zajęcia
Liczba punktów
5 nauczycieli i więcej
30 pkt.
4 nauczycieli
20 pkt.
3 nauczycieli
10 pkt.
2 nauczycieli
5 pkt.
1 nauczyciel
0 pkt
C. Kryterium „Aspekty społeczne” – 10% co odpowiada 10 pkt.
Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w oparciu o spełnienie warunku aspektu społecznego – osoba mają wykonywać zamówienie w chwili podjęcia jego realizacji jest osoba bezrobotną lub poszukująca pracy w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy .
2. Wykonawca może uzyskać podczas oceny ofert maksymalnie 100 pkt.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
5. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7 niniejszego rozdziału, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba osób prowadzących zajęcia wyrównujace szanse edukacyjne- korepetycje
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby bezrobotnej w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni