Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającyUniwersytet Warszawski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00268886
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46104e0f-0821-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Laboratorium Edukacji Przyszłości (POWR.03.01-00-00KN29/18)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
1) przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
(W niniejszym postępowaniu, komunikować się z Zamawiającym, w szczególności składać oferty, należy przy użyciu skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP)
2) za pomocą poczty elektronicznej: p.grzebyk@wpia.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Identyfikator postępowania dostępny jest na „Liście wszystkich postępowań” na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania Zamawiający udostępnia link do postępowania zamieszczonego na miniPortalu na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
§ 2
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania lub numerem referencyjnym postępowania: Nr DZP-361/131/2022).
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adresy email: p.grzebyk@wpia.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl (należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail).
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
 inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich” prowadzonym w trybie podstawowym Nr DZP-361/131/2022.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-361/131/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich przez osobę posiadającą:
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia /D/

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich przez osobę posiadającą:
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia /D/

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich przez osobę posiadającą:
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia /D/

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych skierowanych do studentów studiów III stopnia studiów szkół doktorskich przez osobę posiadającą:
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia /D/

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
 Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia publicznego przedłoży informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
Wykonawca (dla każdej z części), która będzie prowadzić zajęcia, będzie posiadać:

Dla części 1
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

Dla części 2
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

Dla części 3
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

Dla części 4
• co najmniej stopień doktora
• dynamizm rozwoju naukowego
• doświadczenie dydaktyczne, w tym doświadczenie w opiece naukowej nad studentami lub doktorantami
• doskonała znajomość języka angielskiego, potwierdzona prowadzeniem zajęć w tym języku w instytucjach szkolnictwa wyższego
• wyróżniająca jakość dorobku naukowego, potwierdzona uzyskanymi nagrodami lub wyróżnieniami; w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) publikacje w renomowanych czasopismach międzynarodowych i u renomowanych wydawców międzynarodowych (uwaga: publikacje przyjęte do druku mogą zostać wzięte pod uwagę jedynie pod warunkiem przedstawienia potwierdzenia od wydawcy)
• w ciągu ostatnich 5 lat kandydat(ka) miał(a) wystąpienia na konferencjach naukowych organizowanych przez wyróżniające się ośrodki naukowe
• doświadczenie mobilności międzynarodowej: prowadzenie badań w więcej niż jednym uniwersytecie w państwie europejskim innym niż Polska, w tym w ramach stażu podoktorskiego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
informacji na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z art 58 PZP

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany i wypowiedzenie Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI