Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów z kompetencji miękkich - przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61-829-43-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kw@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie warsztatów z kompetencji miękkich - przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8962266-ab68-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
część 1 - projekt „Przyszłość Wielkopolski w rękach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu” (POWR.03.01.00-00-T132/18); część 2 - projekt „Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kuźnią wielkopolskich talentów” (POWR.03.01.00-00-T177/18)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej (kw@amu.edu.pl ). Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344) w postępowaniu, jest
platforma on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako:”Platforma”) oraz poczta elektroniczna (kw@amu.edu.pl ). Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Ofertę,
wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. szczegółowe wymagania techniczne zostały zawarte w SWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2.Zamawiający
informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytet im. Adama
Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1 , 61-712 Poznań. Tel.: 61 829 44 40, eail:
dzpuam@amu.edu.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Pani Justyna Baksalary email:iod@amu.edu.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 0raz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art.
78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.3. Wykonawca jest zobowiązany, w
związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1)obowiązek informacyjny
przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały przedstawione w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/305/U/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie warsztatów z kompetencji miękkich w ramach projektu „Przyszłość Wielkopolski w rękach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu” (POWR.03.01.00-00-T132/18) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr A do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria. Punkty wyliczone w danym kryterium zostaną dodane do siebie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie warsztatów z kompetencji miękkich w ramach projektu „Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kuźnią wielkopolskich talentów” (POWR.03.01.00-00-T177/18) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr A do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria. Punkty wyliczone w danym kryterium zostaną dodane do siebie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 1:
Wykonawca musi dysponować osobami, które przeprowadzą warsztaty i które posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć/szkoleń dla osób w wieku 10-19 lat. Zamawiający uzna, że trener posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dla osób w wieku 10-19 z danego tematu warsztatów, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 200 godzin (lekcyjnych - 45 min.) zajęć z danego tematu warsztatów.
Wykonawca musi dysponować trenerami, którzy przeprowadzą warsztaty (jeden trener może spełniać kilka wymienionych poniżej wymogów):
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Negocjacje”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Budowanie zespołu
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Przygotowanie i zarządzenie projektami”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Efektywna komunikacja interpersonalna”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Sztuczna inteligencja, big data, media społecznościowe”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Asertywność”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Zarządzanie stresem”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Warsztaty kreatywnego myślenia”
• Min. 3 trenerów ze stopniem naukowym doktora habilitowanego w obszarze przywództwa, psychologii biznesu, zarządzania, marketingu
• Min. 3 trenerów ze stopniem naukowym doktora w obszarze przywództwa, psychologii biznesu, zarządzania, marketingu
• Min. 1 akredytowany trener TenStep
• Min. 2 akredytowanych trenerów/partnerów FRIS
• Min. 2 akredytowanych trenerów Insights Discovery
• Min. 1 akredytowany trener Thomas International TEIQ
• Min. 1 trener z akredytacją Academic Teaching Excellence (British Council)
• Min. 2 trenerów-coachów z akredytacją ICF
Część 2:
Wykonawca musi dysponować osobami, które przeprowadzą warsztaty i którzy posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć/szkoleń dla osób w wieku 20-40 lat. Zamawiający uzna, że trener posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dla osób w wieku 20-40 z danego tematu warsztatów, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 200 godzin (lekcyjnych - 45 min.) zajęć z danego tematu warsztatów.
Wykonawca musi dysponować trenerami, którzy przeprowadzą warsztaty (jeden trener może spełniać kilka wymienionych poniżej wymogów):
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Negocjacje”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Budowanie zespołu
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Przygotowanie i zarządzenie projektami”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Efektywna komunikacja interpersonalna”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Sztuczna inteligencja, big data, media społecznościowe”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Asertywność”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Zarządzanie stresem”
• Min. 2 trenerów, którzy zrealizowali powyżej 200h szkoleniowych z tematu „Warsztaty kreatywnego myślenia”
• Min. 3 trenerów ze stopniem naukowym doktora habilitowanego w obszarze przywództwa, psychologii biznesu, zarządzania, marketingu
• Min. 3 trenerów ze stopniem naukowym doktora w obszarze przywództwa, psychologii biznesu, zarządzania, marketingu
• Min. 1 akredytowany trener TenStep
• Min. 2 akredytowanych trenerów/partnerów FRIS
• Min. 2 akredytowanych trenerów Insights Discovery
• Min. 1 akredytowany trener Thomas International TEIQ
• Min. 1 trener z akredytacją Academic Teaching Excellence (British Council)
• Min. 2 trenerów-coachów z akredytacją ICF
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy), zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy)
UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Oświadczenie składane na postawie art. 125 ust. 4 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby - załącznik nr 5a do SWZ (jeżeli dotyczy), Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden spełniał warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie dla nich dokonywana łącznie. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.
Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) W przypadku zmiany podwykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując niniejszą umowę będzie dysponował niezbędnymi zasobami nowego podmiotu, w szczególności przedstawi zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszej umowy oraz wykaże, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano,
b) W przypadku rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1, a Wykonawca udowodni Zamawiającemu przez przedstawienie odpowiednich dokumentów, że Wykonawca samodzielnie spełnienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano.
c) W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie, zgodnie z którą Zamawiający zapłaci cenę netto powiększoną o podatek VAT w zmienionej stawce,
d) w przypadku zmiany umowy o dofinasowanie projektu lub zmiany wytycznych dotyczących tego projektu w zakresie odpowiadającym lub wynikającym z tych zmian,
e) zmiany terminu realizacji umowy wynikające z potrzeb prawidłowej realizacji projektu,
f) zmiany zakresu lub metody wykonywania przedmiotu umowy, której to zmiany w chwili zawarcia umowy strony nie mogły przewidzieć,
g) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
h) w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni