Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w ramach projektów "Partnerstwo na rzecz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w ramach projektów "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej województwa opolskiego"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-05
  • ZamawiającyZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00100373
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w ramach projektów "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej województwa opolskiego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w ramach projektów "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej województwa opolskiego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0a09de-ac0a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019948/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w ramach projektów "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej województwa opolskiego"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej województwa opolskiego - etap III, Nr umowy RPOP.05.01.00-16-0010/18-00 Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej województwa opolskiego - etap IV, Nr umowy RPOP.05.01.00-16-0011/19-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.czystyregion.bip-e.pl/cr/zamowienia-publiczne-pr/powyzej-130-000-zl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dla
danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub graficznych: „.txt” (ISO/ICE 10646),
„.pdf” (ISO 3200-1), „.odt” (ISO/ICE 26300), „.ods” (ISO/IEC 26300), „.doc” i „.xls” (wewnętrzny standard
Microsoft Corp.) oraz „.docx” i „.xlsx” (ISO/ICE 29500), „.dwg” (wewnętrzny format Autodesk); - do
kompresji: „.zip” (.ZIP File Format Specification) i „.7Z”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone
RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO
oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały określone w
rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.RM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przeprowadzenie 24 warsztatów „Dom bez chemii” podczas których uczestnicy dowiedzą się jakich kosmetyków i środków czystości używać by nie szkodzić środowisku (w tym bioróżnorodności) oraz własnoręcznie wykonają minimum 2 kosmetyki do ciała i 2 środki czystości. W każdych zajęciach weźmie udział 10 uczestników (łącznie 240 osób).
4.2. Warsztaty należy przeprowadzić w 12 modułach (po jednym module na terenie każdej gminy). Na każdy moduł składają się dwa warsztaty: 1) „dom bez chemii – ekokosmetyki”, 2) „dom bez chemii – środki czystości”.
4.3. Minimalny czas trwania jednego modułu: 2 godziny zegarowe (1 warsztat – 1 godzina).
4.4. Wykonawca zapewni wszystkie składniki do wykonania kosmetyków i środków czystości, przygotuje zestaw przepisów dla uczestników opatrzony niezbędnymi logotypami przekazanymi przez Zamawiającego.
4.5. Wykonane preparaty uczestnik będzie mógł zabrać ze sobą w słoiczku (słoiczki zapewnia uczestnik warsztatów).
4.6. Warsztaty należy przeprowadzić na terenie 12 gmin: Cisek, Dobrodzień, Izbicko, Kędzierzyn-Koźle, Kolonowskie, Leśnica, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Reńska Wieś, Ujazd, Walce, Zdzieszowice w terminie do końca maja 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przeprowadzonych warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przeprowadzenie 12 warsztatów mających na celu utworzenie z uczestnikami specjalnych „eko-stref”, tj. zaadaptowanie terenów zielonych (przy szkole, świetlicy, domu wiejskim itp.) na małe zielone skwery na których powstaną kwietniki m.in. z rodzimych gatunków roślin przyjazne zapylaczom z wykorzystaniem odpadów, w tym mebli (tzw. ogrodowy upcycling). Miejsce ma pełnić rolę wypoczynkową i w ramach warsztatów jego uczestnicy wykonają meble z palet i skrzynek oraz poduszki lub hamaki, a także domki dla owadów. Poza celami edukacyjnymi w zakresie podnoszenia świadomości ekologicznej, realizacja warsztatów ma na celu budowanie więzi społecznych dla ochrony bioróżnorodności. Uczestnikami warsztatów będą młodzież i dorośli.
5.2. Warsztaty prowadzone będą na terenie 11 gmin członkowskich Związku Międzygminnego „Czysty Region” - Cisek, Izbicko, Kędzierzyn-Koźle, Kolonowskie, Leśnica, Pawłowiczki, Polska Cerkiew, Reńska Wieś, Ujeździe, Walce oraz Zdzieszowice.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przeprowadzonych warsztatów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:

należycie wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził
co najmniej 3 warsztaty manualne związane z tematyką bioróżnorodności/ochrony przyrody/ekologii dla co najmniej 10 osób każdy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, tj. w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP
- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykaz usług poświadczających, że należycie wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 3 warsztaty manualne związane z tematyką bioróżnorodności/ochrony przyrody/ekologii dla co najmniej 10 osób każdy
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
- wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
- dla części I – warsztaty „DOM BEZ CHEMII” - 500,00 zł (pięćset złotych 00/100)
- dla części II – warsztaty „STREFY SPOTKAŃ Z BIORÓŻNORODNOŚCIĄ” - 500,00 zł (pięćset złotych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 i 7 ustawy PZP, wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:

1.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy o nr 80 1020 3668 0000 5002 0266 3508 w PKO BP S.A.;
1.2. gwarancjach bankowych;
1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z Wykonawców wspólnych musi jednocześnie wyszczególniać wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
8. Zamawiającym (beneficjentem) jest: Związek Międzygminny „Czysty Region”, ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle.
9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1.1 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien być opatrzony dopiskiem
- dla części I „Wadium–warsztaty „Dom bez chemii” ZP.271.11.2022.RM”
- dla części II „Wadium–warsztaty „Strefy spotkań z bioróżnorodnością” ZP.271.11.2022.RM”
10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w zawartych umowach dla każdej z części w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę występ striptizera na wieczór panieński w dniu 08.06.24 r. - Brzozie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę występ striptizera na wieczór panieński, który odbędzie się 08.06.2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI