Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE na zlecenie Departamentu Komunikacji i Promocji Funduszy Europejskich Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE na zlecenie Departamentu Komunikacji i Promocji Funduszy Europejskich Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b91f6c1a-f6aa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE w latach 2022-2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, EPUAPu:/CPE_Warszawa/SkrytkaESP
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający przewiduje również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.18.2022.BS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 40000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie „Poprawność językowa w praktyce komunikowania się z klientami PIFE” - 4 grupy w formule online.
4.2.5.) Wartość części: 20000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40
Najwyższą liczbę punktów – 40, otrzyma oferta zawierająca najniższą łączną cenę brutto a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto/ Łączna cena brutto oferty ocenianej x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
2. Jakość – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcy zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60
Punkty za kryterium „Jakość” zostaną obliczone w oparciu o ustną prezentację przeprowadzoną przez trenera wskazanego w ofercie.
Oferent zobowiązany jest do dołączenia (do składanej oferty) elektronicznej prezentacji (w formacie PDF lub Power Point lub prezentacji Prezi), dotyczącej „Poprawności językowej w praktyce komunikowania się z klientami PIFE” dla części I- wskazanego tematu oraz „Narzędzi przygotowania treści komunikatów na stronach internetowych” dla części I- wskazanego tematu, która następnie zostanie przedstawiona przed Zamawiającym.
Opracowanie to stanowi treść oferty i nie może być uzupełnione lub zmienione po upływie terminu składania ofert.
Brak próbki lub złożenie próbki na wadliwym nośniku uniemożliwiającym odczyt będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium.
Zawartość opracowania powinna być dostosowana do czasu prezentacji ustnej - 40 minut. Trener wskazany w ofercie przez Wykonawcę dokona ustnej prezentacji wybranego tematu opracowania, w tym zaproponuje i omówi sposób przeprowadzenia ćwiczenia praktycznego.Prezentacja przeprowadzona przez trenera może zostać oceniona maksymalnie na 60 pkt.
Punkty za kryterium „Jakość” zostaną przyznane na podstawie zasad wymienionych poniżej.
W przypadku nieobecności trenera na prezentacji, otrzyma on 0 pkt w kryterium „Jakość”.
8.2 Tematy opracowań:
a) dla części I „Poprawność językowa w praktyce komunikowania się z klientami PIFE”:
Jak budować tekst, aby był poprawny, zrozumiały i przyjazdy odbiorcom/ klientom?
• konstruowanie pism – zasady ogólne
• skracanie wypowiedzi (15-20 wyrazów) zgodnie z zasadami prostego języka
• układ akapitów
• spójność między zdaniami i między akapitami
• prawidłowe używanie nagłówków i śródtytułów.
b) dla części II „Narzędzia przygotowania treści komunikatów na stronach internetowych”:
• Co to jest copywriting?
• Copywriting SEO/webwriting – definicja pojęć
• Jak czytamy w internecie?
• Zasady webwritingu
• Ważne elementy w pracy z tekstem.
Zamawiający oceni „Jakość” na podstawie prezentacji modułu szkolenia, biorąc pod uwagę następujące kryteria:
c.d. w Informaje dodatkowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie „Narzędzia przygotowania treści komunikatów na stronach internetowych” - 4 grupy w formule stacjonarnej lub online.
Szkolenia zostaną przeprowadzone w formie stacjonarnych spotkań w Warszawie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub w formule online.
4.2.5.) Wartość części: 20000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40
Najwyższą liczbę punktów – 40, otrzyma oferta zawierająca najniższą łączną cenę brutto a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto/ Łączna cena brutto oferty ocenianej x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
2. Jakość – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcy zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60
Punkty za kryterium „Jakość” zostaną obliczone w oparciu o ustną prezentację przeprowadzoną przez trenera wskazanego w ofercie.
Oferent zobowiązany jest do dołączenia (do składanej oferty) elektronicznej prezentacji (w formacie PDF lub Power Point lub prezentacji Prezi), dotyczącej „Poprawności językowej w praktyce komunikowania się z klientami PIFE” dla części I- wskazanego tematu oraz „Narzędzi przygotowania treści komunikatów na stronach internetowych” dla części I- wskazanego tematu, która następnie zostanie przedstawiona przed Zamawiającym.
Opracowanie to stanowi treść oferty i nie może być uzupełnione lub zmienione po upływie terminu składania ofert.
Brak próbki lub złożenie próbki na wadliwym nośniku uniemożliwiającym odczyt będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium.
Zawartość opracowania powinna być dostosowana do czasu prezentacji ustnej - 40 minut. Trener wskazany w ofercie przez Wykonawcę dokona ustnej prezentacji wybranego tematu opracowania, w tym zaproponuje i omówi sposób przeprowadzenia ćwiczenia praktycznego.
Prezentacja przeprowadzona przez trenera może zostać oceniona maksymalnie na 60 pkt.
Punkty za kryterium „Jakość” zostaną przyznane na podstawie zasad wymienionych poniżej.
W przypadku nieobecności trenera na prezentacji, otrzyma on 0 pkt w kryterium „Jakość”.
8.2 Tematy opracowań:
a) dla części I „Poprawność językowa w praktyce komunikowania się z klientami PIFE”:
Jak budować tekst, aby był poprawny, zrozumiały i przyjazdy odbiorcom/ klientom?
• konstruowanie pism – zasady ogólne
• skracanie wypowiedzi (15-20 wyrazów) zgodnie z zasadami prostego języka
• układ akapitów
• spójność między zdaniami i między akapitami
• prawidłowe używanie nagłówków i śródtytułów.
b) dla części II „Narzędzia przygotowania treści komunikatów na stronach internetowych”:
• Co to jest copywriting?
• Copywriting SEO/webwriting – definicja pojęć
• Jak czytamy w internecie?
• Zasady webwritingu
• Ważne elementy w pracy z tekstem.
Zamawiający oceni „Jakość” na podstawie prezentacji modułu szkolenia, biorąc pod uwagę następujące kryteria:
c.d. Informacje dodatkowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wskazany w ofercie trener w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- dla cz. I zamówienia: przeprowadził co najmniej 3 szkolenia (w formule online) dotyczące zagadnień związanych ze stosowaniem zasad poprawności języka polskiego w tekstach pisanych, tworzenia treści oraz budowania tekstu zrozumiałego i przyjaznego odbiorcom;
- dla cz. II zamówienia: przeprowadził co najmniej 3 szkolenia (w formule stacjonarnej lub online) dotyczące zagadnień związanych ze stosowaniem technologii, narzędzi oraz kanałów komunikacji i działań promocyjnych instytucji, zasadami tworzenia treści w social mediach, oraz monitorowaniem skuteczności podejmowanych w tym obszarze działań.
Wykazane szkolenia muszą być zgodne z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych) oraz być zrealizowane w jednym dniu kalendarzowym dla jednej grupy uczestników. Wykonawca wskaże te same osoby w wykazie osób, stanowiącym zał. nr 5 do SWZ, jak i formularzu ofertowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Szczegółowo opisane w rozdziale XV SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferent zobowiązany jest do dołączenia do składanej oferty elektronicznej wersji prezentacji (w formacie PDF lub Power Point lub prezentacji Prezi), dotyczącą tematów wskazanych w Rozdziale XVII ppkt 8.2 SWZ (dla każdej części zamówienia), która następnie zostanie przedstawiona w trakcie prezentacji przed Zamawiającym. Prezentacja stanowi treść oferty i nie może być uzupełniona lub zmieniona po upływie terminu składania ofert. Brak próbki lub złożenie próbki na wadliwym nośniku uniemożliwiającym odczyt będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium.
Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający wymaga, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
1) przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, albo
2) wskazania danych umożliwiających dostęp do wyżej wymienionych dokumentów i za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, albo
3) przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów o których mowa w odpisie z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Zapisy stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych lub podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W przypadku wykonawców występujących wspólnie konieczne jest złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane wspólnie przez wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca spełniający warunek wykona usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w dokumentacji postępowania - w treści załącznika nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia - wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, link do formularza: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
c.d. opis kryterium Jakość- dot. cz 1 i 2:
a. Przygotowanie merytoryczne prezentacji i fachowość odpowiedzi na pytania zadane podczas prezentacji przez członków komisji przetargowej – od 0 do 15 pkt.
Zamawiający rozumie przez to:
- zgodność przekazywanych informacji z aktualnym stanem prawnym i/ lub najlepszymi praktykami w danym obszarze - od 0 do 10 pkt.
- poprawność odpowiedzi udzielonej na pytanie zadane przez członków komisji. Pytanie będzie odnosiło się do wybranego modułu z zakresu programu szkolenia. Przez poprawnie udzieloną odpowiedź rozumie się odpowiedź jednoznaczną, wyczerpującą i zgodną z omawianym stanem prawnym - od 0 do 5 pkt.
b. Zarządzanie relacją z grupą – od 0 do 20 pkt.
Przez zarządzanie relacją z grupą Zamawiający rozumie:
- zaangażowany sposób mówienia, w tym intonacja, tempo mówienia, ze zwróceniem uwagi na to czy przekaz nie jest monotonny, - od 0 do 10 pkt.
- umiejętność zaciekawienia treścią przekazywanych informacji, kreatywność w sposobie zaprezentowania tematu, kontakt z uczestnikami podczas prezentacji, aktywizowanie uczestników i podtrzymywanie ich uwagi - od 0 do 10 pkt.
c. Umiejętność przekazania wiedzy – od 0 do 25 pkt.
Zamawiający rozumie umiejętność przekazania wiedzy jako:
- spójność pomysłu na przeprowadzenie modułu, rozplanowanie materiału w wyznaczonym czasie, propozycja ćwiczenia praktycznego i jego sposób powiązania z przekazywaną teorią - od 0 do 6 pkt,
- dostosowanie przekazu do odbiorcy poprzez operowanie przykładami, stosowanie adekwatnego języka (tj. unikanie żargonu, skrótów pojęć, tłumaczenie pojęć) - od 0 do 8 pkt.
- sposób omówienia ćwiczenia praktycznego (przekazanie instrukcji, rozplanowanie w czasie, przygotowanie materiałów dodatkowych służących wykonaniu ćwiczenia, omówienie- zarówno podczas szkolenia planowanego w formule stacjonarnej, jak i online), - od 0 do 8 pkt.
- sposób wizualizacji treści na prezentacji dołączonej do złożonej oferty (tj. estetyka, czytelność, przejrzystość) - od 0 do 3 pkt. procesu przeprowadzenia prezentacji oraz oceny wybranego modułu szkoleniowego.
Prezentacje będą przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a lub w formie zdalnej za pośrednictwem bezpłatnego narzędzia zaproponowanego przez Zamawiającego, poprzez wysłanie linka do organizowanego spotkania. Trener musi mieć zapewniony dostęp do internetu (dobrej jakości łącze), kamerkę oraz głośniki.
Termin prezentacji zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z następującymi założeniami:
1. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert prześle Wykonawcy informację o dokładnym terminie przeprowadzenia prezentacji przez poszczególnych trenerów na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie.
2. Prezentacje rozpoczną się najwcześniej w terminie 3 dni roboczych od otwarcia ofert i będą się odbywały w kolejnych dniach roboczych, aż do przeprowadzenia prezentacji przez wszystkich trenerów – w zależności od ilości złożonych ofert. Prezentacje będą się odbywały od godz. 8.30 do godz. 15.30 w dni robocze (pon. - pt.). Zamawiający ustali kolejność prezentacji.
3. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o zmianę terminu przeprowadzenia prezentacji. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu prezentacji w ciągu jednego dnia roboczego. Zamawiający dopuszcza jednorazową zmianę terminu przeprowadzenia prezentacji.
4. Jeżeli w więcej niż jednej ofercie będzie przedstawiona ta sama prezentacja, którą ma przedstawić ten sam trener, to trener ten zaprezentuje ją jeden raz. W takiej sytuacji liczba punktów uzyskana przez tego trenera w wyniku oceny jego prezentacji będzie dotyczyć każdej oferty, w której wskazany był ten trener.