I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty, krajowy numer identyfikacyjny
07281741000000, ul.
Akademii Umiejętności
1a
,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
334 992 300, , e-mail
kslowinska@mzo.bielsko.pl , , faks
334 992 322.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.mzo.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.mzo.bielsko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mzo.bielsko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub kuriera.
Adres:
Miejski Zarząd Oświaty w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1a (dziennik podawczy, parter).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Praca z dzieckiem z afazją. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 4 Ilość godzin kursu – 20 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Organizowanie pracy z dzieckiem z orzeczeniem do nauczania specjalnego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 4 Ilość godzin kursu – 20 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna - etapy działania. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 4 Ilość godzin kursu – 20 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Asperger - problem dziecka, rodziców, otoczenia, już od wieku przedszkolnego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 2 Ilość godzin kursu – 20 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Metoda M. Bogdanowicz - dobrego startu w przedszkolu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 6 Ilość godzin kursu – 20 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zaburzenia emocjonalne u dzieci przedszkolnych - sposoby organizowania pracy, współpraca z rodzicami. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 2 Ilość godzin kursu – 30 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Metody stymulacji rozwoju w pracy z małym dzieckiem. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 2 Ilość godzin kursu – 20 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zaburzenia sensoryczno-motoryczne u dzieci; rodzaje, diagnoza, plan postępowania. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 51 (grupa 1 – 20 osób, grupa 2 – 10 osób, grupa 3 – 21 osób) Ilość godzin kursu – 8 godzin lekcyjnych x 3 grupy, razem 24 godziny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
W krainie muzyki - arteterapia dla dzieci w wieku przedszkolnym. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 2 Ilość godzin kursu – 10 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Podróż do krainy wyobraźni - arteterapia dla najmłodszych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 5 Ilość godzin kursu – 10 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Bajka terapeutyczna w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 2 Ilość godzin kursu – 8 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Metoda integracji sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dziecka na początkowych etapach edukacji. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 7 Ilość godzin kursu – 15 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zaburzenia emocjonalne u dzieci, różnorodne objawy i metody terapii. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 5 Ilość godzin kursu – 15 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej i FAS. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość uczestników – 5 Ilość godzin kursu – 15 godzin lekcyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin zakończenia realizacji zajęć |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zajęcia będące przedmiotem umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż do dnia: 19 czerwca 2020 roku.