PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ EDUKACYJNO_ – INTEGRACYJNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W 10...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ EDUKACYJNO_ – INTEGRACYJNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W 10 MIEJSCOWOŚCIACH GMINY EŁK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoEłk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00099379
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ EDUKACYJNO_ – INTEGRACYJNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W 10 MIEJSCOWOŚCIACH GMINY EŁK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790277132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876194551

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops-elk@elknet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ EDUKACYJNO_ – INTEGRACYJNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W 10 MIEJSCOWOŚCIACH GMINY EŁK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027240b3-d982-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099223/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 przeprowadzenie spotkań edukacyjno integracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

ECO ZIT Gmina Ełk nr Umowy RPWM.11.02.05-28-001/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/ezamowienia2/miniportal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod
adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100MB.
Dodatkowe informacje zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku z siedzibą przy ul. T. Kościuszki 28A, adres e-mail: gops-elk@elknet.pl, tel. 87 619 45 70.
2. Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, a także przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Ełku. Proszę je wysłać na adres: gops-elk@elknet.pl
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa tj. czas trwania postępowania. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa
c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.
6. Ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych osobowych
c) żądania usunięcia danych osobowych (tzn. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
 dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
 nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
 wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
 Pani/Pana dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;
 Pani/Pana dane osobowe muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego
z przepisów prawa;
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
 zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
 dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władz publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FK.032.2.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia Spotkań edukacyjno – integracyjnych dla dzieci i młodzieży:
1. dla grupy liczącej łącznie 144 niepełnoletnich uczestników projektu i ich otoczenia w 10 miejscowościach w Gminie Ełk tj. Chojniak, Lega, Mrozy Wielkie, Nowa Wieś Ełcka, Regiel, Regielnica, Ruska Wieś, Rożyńsk, Straduny, Woszczele.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach
Cena – 60 %
Doświadczenie koordynatora organizującego spotkania - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora organizującego spotkania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór stanowi Załącznik do SWZ.
4 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na które powołuje się Wykonawca, celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 umowy.
2. W przypadku nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % kwoty całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
3. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień § 2 Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, z zachowaniem prawa do kary umownej określonej w § 7 ust. 1 umowy.
4. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości wynagrodzenia brutto, za brak danego elementu, o których mowa w ust. 3 SOPZ.
5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości wynagrodzenia brutto należnego za realizację danego elementu, o którym mowa w ust. 3 SOPZ, za każdy niewykonany lub nienależycie wykonany obowiązek wynikający z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
6. Łączna wysokość kar określonych w § 7 ust. 3 i 4 nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
7. Strony zapłacą kary umowne wynikające z niniejszej umowy w terminie 21 dni od dnia otrzymania wezwania do zapłaty lub noty obciążeniowej, wystawionej z tego tytułu przez drugą stronę umowy. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Strony zobowiązanej do zapłaty kwoty wynikającej z wezwania do zapłaty lub noty obciążeniowej.
8. Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których strona może dochodzić na podstawie niniejszej umowy nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 umowy.
9. Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych do wysokości poniesionej szkody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam gimnazjum dla dorosłych, chciałbym zapytać czy od nowego roku będą nabory na ukończenie gimnazjum. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI