Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi w ramach projektu "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie Złotoryjskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM MJR HENRYKA SUCHARSKIEGO W ZŁOTORYI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 50
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768763647
1.5.8.) Numer faksu: 768783647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.brzozowska@powiat-zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsz.ehost.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi w ramach projektu "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie Złotoryjskim"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae138f0-8898-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie Złotoryjskim"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.powiat-zlotoryja.plp,158,aktualne-przetargi;3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminieePUAP.2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych im mjra H. Sucharskiego w Złotoryi z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 50 w Złotoryi, tel. 76 878 36 47;b) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych w Złotoryi, ul. Wojska Polskiego 50, 59-500 Złotoryja, e-mail: zszzlotoryja@op.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d) Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019.2019 ze zm.), dalej „ ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych:- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 . Umowa z dnia 30 grudnia 2019 r. nr RPDS. 10.04.03-02-0002/19-00.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.ZSZ.272.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 442000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie złotoryjskim” realizowanego przez Zespół Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi obejmującego następujące szkolenia:1) „Prowadzenie obsługi Biura wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,2) „Montowanie stolarki budowlanej wraz z egzaminem certyfikacyjnym”: - 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,3) „Programowanie i obsługa procesu druku 3D wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 80 godzin dydaktycznych zajęć,4) „Przygotowanie potraw z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,5) „Robotyka wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,6) „Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,7) „Barman wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,8) „Wykonywanie usług kelnerskich wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób) w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,9) „Florysta wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,10) „Pracownik usług kosmetycznych wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 80 godzin dydaktycznych zajęć.2. W każdym ze szkoleń uczestniczyć będzie po 10 osób (łącznie 100 osób) skierowanych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego