PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B, SZKOLENIA W RAMACH KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B, SZKOLENIA W RAMACH KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ KURSU ŁĄCZONEGO NA PRAWO JAZDY KATEGORII C, CE DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH W KIELCACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-04-19
  • ZamawiającyZespół Szkół Mechanicznych w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00280681
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B, SZKOLENIA W RAMACH KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ KURSU ŁĄCZONEGO NA PRAWO JAZDY KATEGORII C, CE DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH W KIELCACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Mechanicznych w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292465698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-608

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 36761 73

1.5.8.) Numer faksu: 41 367 69 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm.administracja@zsm.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsm.kielce.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szkoła

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B, SZKOLENIA W RAMACH KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ KURSU ŁĄCZONEGO NA PRAWO JAZDY KATEGORII C, CE DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH W KIELCACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00277207/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B oraz szkolenia w ramach kwalifikacji wstępnej a następnie kursu prawa jazdy kategorii C+E dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Kielcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że oferta oraz dokumenty składane wraz z ofertą mogą być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, poprzez adres email: zsm.administracja@zsm.kielce.eu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zsm.administracja@zsm.kielce.eu. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy").Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.Użytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostępne formularze:
– Wniosek – służący m. in. do zadawania pytań do SWZ,
– Inne. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać z infolinii Platformy e-Zamówienia dostępnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zgodnie z art. 284 ust. 6 Pzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), dalej jako „RODO”, Zespół Szkół Mechanicznych w Kielcach, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana jest Dyrektor/Zespół Szkół Mechanicznych w Kielcach, ul. Jagiellońska 32, 25-608 Kielce, tel.:41 367 61 73
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@zsm.kielce.eu
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa regulujące sposób tego udostępniania.
5. Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie umotywowanego wniosku z poprawną podstawą prawną lub które zawarły z administratorem danych umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, natomiast w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych zastosowanie będą miały zapisy umowy projektowej.
8. Obowiązek podania Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z regulaminów, wytycznych oraz umów o dofinansowanie projektu, związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10. Pani/Pan i osoby których dane Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. Pani/Pan i osoby których dane Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pani/Pana jak i osób których Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/1/04/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy:
• realizacji szkolenia (kursu) w zakresie kategorii prawa jazdy B,
• realizacji szkolenia w ramach kwalifikacji wstępnej,
• realizacji szkolenia (kursu) łączonego w zakresie kategorii prawa jazdy C,CE
• organizacji i sfinansowania egzaminu na prawo jazdy: na wykonawcy usługi będzie spoczywał obowiązek uregulowania wszystkich spraw związanych z egzaminem teoretycznym i praktycznym w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Sfinansowanie egzaminu może się odbyć jednokrotnie,
• wydania osobom, które uzyskały pozytywny wynik egzaminu wewnętrznego dokumentów o ukończeniu szkolenia, zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, umożliwiających w dalszym etapie do przystąpienia do egzaminu państwowego.

2. Szkolenia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa związanymi z przedmiotem zamówienia.
3. Szkoleniami będą objęci uczniowie Zespołu Szkół Mechanicznych w Kielcach.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa badań lekarskich koniecznych do podjęcia szkolenia /kursu prawa jazdy oraz pokryje koszt tych badań.
5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji zamówienia do:
a) przeprowadzenia objętych przedmiotem zamówienia szkoleń (kursów)
b) przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami testu kwalifikacyjnego dotyczącego kwalifikacji wstępnej i wydanie osobie szkolonej która uzyska pozytywny wynik testu, w terminie 7 dni od dnia przeprowadzenia testu, świadectwa kwalifikacji zawodowej
c) ustalenia terminu egzaminu państwowego kat. B oraz kat.C,CE w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego (teorii i praktyki). Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem do egzaminu zewnętrznego oraz przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zgłoszenia uczniów do egzaminu zewnętrznego oraz uiszczenia opłaty za egzamin państwowy.
6. Przewidywana liczba uczestników szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B: 73 uczniów. W tym przewidywana liczba uczniów Technikum – 41 osób, przewidywana liczba uczniów Branżowej Szkoły I stopnia – 32 osoby oraz przewidywana liczba uczestników szkolenia w ramach kwalifikacji wstępnej i szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C,CE: - 9 osób - uczniowie Branżowej Szkoły II stopnia w tym 8 osób w wieku poniżej 21 lat i 1 osoba w wieku 21 lat.
7. Wymagana częstotliwość zajęć dla każdego uczestnika: zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, między godziną 07:00 a godziną 20:00 (za wyjątkiem zajęć praktycznych). UWAGA: Przerwy pomiędzy zajęciami z prawa jazdy, kwalifikacji wstępnej oraz szkolenia okresowego kierowców nie mogą być dłuższe niż 1 godzina zegarowa.
8. Miejsce realizacji kursu: Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne oraz jazda na placu manewrowym odbywały się na terenie miasta Kielce. Zajęcia praktyczne w ruchu drogowym mogą odbywać się na terenie powiatu kieleckiego.
9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
9.1. Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć): do 5 dni roboczych od podpisania umowy.
9.2. Termin wykonania zamówienia: Uczniowie Szkoły Branżowej I i II Stopnia – do 31.08.2024 r., Uczniowie Technikum – do 17.12.2024 r.

10. Wykonawca przekaże na własność każdemu uczestnikowi szkolenia na pierwszych zajęciach materiały szkoleniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował przyjętymi kryteriami oceny ofert
2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska po zsumowaniu najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach.
5. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców tej samej, końcowej liczby punktów, zostanie wybrany Wykonawca z najwyższą ilością punktów uzyskaną w kryterium pierwszym, czyli za cenę.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Kryteria oceny ofert:
cena - 60,00% Całkowity koszt szkolenia brutto. Wykonawca, który zaoferuje najniższy całkowity koszt szkolenia brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (60), pozostali proporcjonalnie mniej
Doświadczenie instruktorów nauki jazdy skierowanych do realizacji zamówienia - (40,00%). Posiadane udokumentowane doświadczenie
1 rok lub mniej – 0 pkt
ponad 1 rok – do 2 lat – 10 pkt
powyżej 2 lat – do 3 lat – 20 pkt
powyżej 3 lat – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktorów nauki jazdy skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów,
2) zdolności technicznej i zawodowej.
2. Za spełniającego warunek określony w pkt 1.1) Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada i złoży wraz z ofertą:
1) aktualne uprawnienia do: prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B, prowadzenia kursów (szkoleń) w zakresie kwalifikacji wstępnej, prowadzenia szkoleń w zakresie kursu łączonego prawa jazdy kategorii C,CE zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
3. Za spełniającego warunek określony w pkt 1.2) Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :
a) 1 usługę szkolenia grupy młodzieży szkolnej w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B
oraz
b) 1 kurs kwalifikacji wstępnej w którym uczestniczyły co najmniej 3 osoby zakończony otrzymaniem przez te osoby świadectwa kwalifikacji zawodowej potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji wstępnej a następnie ukończyły z wynikiem pozytywnym kurs łączony prawa jazdy kategorii C,CE u tego Wykonawcy;
2) będzie dysponować podczas szkolenia:
a) co najmniej jedną salą dydaktyczną, przystosowaną do realizacji zajęć teoretycznych, odpowiadającą m.in. przepisom BHP i P. Poż., dostosowaną do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą miejsc i stolików, sprawnym oświetleniem oraz wentylacją,
b) co najmniej jednym placem manewrowym, przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych, zgodnym z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie i odpowiednim do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem,
c) pojazdami: co najmniej pięcioma samochodami osobowymi i co najmniej jednym samochodem ciężarowym odpowiadającym warunkom technicznym określonym dla pojazdów stosowanych do szkolenia i egzaminowania kandydatów
na kierowców, określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.); pojazdy te muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
d) co najmniej 5 osobami do prowadzenia zajęć dydaktycznych, posiadającymi odpowiednie uprawnienia zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

Z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba pojazdów i osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia.

Oceny spełniania warunków w celu udzielenia zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie składa każdy z nich.
W sytuacji udostępnienia Wykonawcy zasobów do realizacji zamówienia przez inny podmiot, oświadczenie składa każdy z podmiotów udostępniających w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie składa każdy z nich.
W sytuacji udostępnienia Wykonawcy zasobów do realizacji zamówienia przez inny podmiot, oświadczenie składa każdy z podmiotów udostępniających zasoby

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie składa każdy z nich.
W sytuacji udostępnienia Wykonawcy zasobów do realizacji zamówienia przez inny podmiot, oświadczenie składa każdy z podmiotów udostępniających w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie składa każdy z nich.
W sytuacji udostępnienia Wykonawcy zasobów do realizacji zamówienia przez inny podmiot, oświadczenie składa każdy z podmiotów udostępniających zasoby.
4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
5. Doświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
6. Doświadczenie instruktorów nauki jazdy skierowanych do realizacji zamówienia – do punktacji, zgodnie z załącznikiem nr 4A do SWZ
7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie składa m.in. konsorcjum, spółka cywilna), zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
8. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
10. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4 odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
6. W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu członka takiego konsorcjum, wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 i 2 wymagają formy pisemnej w drodze aneksu.
4. Wartość zmiany umowy, określonej w pkt. 1 i 2 ustala się w oparciu o zmienioną cenę.
5. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72a9b291-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje dodatkowe zwarte w SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podszkolenie z Power Point i korzystania ze stron - Chęciny
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Senior chciałby podszkolić się z prezentacji Power Point i korzystania z edukacyjnych stron. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI