Przeprowadzenie części praktycznej kursów prawa jazdy w zakresie: kat. C oraz kat....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie części praktycznej kursów prawa jazdy w zakresie: kat. C oraz kat. C+E
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyCENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PLESZEWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00111025
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie części praktycznej kursów prawa jazdy w zakresie: kat. C oraz kat. C+E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PLESZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250697480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7428975

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckz-pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckz-pleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie części praktycznej kursów prawa jazdy w zakresie: kat. C oraz kat. C+E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3698aad-b1b8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu wskazanych środków komunikacji elektronicznej tj. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl (za pomocą dedykowanych formularzy do komunikacji) oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia (za pomocą dedykowanych: „Formularza do komunikacji” oraz „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Adres skrytki ESP na platformie ePUAP: /CKPPleszew/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do komunikacji” oraz do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Za pomocą dedykowanych formularzy dostępnych na platformie ePUAP Wykonawca komunikuje się z Zamawiającym i składa ofertę.
2. W związku z określonym sposobem komunikacji zaznacza się, iż przekazywane w niniejszym postępowaniu dokumenty, oświadczenia, informacje, zawiadomienia czy wnioski winny posiadać postać elektroniczną – dokumentów elektronicznych.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie zwanym dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Państwa danych osobowych.
2. Kontakt do inspektora danych osobowych: e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Przeprowadzenie części praktycznej kursów prawa jazdy w zakresie: kat. C oraz kat. C+E”, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
4. Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 13 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZ.240.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. C dla grupy liczącej maksymalnie do 40 osób, uczestników kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie: technik transportu drogowego, w kwalifikacji TDR.01., realizowanego przez Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs prawa jazdy kat. C w zakresie części praktycznej – tj. nauki jazdy na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w liczbie 30 godz. na osobę zgodnie z programem i właściwymi przepisami prawa obowiązującego, tj.: Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2021r. poz. 1212 z późn. zm.); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 1885); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2019r. poz. 1206)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) wpłyną do Zamawiającego w terminie określonym w SWZ
b) zostaną złożone prawidłowo w sposób opisany w SWZ
c) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania
d) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, czyli będą spełniały wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego
2. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w realizacji kursów grupowych w zakresie prawo jazdy kat. C dla grupy minimum 20 osób skierowanych z placówek oświatowych lub szkół ponadpodstawowych

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadane certyfikaty jakości , akredytacje

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie profesjonalnym sprzętem - pojazdem z automatyczną skrzynią biegów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. C+E dla grupy liczącej maksymalnie do 47 osób, uczestników kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie: technik transportu drogowego, w kwalifikacji TDR.02., realizowanego przez Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs prawa jazdy kat. C+E w zakresie części praktycznej – tj. nauki jazdy na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w liczbie 25 godz. na osobę zgodnie z programem i właściwymi przepisami prawa obowiązującego, tj.: Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2021r. poz. 1212 z późn. zm.); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 1885); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2019r. poz. 1206)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) wpłyną do Zamawiającego w terminie określonym w SWZ
b) zostaną złożone prawidłowo w sposób opisany w SWZ
c) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania
d) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, czyli będą spełniały wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego
2. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w realizacji kursów grupowych w zakresie prawo jazdy kat. C+E dla grupy minimum 20 osób skierowanych z placówek oświatowych lub szkół ponadpodstawowych

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadane certyfikaty jakości i akredytacje

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie profesjonalnym sprzętem - pojazdem z automatyczną skrzynią biegów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że warunek udziału został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty:
a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca posiada zdolność zapewniającą prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, lub aktualny wydruk CEIDG, w przypadku kserokopii – potwierdzone za zgodność z oryginałem
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że warunki udziału zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży do oferty:
a) Odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do „Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców” prowadzonego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w przypadku kserokopii – potwierdzone za zgodność z oryginałem
b) Odpis, wydruk wpisu do „Rejestru Instytucji Szkoleniowych” potwierdzającego aktywność funkcjonowania firmy w roku 2022 prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia:
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę do oferty oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
4) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia:
a) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pojazdami do nauki jazdy dla kat. C oraz co najmniej 2 pojazdami do nauki jazdy dla kat. C+E , spełniającymi wymogi wyposażenia i warunków dodatkowych dla pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania, spełniających warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.)
b) Wykonawca dysponuje placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy pojazdami dla kat. C, oraz kat. C+E spełniającym niezbędne wymagania co do zakresu zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2018r. poz. 1885). Plac musi być zlokalizowany na terenie miasta: Pleszew lub w miejscu oddalonym do 15 km od siedziby Zamawiającego
c) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, i każda z tych osób musi posiadać aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C oraz kat. C+E , jak również odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu kursów we wskazanym zakresie
d) w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat wykonał grupowe usługi kursowe w zakresie przedmiotu zamówienia dla grup liczących min. 20 osób, skierowanych z placówek oświatowych lub szkół ponadpodstawowych, w liczbie:
 dla Zadania nr 1 = minimum 2 kursy w zakresie prawa jazdy kat. C
 dla Zadania nr 2 = minimum 1 kurs w zakresie prawa jazdy kat. C+E
Wykonawca potwierdzi stosownym dokumentem (referencje, rekomendacje) iż wykonane usługi zostały wykonane w sposób należyty.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu jest zawarty w rozdziale V SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie to składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowalny podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 - 4 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
2) Aktualny odpis z KRS albo odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, lub aktualny wydruk CEIDG
3) Odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do „Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców” prowadzonego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
4) Odpis, wydruk aktualnego na rok 2022 wpisu do „Rejestru Instytucji Szkoleniowych” prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
5) Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej 2 pojazdami do prowadzenia praktycznej nauki jazdy na prawo jazdy kat. C oraz co najmniej 2 pojazdami do nauki jazdy dla kat. C+E; spełniających wymogi wyposażenia i warunków dodatkowych dla pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania, spełniających warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.) – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
6) Wykaz szczegółowy sprzętu technicznego – pojazdów do prowadzenia praktycznej nauki jazdy na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E; – Załącznik nr 5 do SWZ
7) Oświadczenie potwierdzające dysponowanie przez Wykonawcę placem manewrowym zlokalizowanym na terenie miasta: Pleszew lub w miejscu oddalonym do 15 km od siedziby Zamawiającego – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
8) Wykaz osób, instruktorów nauki jazdy, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ
9) Wykaz zrealizowanych grupowych usług kursowych w okresie ostatnich 4 lat w zakresie prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E przeprowadzanych dla grup liczących min. 20 osób, skierowanych przez placówki oświatowe takie jak CKZ lub szkoły ponadpodstawowe – Załącznik nr 8 do SWZ
10) Dokumenty potwierdzające (np.: referencje, rekomendacje), że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – dokument składany w przypadku oferty wspólnej, czyli Wykonawców występujących wspólnie.
2) Zobowiązanie (jeśli dotyczy) innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – dokument dotyczący dysponowania przez Wykonawcę zasobami i polegania na zdolnościach innych podmiotów – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
3) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli dotyczy) – składane przez Wykonawcę, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy PZP, w tym:
a) Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
b) Oryginał pełnomocnictwa załączony do oferty powinien zawierać w szczególności wskazanie: postępowania którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne.
4. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. W tym celu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ), a oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ) dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną składa i podpisuje Pełnomocnik. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej nie jest obowiązkowe na etapie składania ofert.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcjum).
7. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu Cywilnego i obejmować co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
8. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany ogólne:
a) zmiana adresu / siedziby/ oznaczenia firmy Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
2. Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy.
3. Zmiana terminu zakończenia realizacji usługi pod warunkiem wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego uniemożliwiających skuteczne wywiązanie się z umowy przez Wykonawcę w terminie realizacji umowy, skutkujących jego przedłużeniem o okres występowania okoliczności niezależnych. Za okoliczności niezależne uznaje się działanie siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (wystąpienie klęsk żywiołowych, katastrof, epidemii) mających bezpośredni wpływ na przepływ towarów i realizację usług jak też wprowadzenie na mocy prawa w związku z ich wystąpieniem obostrzeń dotyczących przepływu towarów i usług. Zmiana terminu odpowiadać będzie długości okresu trwania okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.
4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać opis oraz uzasadnienie takiej zmiany.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej.
6. Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
7. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.
8. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na platformie e-PUAP dostępnego pod adresem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego na miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI