Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069780
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsz.elblag.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9074cc14-c214-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011363/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.72 Warsztaty specjalistyczne Metody wspomagające słuch, motorykę i mowędziecka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https:/pwsz.elblag.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej pod adresem: zp@pwsz.elblag.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/12/1055/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi
wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej
Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu „Kształcenie 4.0”, w tym z zakresu:
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka, Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego, Karty Oceny
Słuchu Fonematycznego.1) Usługi świadczone będą dla rzeczywistej liczby zgłoszonych osób
wg przedziałów liczbowych określonych w OPZ. Zamawiający informuje, że określona w OPZ
liczba uczestników poszczególnych szkoleń ma charakter orientacyjny. Zapotrzebowanie na
usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia na poziomie co najmniej50% w stosunku do
całkowitej wartości umowy.2) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się
będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen jednostkowych za świadczenie
usługi dla 1 uczestnika szkolenia, określonych w ofercie Wykonawcy.3) Szczegółowo zakres
zamówienia, w tym opis usługi, planowana liczba uczestników szkolenia oraz planowana liczba
godzin szkoleniowych określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy (ZAŁĄCZNIK Nr 4). 4)
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej
wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi w
SWZ oraz w ofercie Wykonawcy oraz do realizacji zamówienia z najwyższą starannością, z
uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Wykonawca zapewni
wysokie poziom merytorycznego szkoleń poprzez zapewnienie wykładowców z odpowiednimi
kwalifikacjami i biegłą znajomością tematyki programu szkolenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób realizacji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opieka poszkoleniowa

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże,
że skieruje do realizacji zamówienia zespół szkoleniowy, w skład którego wchodzić będą osoby
pełniące funkcję trenera /prowadzącego szkolenie posiadające: • w przypadku szkolenia z
zakresu Karty Oceny Logopedycznej Dziecka, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10
szkoleń z zakresu Karty Oceny Logopedycznej Dziecka lub równoważnego, nabyte w ciągu
ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, • w przypadku szkolenia z zakresu Karty Oceny
Rozwoju Psychoruchowego, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego lub równoważnego, nabyte w ciągu ostatnich 3 lat
przed upływem składania ofert,• w przypadku szkolenia z zakresu Karty Oceny Słuchu Fonematycznego, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu Karty Oceny
Słuchu Fonematycznego lub równoważnego, nabyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, również w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania
warunku udziału określonegow Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) lit. d).b) Wykaz osób oraz dokumenty dołączone
do niego należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie
spełniania warunku określonego w Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) lit. d).c) Wykaz osób należy sporządzić na
druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty, Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym
mowa w pkt. 1), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców jw. posiadania określonej formy
prawnej w celu złożenia oferty.4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5) Jeżeli w postępowaniu
zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6) W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy tj. powodujących, że
charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnego jej brzmienia, o
których mowa w art. 454 ust.2 ustawy PZP.2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowy
na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy PZP, w tym w sytuacjach jak niżej:1) konieczność
zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:a) w przypadku zmiany terminów
realizacji Projektu,b) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych usług, o której mowa w
ust. 2 pkt. 2),c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji
administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych
organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy
wynikającej z tych okoliczności, 2) zmiana wynagrodzenia w wyniku zmian obowiązujących
przepisów tj. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) zmiany osób
skierowanych do realizacji zamówienia, w tym osób wyznaczonych do kontaktu z
Zamawiającym, pod warunkiem że nowe osoby będą spełniały warunki określone w SWZ oraz w
ofercie Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiającego w tym
przypadku zmiana osób nie wymaga sporządzania aneksu,4) zmiana zakresu zamówienia
polegająca np. na zmianie liczby godzin świadczenia usługi lub zmianie liczby przedsiębiorstw,
dla których będzie świadczona usługa, z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub wynikająca
z rezygnacji przedsiębiorstwa z chęci korzystania z usługi spowodowana np. rezygnacją z
udziału w Projekcie,5) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w
ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w
ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,6) zmiana podwykonawcy, na wniosek
Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką
zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako
podwykonawca pierwotny,7) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z
załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w
zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany
obowiązujących przepisów prawa,8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub
wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych
organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania
postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,3. Zamawiający rozumie
przez określenie ,,siła wyższa” - wystąpienie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym,
zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć
nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają realizację zobowiązań
umownych w całości lub części, w szczególności:a) wojny (wypowiedziane lub nie) oraz inne
działania zbrojne, inwazje, mobilizacje, rekwizycje lub embarga;b) terroryzm, rebelia, rewolucja,
powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa;c) promieniowanie radioaktywne
lub skażenie przez radioaktywność od paliwa jądrowego lub odpadów jądrowych, ze spalania
paliwa jądrowego, radioaktywnych toksycznych materiałów wybuchowych oraz innych
niebezpiecznych właściwości wszelkich wybuchowych zespołów nuklearnych składników;d)
klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, powódź, pożar lub inne, ogłoszone zgodnie z
przepisami obowiązującymi w kraju wystąpienia klęski żywiołowej;e) pandemie oraz wywołane
nimi sytuacje kryzysowe ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju.4. Warunkiem
dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem
nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt. 3).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-08

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam gimnazjum dla dorosłych, chciałbym zapytać czy od nowego roku będą nabory na ukończenie gimnazjum. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI