Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: przeprowadzeniu indywidualnej terapii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: przeprowadzeniu indywidualnej terapii logopedycznej oraz przeprowadzeniu indywidualnej terapii pedagogicznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsk Podlaski
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-09
  • Numer ogłoszenia595804-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595804-N-2020 z dnia 2020-10-09 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: przeprowadzeniu indywidualnej terapii logopedycznej oraz przeprowadzeniu indywidualnej terapii pedagogicznej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rodzina – bezpieczny dom- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 7.2, Poddziałania 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 050667811, ul. 3 Maja  17 , 17-100  Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 858332676, 858332676, e-mail centrum3maja@poczta.onet.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.pcprbielskpodlaski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pcprbielskpodlaski.pl/ogloszenia/item/445-zamowienie-publiczne-na-indywidualna-terapie-pedagogiczna-i-logopedyczna-termin-skladania-ofert-do-16-10-2020-r

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć osobiście lub wysłać listem poleconym lub kurierem na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku Podlaskim ul. 3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego)
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: przeprowadzeniu indywidualnej terapii logopedycznej oraz przeprowadzeniu indywidualnej terapii pedagogicznej.
Numer referencyjny: FN.26.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie w formie terapii indywidualnej działań skierowanych do dzieci z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz rodzin przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze jak również dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Każda część obejmuje swoim zakresem przeprowadzenie terapii indywidualnej wśród uczestników projektu.Część I zamówienia Przeprowadzenie terapii logopedycznej, Część II zamówienia Przeprowadzenie terapii pedagogicznejPrzewidywana forma zatrudnienia: umowa zlecenieMiejsce realizacji zadania: miejsce zamieszkania dziecka – Powiat Bielski.Koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi pokrywa Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 78795,12
Waluta:
EURO
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-26   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy są osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej bądź prowadzącymi indywidualną działalność gospodarczą oraz firmy, których PKD jest tożsame z zakresem niniejszego zapytania ofertowego. Świadczona usługa musi być wykonywana osobiście przez Wykonawcę bądź przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Nie dopuszczalne jest przy realizacji zamówienia posługiwanie się osobą, której nie wymieniono w formularzu ofertowym.2. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI niniejszego SIWZ.3. Zamawiający wymaga aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wskazane przez Wykonawcę, który prowadzi działalność gospodarczą, były przez niego zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Czas zatrudnienia musi obejmować co najmniej okres realizacji zamówienia tj. okres od dnia złożenia oferty do dnia 30 czerwca 2022 r. Powyższy warunek nie dotyczy Wykonawców oferujących osobiste wykonanie zamówienia. 4. Brak wykazania przez Wykonawcę spełnienia powyższych warunków, skutkuje odrzuceniem oferty, bez jej badania i oceny. 5. Jedna osoba wskazana przez Wykonawcę nie może jednocześnie realizować zamówień w I i II części zamówienia zał. Nr 2 do SIWZ .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: cz.I wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do pracy w zawodzie logopedy i ukończone studia podyplomowe oligofrenopedagogika. Cz. II wykształcenie wyższe pedagogiczne i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej oraz oligofrenopedagogiki,Cz.I doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych z dziećmi i młodzieżą, w tym dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi o różnym stopniu zaburzeń,Cz.II doświadczenie w prowadzeniu terapii pedagogicznej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 70,00
doświadczenie 20,00
kwalifikacje 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie aneksu do niniejszej umowy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę VAT; w takim przypadku Strony dokonają zwiększenia lub zmniejszenia (odpowiednio do zmiany stawek VAT) części wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2, Wykonawca złoży do Zamawiającego pisemny wniosek o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokość minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie oraz dokładne wyliczenie kwoty, o którą wzrosły koszty realizacji przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany na podwyższenie kosztu wykonania przedmiotu umowy.4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3, Wykonawca złoży do Zamawiającego pisemny wniosek o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty, o którą wzrosły koszty realizacji przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany na podwyższenie kosztu wykonania przedmiotu umowy. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4, Wykonawca złoży do Zamawiającego pisemny wniosek o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty, o którą wzrosły koszty realizacji przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany na podwyższenie kosztu wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie terapii logopedycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma prowadzenia: terapia indywidualnaWymagania:• wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do pracy w zawodzie logopedy i ukończone studia podyplomowe oligofrenopedagogika,• doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych z dziećmi i młodzieżą, w tym dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi o różnym stopniu zaburzeń,• nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,• wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego, • nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,• łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie,• stan zdrowia pozwala na wykonanie zamówienia. Przewidywana forma zatrudnienia: umowa zlecenieMiejsce realizacji zadania: miejsce zamieszkania dziecka – Powiat BielskiKoszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi pokrywa Wykonawca.Zakres obowiązków Wykonawcy:• przeprowadzenie diagnozy wstępnej i końcowej dla każdego uczestnika projektu,• sporządzenie planu pracy dla każdego dziecka,• prowadzenie dziennika zajęć personelu, • prowadzenie ewidencji czasu pracy uwzględniającej łączne miesięczne zaangażowanie zawodowe,• zapewnienie pomocy dydaktycznych oraz materiałów niezbędnych do realizacji zajęć logopedycznych, • przeprowadzenie zajęć według opracowanego planu i harmonogramu, • poinformowanie uczestników na pierwszym spotkaniu o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 7.2, Poddziałania 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,• przedstawienia co miesiąc rachunku i protokołu z przeprowadzonych zajęć,• stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia znaków identyfikujących projekt zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania Projektów.Etapy realizacji:o Pierwszy etap: indywidualna terapia logopedyczna dla 10-ciu uczestników projektu przez okres od X.2020r. do VII.2021r. Przewidziany czas dla jednego uczestnika projektu to 8 godzin zegarowych w miesiącu (średnio 2 godziny tygodniowo). Łącznie 80 godzin zegarowych w miesiącu;o Drugi etap: indywidualna terapia logopedyczna dla 10-ciu uczestników projektu przez okres od IX.2021 r. do VI.2022 r. Przewidziany czas dla jednego uczestnika projektu to 8 godzin zegarowych w miesiącu (średnio 2 godziny tygodniowo). Łącznie 80 godzin zegarowych w miesiącu;Łącznie w projekcie 1600 godzin zegarowych.Warunki finansowego rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia a) termin płatności do końca każdego miesiąca, w którym usługa została wykonana po złożeniu dokumentów,b) wysokość wynagrodzenia ustalana będzie według następującego wzoru: liczba godzin świadczonej w danym miesiącu usługi razy cena za 1 godzinę usługi,c) wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. b, wypłacone będzie zgodnie z ustaleniami, jednak po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych z Instytucji Zarządzającej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość późniejszego przekazania wynagrodzenia w przypadku nie otrzymania środków finansowych z Instytucji Zarządzającej,d) w przypadku zaprzestania finansowania projektu umowa z wykonawcą zostanie rozwiązana bez jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37476,87
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-26
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
doświadczenie 20,00
kwalifikacje 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie terapii pedagogicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma prowadzenia: terapia indywidualnaWymagania wykonawcy: • wykształcenie wyższe pedagogiczne i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej oraz oligofrenopedagogiki,• doświadczenie w prowadzeniu terapii pedagogicznej;• osoba która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;• wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego, • osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,• osoba znajdująca się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,• łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekraczające 276 godzin miesięcznie.Przewidywana forma zatrudnienia: umowa zlecenieMiejsce realizacji zadania: miejsce zamieszkania dziecka – Powiat Bielski.Koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi pokrywa Wykonawca.Zakres obowiązków:• przeprowadzenie diagnozy wstępnej i końcowej dla każdego uczestnika projektu,• sporządzenie planu pracy dla każdego dziecka,• prowadzenie dziennika zajęć personelu, • prowadzenie ewidencji czasu pracy uwzględniającej łączne miesięczne zaangażowanie zawodowe,• zapewnienie pomocy dydaktycznych oraz materiałów niezbędnych do realizacji zajęć pedagogicznych, • przeprowadzenie zajęć według opracowanego planu i harmonogramu, • poinformowanie uczestników na pierwszym spotkaniu o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 7.2, Poddziałania 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,• przedstawienia co miesiąc rachunku i protokołu z przeprowadzonych zajęć,• stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia znaków identyfikujących projekt zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania Projektów.Etap realizacji:• Pierwszy etap: indywidualna terapia pedagogicznej dla 7-miu uczestników projektu przez okres od X.2020r. do VII.2021r. Przewidziany czas dla jednego uczestnika projektu to 12 godzin zegarowych w miesiącu (średnio 3 godziny tygodniowo). Łącznie 84 godziny zegarowe w miesiącu; • Drugi etap: indywidualna terapia pedagogiczna dla 7-miu uczestników projektu przez okres od IX.2021 r. do VI.2022 r. Przewidziany czas dla jednego uczestnika projektu to 12 godzin zegarowych w miesiącu (średnio 3 godziny tygodniowo). Łącznie 84 godziny zegarowe w miesiącu; Łącznie w projekcie 1680 godzin zegarowych.Warunki finansowego rozliczenia realizacji przedmiotu zamówieniaa) termin płatności do końca każdego miesiąca, w którym usługa została wykonana po złożeniu dokumentów,b) wysokość wynagrodzenia ustalana będzie według następującego wzoru: liczba godzin świadczonej w danym miesiącu usługi razy cena za 1 godzinę usługi,c) wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. b, wypłacone będzie zgodnie z ustaleniami, jednak po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych z Instytucji Zarządzającej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość późniejszego przekazania wynagrodzenia w przypadku nie otrzymania środków finansowych z Instytucji Zarządzającej,d) w przypadku zaprzestania finansowania projektu umowa z wykonawcą zostanie rozwiązana bez jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 41318,25
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-26
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI