IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-29, godzina:
08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część nr 1 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Reklama i public relations dla nauczycieli” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Części nr 1 – przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Reklama i public relations dla nauczycieli”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część nr 2 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku „Przedsiębiorczość dla nauczycieli” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji stud |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2- przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku „Przedsiębiorczość dla nauczycieli”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2021/2022Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część nr 3 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Analiza danych – Data Science” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2021. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Analiza danych – Data Science”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2021/2022 Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część nr 4 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Systemy baz danych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów 1 osoba w roku 2020 i 1 osoba w roku 2021. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Systemy baz danych”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się dla 1 osoby w roku akademickim 2020/2021 i dla 1 osoby w roku akademickim 2021/2022 Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część nr 5 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczycieli na kierunku „Programowanie aplikacji biznesowych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczycieli na kierunku „Programowanie aplikacji biznesowych” . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część nr 6 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Informatyka – projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Informatyka – projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów” . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Doradztwo zawodowe i personalne” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Doradztwo zawodowe i personalne” . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Programowanie sterowników przemysłowych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Programowanie sterowników przemysłowych”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku „Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku „Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część nr 10 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Dietetyka” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Dietetyka”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część nr 11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku „Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku „Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.