III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy .z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. .poz. 55 z późn. zm.) lub polegają na innych podmiotach, które takie uprawnienia posiadają.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie zapisu sekcji V pkt 2.1) niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;-zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.) lub polegają na innych podmiotach, które takie uprawnienia posiadają.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w sekcji V pkt 1.12, zgodnie z wzorem stanowiącym ZAŁACZNIK Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-21, godzina:
08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Reklama i public relations dla nauczycieli” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Części nr 1 – przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Reklama i public relations dla nauczycieli”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku „Przedsiębiorczość dla nauczycieli” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2- przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku „Przedsiębiorczość dla nauczycieli”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2021/2022Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Analiza danych – Data Science” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Analiza danych – Data Science”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2021/2022 Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczyciela na kierunku „Systemy baz danych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczyciela na kierunku „Systemy baz danych”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się dla 1 osoby w roku akademickim 2020/2021 i dla 1 osoby w roku akademickim 2021/2022 Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁACZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczyciela na kierunku „Programowanie aplikacji biznesowych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczyciela na kierunku „Programowanie aplikacji biznesowych” . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Informatyka – projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6 przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Informatyka – projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów” . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Doradztwo zawodowe i personalne” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Doradztwo zawodowe i personalne” . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczycieli na kierunku „Programowanie sterowników przemysłowych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczycieli na kierunku „Programowanie sterowników przemysłowych”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku „Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku „Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021. Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Dietetyka” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Dietetyka”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku „Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku „Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Realizacja programu studiów rozpocznie się w roku akademickim 2020/2021Studia podyplomowe mają być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.