Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZagnańsk
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-22
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAGNAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-14
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413113135

1.5.8.) Numer faksu: 413113135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszagnansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4474f53a-1474-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00178119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych - projekt Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Programy Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa@zagnansk.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platforazakupowa@zagnansk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana
w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 p.z.p. , podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa
w Rozdziale X ust.1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują
poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk
5. Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d)włączona obsługa JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk) przez dostępny na stronie danego postępowania formularz Wyślij wiadomość.
1) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin )Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus sp. z o. o. dla Użytkowników (Wykonawców);
2) Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne,
a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy się skontaktować z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
cdn w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny ośrodek Pomocy Społecznej
w Zagnańsku (ul. Spacerowa 8 A, 26-050 Zagnańsk, tel. 41 3113135). zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
ciąg dalszy rozdział I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem I Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021.EFS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 263420,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty kulinarne
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176. Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.

4.2.5.) Wartość części: 57230,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Cena - waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie wykonawcy - waga kryterium 30 punktów
3) Zapewnienie zastępstwa w razie nieobecności trenera – 5 punktów
4) Spełnieni aspektu społecznego - 5 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie zastępstwa

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie kryteriów społecznych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Kosmiczna matematyka”
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176. Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.

4.2.5.) Wartość części: 57235 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Cena - waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie wykonawcy - waga kryterium 30 punktów
3) Zapewnienie zastępstwa w razie nieobecności trenera – 5 punktów
4) Spełnieni aspektu społecznego - 5 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie zastępstwa

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie kryteriów społecznych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kosmiczna matematyka” – zajęcia plenerowe obserwacji nieba

Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze trzech spotkań dla każdej grupy. Jedno spotkanie trwać będzie 6 godzin. Spotkania organizowane będą w roku 2021, 2022 oraz 2023. 4 grupy x 18h = 72 godziny

4.2.5.) Wartość części: 5860,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Cena - waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie wykonawcy - waga kryterium 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie kryterium społecznego

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadomy obywatel”
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176 . Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.

4.2.5.) Wartość części: 57235 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Cena - waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie wykonawcy - waga kryterium 30 punktów
3) Zapewnienie zastępstwa w razie nieobecności trenera – 5 punktów
4) Spełnieni aspektu społecznego - 5 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie zastępstwa

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie kryteriów społecznych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening zastępowania agresji i walki ze stresem
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 88 godzin. Ilość godzin w ramach zadania: 352 h

4.2.5.) Wartość części: 28620 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Cena - waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie wykonawcy - waga kryterium 30 punktów
3) Zapewnienie zastępstwa w razie nieobecności trenera – 5 punktów
4) Spełnieni aspektu społecznego - 5 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie zastępstwa

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie kryteriów społecznych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening koncentracji i relaksacji

Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres 22 miesięcy. Ilość godzin dla jednej grupy 176. Ilość godzin w ramach zadania: 704 h.

4.2.5.) Wartość części: 57235,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Cena - waga kryterium 60 punktów
2) Doświadczenie wykonawcy - waga kryterium 30 punktów
3) Zapewnienie zastępstwa w razie nieobecności trenera – 5 punktów
4) Spełnieni aspektu społecznego - 5 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie zastępstwa

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnienie kryteriów społecznych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
zadanie I – Warsztaty kulinarne
Minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo- wychowawczą, uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku dietetyka, edukacja zdrowotna i profilaktyka społeczna lub pokrewne/ukończony kurs dietetyczny
lub
min. wykształcenie wyższe magisterskie: na kierunku dietetyka/ edukacja zdrowotna i profilaktyka uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki, nauko rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz posiadająca minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi
zadanie II – Kosmiczna matematyka
Minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo- wychowawczą, uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku matematyka lub certyfikatem potwierdzającym kompetencje w zakresie zajęć z matematyki
lub
min. wykształcenie wyższe magisterskie: na kierunku matematyka z uprawnieniami pedagogicznymi, inżynieria bądź pokrewne uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie, pedagogiki lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz posiadająca minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi

zadanie III – Kosmiczna matematyka - zajęcia plenerowe
Minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo- wychowawczą, uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku, fizyka, geografia, astronomia, lub certyfikatem potwierdzającym kompetencje w zakresie zajęć z astronomii.
lub
min. wykształcenie wyższe magisterskie: na kierunku matematyka/fizyka/geografia/astronomia bądź pokrewne uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie, pedagogiki, nauko rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz posiadająca minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi

zadanie IV – Świadomy obywatel
Minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo- wychowawczą,
lub
min. wykształcenie wyższe magisterskie: na kierunku politologia, socjologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki, nauko rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz posiadająca minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi

zadanie V - Trening zastępowania agresji i walki ze stresem
Minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, socjologia, oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce tożsamej lub podobnej tj. z zakresu: niwelowania agresji i stresu w ciągu ostatnich 5 lat
lub
min. wykształcenie wyższe magisterskie: pedagogika, pedagogika specjalna, resocjalizacja pedagogika opiekuńczo-wychowawczej oraz posiadanie certyfikatu potwierdzającego kompetencje w zakresie zajęć z niwelowania agresji i stresu oraz posiadająca minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce tożsamej lub podobnej tj. z zakresu: niwelowania agresji i stresu w ciągu ostatnich 5 lat

zadanie VI –Trening koncentracji i relaksacji
Minimum 1 osoba posiadająca min. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo- wychowawczą, posiadająca doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce tożsamej lub podobnej tj. z zakresu nauki koncentracji i relaksacji
lub
min. wykształcenie wyższe magisterskie: uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki, nauko rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej posiadająca doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce tożsamej lub podobnej tj. z zakresu nauki koncentracji i relaksacji

5. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się zgodnie
z zawartą umową o dofinansowanie w pierwszej kolejności Podmioty Ekonomii Społecznej (PES) oraz wykonawcy, którzy zadeklarują zatrudnienie osoby bezrobotnej. W przypadku przekroczenia kwoty na realizację zamówienia przez PES lub nie złożenie oferty przez PES, Zamawiający wystąpi do Instytucji Pośredniczącej (Zarządu Województwa Świętokrzyskiego pełniącego rolę Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020) o zgodę na udzielenie zamówienia podmiotowi innemu niż PES. Dopiero po ewentualnym uzyskaniu takiej zgody Zamawiający będzie rozpatrywał inne oferty.
Przez podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą
w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020
- przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa
w Ustawie z dnia 27.04.2006 r. o spółdzielniach socjalnych
- podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
- Centrum Integracji Społecznej i Klub Integracji Społecznej, utworzone na podstawie przepisów Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym,
- Zakłady Aktywności Zawodowej i Warsztaty Terapii Zajęciowej, o których mowa
w Ustawie z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
- organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy
z dnia 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie lub spółka non-profit, o której mowa w art. 3ust. 3 pkt 4 tej Ustawy, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%
- spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnia pracy lub spółdzielnia inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16.09.1982 r. – Prawo spółdzielcze
- koło gospodyń wiejskich, o którym mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r.
o kołach gospodyń wiejskich;
- zakład pracy chronionej, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału należy załączyć kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie w realizacji projektów zgodnie z CV załączonym do oferty – załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, informacja o prawie do reprezentowania podmiotu ( KRS, CEIDG). CV osób wskazanych do realizacji zamówienia - wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia , oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest dopuszczalna na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, tj. dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy m.in. wynikającą ze zmiany przepisów prawa, w tym:
1) w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy ( min. zmian stawki podatku VAT) ,
2) zmianę osoby wskazanej w ofercie jako odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem iż nowa osoba będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje zawodowe minimum równoważne, lub wyższe niż osoba wskazana w ofercie,
a) w przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy Wykonawca zgłasza zamiar zmiany osoby pisemnie w terminie min. 5 dni roboczych liczonych od daty zamiaru wprowadzenia nowej osoby, przedstawiając komplet dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe nowej osoby.
b) Zamawiający w terminie 3 dni roboczych wyraża zgodę na zmianę osoby realizującej przedmiot umowy /lub nie wyraża zgody w przypadku braku odpowiednich kwalifikacji i doświadczenia,
c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwi wykonanie przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, epidemie, klęski żywiołowe, takie jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi.
3. Zamawiający po 1 stycznia każdego kolejnego roku kalendarzowego realizacji Przedmiotu Umowy, począwszy od 2022 r. będzie dokonywał waloryzacji wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 Umowy w następujący sposób:
1) zwiększając je o kwotę wynikającą ze wzrostu minimalnego wynagrodzenia oraz pochodnych związanych ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne i/lub zdrowotne wobec osób wskazanych do realizacji Umowy i pozostających z Wykonawcą w stosunku pracy lub cywilno-prawnym na dzień rozpoczęcia realizacji Umowy, z uwzględnieniem zmian w zatrudnieniu dokonanych za zgodą Zamawiającego po tym dniu.
2) zwiększając je o kwotę wzrostów kosztów wykonania Przedmiotu Umowy wynikającą ze zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1342) wobec pracowników i osób zatrudnionych w oparciu o umowy cywilno-prawne, otrzymujących minimalne wynagrodzenie, przy czym:
- waloryzacja będzie dokonana przez Zamawiającego tylko wobec osób, które posiadały wynagrodzenie minimalne i były zgłoszone do Umowy,
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu umowy o pracę lub umowy cywilno-prawne z osobami wykazanymi do realizacji Umowy,
- przez minimalne wynagrodzenie rozumieć należy wynagrodzenie określone w przepisach prawa pracy .
dalsza część w zał nr 6 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa@zagnansk.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia "Spawacz metodą TIG 141-1" - Końskie
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia "Spawacz metodą TIG 141-1". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI