Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w roku akademickim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w roku akademickim 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyKRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w roku akademickim 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI

1.3.) Oddział zamawiającego: filie KSS w: Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrz. Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366664067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-710

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kss.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w roku akademickim 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59526db5-e07d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014574/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w roku akademickim 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.kss.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: slawomir.nosowski@mf.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11.1 po-wyżej adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny określony w załączniku nr 7 do SWZ- klauzula RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0301.ELZ.260.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie na organizację i przeprowadzenie
studiów podyplomowych na kierunku " transformacja cyfrowa" w roku akademickim 2021/2022, zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część I)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowców

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunku " ceny transferowe" w roku akademickim 2021/2022, zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część II)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowców

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunku " zwalczanie przestępczości ekonomicznej" w roku akademickim 2021/2022, zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część III)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dydaktyczne wykładowców

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunku " rachunkowość finansowa i sprawozdawczość finansowa" w roku akademickim 2021/2022, zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część IV)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowców

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunku " egzekucja administracyjna" w roku akademickim 2021/2022, zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część V)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dydaktyczne wykładowców

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający określ minimalne warunki dotyczące:
1) doświadczenia, Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu minimum:
- dla Części 1 zamówienia: jednej edycji studiów podyplomowych z zakresu transformacji cyfrowej lub strategii cyfrowej lub bezpieczeństwa cyfryzacji. Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku gdy w programie Wykonawcy znajdują się co najmniej 4 przedmioty z przedmiotów, które będzie realizował Wykonawca, wskazanych w programie ramowym Zamawiającego w załączniku nr 1.
- dla Części 2 zamówienia: dwóch edycji studiów podyplomowych z zakresu podatków międzynarodowych lub rachunkowości lub finansów przedsiębiorstw lub planowania podatkowego lub cen transferowych lub optymalizacji podatkowej. Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku gdy w programie Wykonawcy znajdują się co najmniej 4 przedmioty z przedmiotów, które będzie realizował Wykonawca, wskazanych w programie ramowym Zamawiającego w załączniku nr 1.
- dla Części 3 zamówienia: dwóch edycji studiów podyplomowych z zakresu zwalczania przestępczości gospodarczej.
- dla Części 4 zamówienia: dwóch edycji studiów podyplomowych jednej ze wskazanych poniżej edycji studiów z zakresu rachunkowości lub finansów:
- studia magisterskie (lub pierwszego i drugiego stopnia łącznie),
- studiów podyplomowych.
Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy w programie Wykonawcy znajduje się co najmniej 60% przedmiotów z przedmiotów, które realizował Wykonawca, wskazanych w programie ramowym Zamawiającego dla Części 4 zawartym w załączniku nr 1.
- dla Części 5 zamówienia: dwóch edycji studiów podyplomowych z zakresu egzekucji administracyjnej lub prawa podatkowego lub doradztwa podatkowego.

Przez termin „edycja studiów pierwszego stopnia” Zamawiający rozumie minimum sześciosemestralne studia pierwszego stopnia na danym kierunku studiów dla wszystkich słuchaczy uczestniczących w tych studiach pierwszego stopnia w danym okresie, realizowanych zarówno w trybie stacjonarnym jak i zaocznym oraz realizowanych zarówno na zlecenie innego podmiotu jak i z otwartego naboru.
Przez termin „edycja studiów drugiego stopnia” Zamawiający rozumie minimum trzysemestralne studia drugiego stopnia na danym kierunku studiów dla wszystkich słuchaczy uczestniczących w tych studiach drugiego stopnia w danym okresie, realizowanych zarówno w trybie stacjonarnym jak i zaocznym oraz realizowanych zarówno na zlecenie innego podmiotu jak i z otwartego naboru.
Przez termin „edycja studiów magisterskich” Zamawiający rozumie minimum dziewięciosemestralne studia na danym kierunku studiów dla wszystkich słuchaczy uczestniczących w tych studiach w danym okresie, realizowanych zarówno w trybie stacjonarnym jak i zaocznym oraz realizowanych zarówno na zlecenie innego podmiotu jak i z otwartego naboru.
Przez termin „edycja studiów podyplomowych” Zamawiający rozumie minimum dwusemestralne studia podyplomowe na danym kierunku studiów dla wszystkich słuchaczy uczestniczących w tych studiach podyplomowych w danym okresie, realizowanych zarówno na zlecenie innego podmiotu jak i z otwartego naboru.
Do kierunków studiów wskazanych na spełnienie warunku Wykonawca przedstawi programy studiów.

2) kwalifikacji zawodowych, Wykonawca spełni warunek, jeśli skieruje do realizacji zamówienia osoby:
dla Części 1 – Transformacja cyfrowa:
- pracownika pełniącego funkcję kierownika studiów,
- co najmniej pięciu wykładowców do prowadzenia zajęć, z których co najmniej 60% posiada, w zakresie związanym z tematyką zajęć prowadzonych w ramach realizacji zamówienia w Części 1:
a) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, seminariów, konferencji, warsztatów lub zajęć dydaktycznych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50 godzin, oraz
b) minimum 5-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe polegające na tworzeniu projektów cyfryzacyjnych, w ciągu ostatnich 5 lat,
- jedną osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie w obsłudze organizacyjno-administracyjnej studiów.
dla Części 2 – Ceny transferowe:
- pracownika pełniącego funkcję kierownika studiów,
- co najmniej pięciu wykładowców do prowadzenia zajęć, z których co najmniej 60% posiada, w zakresie związanym z tematyką zajęć prowadzonych w ramach realizacji zamówienia w Części 2:
a) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, seminariów, konferencji, warsztatów lub zajęć dydaktycznych w ciągu ostatnich 4 lat co najmniej 25 godzin, oraz
b) minimum 4-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe inne niż doświadczenie dydaktyczne o którym mowa w pkt. a, w ciągu ostatnich 10 lat,
- jedną osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie w obsłudze organizacyjno-administracyjnej studiów.
dla Części 3 – Zwalczanie przestępczości ekonomicznej:
- pracownika pełniącego funkcję kierownika studiów,
- co najmniej dwóch wykładowców, posiadających stopień naukowy doktora habilitowanego nauk prawnych lub ekonomicznych, których Wykonawca zapewni do prowadzenia zajęć,
- co najmniej jednego wykładowcę, posiadającego stopień naukowy profesora nauk prawnych lub ekonomicznych, którego Wykonawca zapewni do prowadzenia zajęć,
- jedną osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie w obsłudze organizacyjno-administracyjnej studiów.
dla Części 4 - Rachunkowość finansowa, zarządcza i sprawozdawczość finansowa:
- pracownika pełniącego funkcję kierownika studiów,
- co najmniej pięciu wykładowców do prowadzenia zajęć, z których co najmniej 60% posiada, w zakresie związanym z tematyką zajęć prowadzonych w ramach realizacji zamówienia w Części 4:
a) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, seminariów, konferencji, warsztatów lub zajęć dydaktycznych w ciągu ostatnich 4 lat co najmniej 25 godzin, oraz
b) minimum 4-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe, inne niż doświadczenie dydaktyczne o którym mowa w pkt. a, w ciągu ostatnich 10 lat,
- jedną osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie w obsłudze organizacyjno-administracyjnej studiów.
dla Części 5 – Egzekucja administracyjna:
- pracownika pełniącego funkcję kierownika studiów,
- co najmniej dwóch wykładowców, posiadających stopień naukowy doktora habilitowanego nauk prawnych lub ekonomicznych, których Wykonawca zapewni do prowadzenia zajęć,
- co najmniej jednego wykładowcę, posiadającego stopień naukowy profesora nauk prawnych lub ekonomicznych, którego Wykonawca zapewni do prowadzenia zajęć,
- jedną osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie w obsłudze organizacyjno-administracyjnej studiów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale, tj. powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli pełnomocnictwo zostało wy-stawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofer-ty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług szkoleniowych z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług w formie stacjonarnej i onlineowej obejmujących usługi szkoleniowe z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych Google oraz Excel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.