Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych
na kierunku Zwalczanie przestępczości ekonomicznej w roku akademickim 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
1.3.) Oddział zamawiającego: filie KSS w: Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrz. Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366664067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-710
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kss.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pozaszkolne formy edukacji gdzie indziej nie sklasyfikowane
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych
na kierunku Zwalczanie przestępczości ekonomicznej w roku akademickim 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54f79e0-38cd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00122554/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w roku akademickim 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d54f79e0-38cd-11ed-9171-f6b7c7d59353
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Pozostałe informacje zawarte są w pkt 8 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
3. Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, inne informacje, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy e-Zamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
4. Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego for-mularza.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia techniczne-go przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO zawarta w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0301.ELZ.260.1.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych dla pracowników resortu finansów na kierunku Zwalczanie przestępczości ekonomicznej w roku akademickim 2022/2023. Zajęcia będą prowadzone w trybie stacjonarnym w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Białobrzegach k/Warszawy, ul. Wczasowa 50, a w uzasadnionych przypadkach zajęcia będą prowadzone w trybie hybrydowym (stacjonarnym/online) lub w trybie online.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trybu realizacji zajęć, egzaminów na zakończenie zajęć, obron prac końcowych lub egzaminów końcowych, uroczystego otwarcia (inauguracji) oraz uroczystego zakończenia studiów ze stacjonarnego/hybrydowego na online, za pomocą narzędzia zapewnionego przez Wykonawcę
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-02 do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dydaktyczne wykładowców
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy. Zamawiający określa minimalne warunki:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia studiów podyplomowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2021 poz. 478, z późn. zm.). Wykonawca musi być uczelnią, instytutem naukowym Polskiej Akademii Nauk lub instytutem badawczym, uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
2. zdolności technicznej lub zawodowej (wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy:
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:
a) doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu minimum dwóch edycji studiów podyplomowych z zakresu zwalczania przestępczości ekonomicznej. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia programu studiów.
Przez termin „edycja studiów podyplomowych” Zamawiający rozumie minimum dwu-semestralne studia podyplomowe na danym kierunku studiów dla wszystkich słuchaczy uczestniczących w tych studiach podyplomowych w danym okresie, realizowanych za-równo na zlecenie innego podmiotu jak i z otwartego naboru.
b) kwalifikacji zawodowych:
Wykonawca spełni warunek, jeśli skieruje do realizacji zamówienia osoby:
- pracownika pełniącego funkcję kierownika studiów,
- co najmniej dwóch wykładowców, posiadających stopień naukowy doktora habilitowanego nauk prawnych lub ekonomicznych, których Wykonawca zapewni do prowadzenia zajęć,
- co najmniej jednego wykładowcę, posiadającego stopień naukowy profesora nauk prawnych lub ekonomicznych, którego Wykonawca zapewni do prowadzenia zajęć,
- jedną osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie w obsłudze organizacyjno-administracyjnej studiów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym posiadanie uprawnień do prowadzenia studiów podyplomowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2021 poz. 478, z późn. zm.),
2. wykazu usług wykonanych (w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem nazwy kierunków studiów podyplomowych, dat
rozpoczęcia i zakończenia studiów, dołączeniem programów studiów oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3. wykazu osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat stopnia naukowego i dziedziny, w której został uzyskany oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
UWAGA: Uwzględniając zapisy art. 127 ust. 1 ustawy Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2015 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu dane umożliwiające dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest z obowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.),
2) zmiana terminu realizacji Umowy wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa w § 11 Umowy.
2.Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawarto w pkt 12 do SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-02