Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-18
  • ZamawiającyGmina Piekary Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00081024
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84139fa6-9f93-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Piekarska Akademia Zawodowa w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów Poddziałanie 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania
lub
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@piekary.pl oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar . Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
9. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
10. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. (pełny opis zawiera SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO):

1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411, adres e-mail: um@piekary.pl.
2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem – e-mal: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.
3. Celem zbierania danych jest : prowadzenie procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania.
5. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i jest niezbędne do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym.
6. Pani/Pana dane będą ujawniane i upubliczniane zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 1 oraz art. 253 ust. 1 ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r., a ponadto udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu, lub kurierowi w celu przekazania korespondencji papierowej, a także podmiotom przetwarzającym :
- LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie.
7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan iż przepisy RODO zostały naruszone.
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat - dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat - umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271-12/PG/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 872000 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304475,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – kurs PHOTOSHOP dla 12 osób
Kurs grafiki komputerowej - Adobe Photoshop (poziom podstawowy i zaawansowany) – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy końcowe odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49 w sali komputerowej wyposażonej w komputery, na których zainstalowano wersję edukacyjną oprogramowania Adobe Creative Cloud. • Liczba uczestników:
6 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 ) w tura nr 1
6 osób w grupie 2 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 ) w tura nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 40 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 13748,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – kurs SEP dla 40 osób (technik elektryk)
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl. kształcących się na kierunku technik elektryk.
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49.
• Liczba uczestników: łącznie 40 osób (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl.)
• Liczba grup: 2 grupy szkoleniowe (po 10 osób każda) w danej turze,
• Ilość dni szkolenia: 5 dni szkoleniowych
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 24 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: wykładu z ćwiczeniami i przykładami praktycznymi
• Szkolenie ma przygotować do egzaminu "E" na uzyskanie uprawnień elektrycznych do 1kV w wybranym zakresie eksploatacji określonych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
• Po zakończeniu kursu uczestnicy zdają egzamin „E” eksploatacji w grupa G1 pkt 2 i 10.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia :
1. Budowa oraz zasady doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kv.
2. Zasady prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych,
3. Zasady przyłączania urządzeń,
4. Zakres i terminy wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych,
5. Przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa pracy,
6. Zasady uwalniania porażonych spod napięcia oraz udzielania pierwszej pomocy,
7. Organizacja ochrony przeciwpożarowej, sprzęt przeciwpożarowy i sposób jego użycia,
8. Przepisy dotyczące przyłączania instalacji i urządzeń do sieci,
9. Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej,
10. Przepisy dotyczące zakresu działania Urzędu Regulacji Energetyki.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 19512,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – kurs SEP dla 30 osób (technik informatyk)
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl. kształcących się na kierunku technik informatyk.
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49. • Liczba uczestników: łącznie 30 osób (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl)
• Liczba grup: 1 grupy szkoleniowa (po 15 osób) w danej turze,
• Ilość dni szkolenia: 5 dni szkoleniowych
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 24 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: wykładu z ćwiczeniami i przykładami praktycznymi
• Szkolenie ma przygotować do egzaminu "E" na uzyskanie uprawnień elektrycznych do 1kV w wybranym zakresie eksploatacji określonych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
• Po zakończeniu kursu uczestnicy zdają egzamin „E” eksploatacji w grupa G1 pkt 2 i 10.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia :
1. Budowa oraz zasady doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kv,.
2.Zasady prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych,
3.Zasady przyłączania urządzeń,
4.Zakres i terminy wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych,
5.Przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa pracy,
6.Zasady uwalniania porażonych spod napięcia oraz udzielania pierwszej pomocy,
7.Organizacja ochrony przeciwpożarowej, sprzęt przeciwpożarowy i sposób jego użycia,
8.Przepisy dotyczące przyłączania instalacji i urządzeń do sieci,
9.Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej,
10.Przepisy dotyczące zakresu działania Urzędu Regulacji Energetyki.
(pełny zakres zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 14634,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawania metodą MAG 135 - I Stopień (IS-P/T-FW) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych dla 10 uczniów ZS1 – uczestników projektu PAZ. Kurs powinien obejmować minimum 25 godzin teoretycznych oraz minimum 120 godzin praktycznych (przez godzinę należy rozumieć 45 minut). Program kursu powinien być opracowany przez Wykonawcę na podstawie aktualnych wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczniów do wykonywania zawodu spawacza metodą 135. Kurs zakończony będzie egzaminem i wydaniem Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książeczki Spawacza według obowiązującej normy PN – EN ISO dla Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawaczy. Uzyskanie uprawnienia powinno dać uczniom kwalifikacje Europejskiego Spawacza Ręcznego w metodzie MAG 135.
Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne i sprzęt niezbędny do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniający wymogi prawne oraz w zakresie BHP i ppoż.
Realizacja kursu w powinna odbywać się w lokalizacjach takich jak: Piekary Śl., Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry lub Zabrze w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
• Liczba uczestników:
5 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 1
5 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 145 godzin dydaktycznych, w tym minimum 25 godzin teoretycznych oraz minimum 120 godzin praktycznych (przez godzinę należy rozumieć 45 minut)
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: wykłady z ćwiczeniami i przykładami praktycznymi oraz zajęcia praktyczne na indywidualnych stanowiskach spawalniczych dla każdego uczestnika
• Szkolenie ma przygotować do egzaminu spawacza metodą 135. Kurs zakończony będzie egzaminem i wydaniem Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książeczki Spawacza według obowiązującej normy EN 287. Uzyskanie uprawnienia powinno dać uczniom kwalifikacje Europejskiego Spawacza Ręcznego w metodzie MAG 135.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia w części teoretycznej:
- Klasyfikacja procesów spawalniczych
- Zastosowanie elektryczności i urządzenia do spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu - Bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach spawalniczych
- Materiały podstawowe i ich spawalność
- Materiały dodatkowe do spawania
- Spawanie w praktyce
- Oznaczanie i wymiarowanie spoin
- Metody przygotowania złączy spawanych
- Minimalny Zapewnienie jakości w spawalnictwie
- Kwalifikowanie spawaczy
Minimalny zakres merytoryczny szkolenia w części praktycznej:
- Instruktaż stanowiskowy,
- Część praktyczna powinna odbywać się lokalizacjach takich jak: Piekary Śl, Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry lub Zabrze , przy czym zajęcia praktyczne muszą odbywać się na indywidualnych stanowiskach spawalniczych dla każdego uczestnika
(pełny opis zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 17890 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – kurs programowania sterowników PLC dla 16 osób
Kurs programowania PLC dla 16 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest zdobycie wiedzy, aby:
- Zaprogramować od podstaw własny w pełni działający program na sterowniku PLC,
- Postawić działający Serwer WWW, który będzie komunikował się z PLC,
- Rozwiązywać najczęstsze problemy z jakimi może się spotkać programista PLC.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy końcowe odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej w sali wyposażonej stanowiska PLC.
• Liczba uczestników:
8 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w turze nr 1
8 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 40 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki szkoleniowe:
 Wstęp – czym jest sterownik PLC, przegląd sterowników firmy Siemens,
 Pakiet TIA Portal – podstawowe informacje, pierwszy projekt,
 Program użytkownika – charakterystyka podstawowych bloków,
 Pierwszy program,
 Przegląd języków programowania w TIA Portal,
 Narzędzia testowania programu,
 Operacje binarne,
 Zmienne i typy danych,
 Obszary pamięci systemowej wykorzystywane w programie użytkownika,
 Czasy i liczniki,
 Współpraca sterownika PLC z HMI. Podstawy wykorzystania HMI,
 Operacje arytmetyczne,
 Bloki FC i FB z parametrami,
 Operacje przeniesienia wartości, porównania i konwersji,
 Sygnały analogowe.
• Proponowany podział na poszczególne tematy zajęć jest następujący:
• Wstęp – przedstawienie tematyki i zakresu szkolenia, test wstępny,
• Sterownik PLC- czym jest, zasada działania,
• Przegląd sterowników firmy Siemens. Podstawowe parametry sterowników S7-1200,
• Pakiet TIA Portal – informacje ogólne. Tworzenie projektu: omówienie okien i pasków narzędziowych. Tworzenie i konfiguracja Omówienie Cewek Set oraz Reset, oraz wpływu kolejności instrukcji na wynik operacji logicznych ja stacji sprzętowej PLC,
• Tworzenie tablicy zmiennych PLC (np. wejścia i wyjścia). Praca online/offline z PLC,
• Ćwiczenie: Utworzenie stacji sprzętowej, tablicy PLC tags i pierwszego programu użytkownika w bloku OB1,
• Podstawowe funkcje testowe wraz z poglądem zmiennych w trybie Online,
• Przegląd i charakterystyka bloków programu. Programowanie liniowe i strukturalne,
• Proste operacje binarne,
• Ćwiczenie: załączanie/wyłączanie i wybór rodzaju sterowania od przełącznika bistabilnego,
• Omówienie Cewek Set oraz Reset, oraz wpływu kolejności instrukcji na wynik operacji logicznych,
• Ćwiczenie: załączanie/wyłączanie i wybór rodzaju sterowania od przycisków monostabilnych,
• Podsumowanie dotychczasowych wiadomości,
• Funkcja XOR,
• Ćwiczenie: załączanie/wyłączanie napędu od naciśnięcia przycisku monostabilnego,
• Narzędzia testowania programu. Funkcje diagnostyczne online, panel CPU, monitorowanie bloku (status), podgląd i modyfikacja stanu zmiennych,
• Ćwiczenie: Wykorzystywanie funkcji testowych,
• Reakcja programowa na zmianę stanu bitu. Zbocze narastające i opadające,
• Ćwiczenie: wyłączanie napędu przy zmianie stanu czujnika na zero,
• Przegląd i charakterystyka języków programowania w TIA Portal: LAD, FBD, SCL, STL,
• Ćwiczenie: pisanie i testowanie programu poznanych językach,
• Obszary pamięci systemowej wykorzystywane w programie. Zasady adresowania wejść, wyjść, znaczników,
• Zmienne (tagi) i typy danych. Bity, bajty, słowa, podwójne słowa. Formaty danych liczbowych,
• Ćwiczenie: przegląd typów danych w tablicy monitorowania zmiennych,
• Przypomnienie dotychczasowych wiadomości,
• Czasy i liczniki – wprowadzenie,
• Ćwiczenie: testowanie standardowych funkcji czasowych i licznikowych,
• Czasy i liczniki – podsumowanie,
• Ćwiczenie: programowy generator taktu,
• TIA – wyszukiwanie użycia zmiennych (funkcja cross-references),
• Ćwiczenie: sterowanie trzema kolejnymi taśmociągami,
• Współpraca sterownika PLC z HMI. Podstawy wykorzystania HMI,
• Ćwiczenie: utworzenie stacji HMI wg dostępnego w TIA Portal szablonu,
• Omówienie podstawowej struktury HMI,
• Ćwiczenie: wizualizacja pracy trzech przenośników,
• Bloki FC i FB z parametrami,
• Operacje arytmetyczne,
• Ćwiczenie: wyliczanie średniej arytmetycznej oraz innych wartości w bloku FC z parametrami,
• Przypomnienie dotychczasowych wiadomości,
• Ćwiczenie: sterowanie taśmą montażową z trzema stanowiskami: bloki z parametrami,
• Ćwiczenie znajdowania błędów w programie,
• Operacje przeniesienia wartości, porównania i konwersji,
• Sygnały analogowe. Skalowanie wartości analogowej,
• Ćwiczenie: wyskalowanie wartości analogowej jako np. poziomu cieczy w zbiorniku, wraz z wizualizacją HMI,
• Ćwiczenie: sterowanie ogrzewaniem (załącz/wyłącz z histerezą), wejście analogowe jako pomiar temperatury,
• Ćwiczenie: tworzenie zadajnika sygnału,
• Zapoznanie się z funkcjonalnością Trace,
• Zadanie znajdowania błędów w programie na podstawie poznanych funkcji diagnostycznych,
• Podsumowanie – powtórka poprzedniej partii materiału,
• Symulacja obiektu opis wraz z ideą,
• Ćwiczenie: symulacja obiektów rzeczywistych,
• Omówienie modelu wraz z praktyką rozpoznawania elementów,
• Ćwiczenie: sterowanie linią w sposób ręczny i automatyczny z wizualizacją HMI,
• Kontynuacja zadania wraz z testami,
• Ćwiczenie: sterowanie linią produkcyjną zależnie od typu elementu w trybach automatycznym oraz ręcznym wraz z HMI,
• Kontynuacja ćwiczenia wraz testami,
• Test końcowy.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 30439,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – kurs prawa jazdy kat. B dla 50 osób
Kurs prawa jazdy kategorii „B” – dla 50 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających zaliczenie z wynikiem pozytywnym egzaminu wewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę i przystąpienie do egzaminu państwowego, w tym nabycie uprawnień do kierowania pojazdami kategorii B. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście o każdego z uczestników i zapewnić maksymalny stopień przygotowania do egzaminu.
Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śl. przy ulicy Marii Curie-Skłodowskiej 49, w wymiarze 30 godzin dla każdego uczestnika kursu, maksymalnie 4 godziny lekcyjne dziennie. Zamawiający zapewnia salę komputerową wyposażoną w stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika kursu. Zajęcia teoretyczne będą prowadzone w grupach.
Zajęcia praktyczne obejmują 30 godzin praktycznej nauki jazdy organizowanej w godzinach od 6:00 do 21:00 dla każdego uczestnika kursu według harmonogramu ustalonego indywidualnie dla uczestnika z instruktorem. Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom, a godzina zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia 60 minutom zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280 z póżn. zm.).
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem
• Liczba uczestników:
16 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 1
16 osób w grupie 2 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 2
9 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 2
9 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 2
• Liczba grup: 2 w każdej turze
• Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śl. przy ulicy Marii Curie-Skłodowskiej 49, w wymiarze 30 godzin dla każdego uczestnika kursu, maksymalnie 4 godziny lekcyjne dziennie. Zamawiający zapewnia salę komputerową wyposażoną w stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika kursu. Zajęcia teoretyczne będą prowadzone w grupach.
• Zajęcia praktyczne obejmują 30 godzin praktycznej nauki jazdy organizowanej w godzinach od 6:00 do 21:00 dla każdego uczestnika kursu według harmonogramu ustalonego indywidualnie dla uczestnika z instruktorem. Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom, a godzina zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia 60 minutom zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280 z póżn. zm.).
• Zajęcia w ramach kursu maja na celu zapoznanie z przepisami ruchu drogowego i budową samochodu w części teoretycznej oraz w części praktycznej doskonalenie umiejętności w zakresie kierowania samochodem z uwzględnieniem kosztów badań lekarskich i egzaminu państwowego wraz z zapewnieniem materiałów edukacyjnych związanych z przepisami ruchu drogowego, w tym podręcznik dla uczestnika kursu.
W trakcie zajęć teoretycznych uczestnicy powinni mieć możliwość pracy przy komputerze – możliwość wypełniania testów. W trakcie zajęć praktycznych każdy z uczestników musi mieć możliwość samodzielnej jazdy i wykonywania manewrów odpowiednim pojazdem samochodowym.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki szkoleniowe:
(pełny zakres zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 91463,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – kurs programowania aplikacji BACK END dla 8 osób
Kurs programowania aplikacji BACK END – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia „od tyłu” aplikacji i stron internetowych oraz poznanie języków programowania typu Python oraz C#.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenie i egzamin odbędzie się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy
ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49, w sali komputerowej wyposażonej w komputery.
• Liczba uczestników:
8 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl.)
• Liczba grup: 1
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 60 godzin dydaktycznych, w tym 30 godzin teoretycznych i 30 godzin praktycznych przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 60 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące tematy szkoleniowe:
1. Python – Przygotowanie środowiska pracy Visual Studio
2. Python – Pierwszy program
3. Python- Podstawowe typy proste
4. Python- Operacje oraz funkcje String
5. Python- Liczby int oraz Float
6. Python- Komentarze
7. Python- Input w konsoli
8. Python- Konwersja typów
9. Python-Instrukcje warunkowe
10. Python- Operatory logiczne
11. Python- Pętle w Python
12. Python- Funkcja Range
13. Python- Struktury danych
14. Python – Funkcje i Argumenty
15. Python – Klasy oraz OOP
16. Python- Ważne techniki
17. C# - Przygotowanie środowiska i pierwszy program
18. C#- Zmienne i stałe
19. C#- Instrukcje, funkcje, klasy
20. C#- Arytmetyka w programowaniu
21. C#- Konwersja plików
22. C#- Wyrażenia logiczne
23. C#- Instrukcje warunkowe
24. C#- Tablice
25. C#- Operacje na tekstach
26. C#- Metody
27. C#- Struktury a klasy
28. 6h stworzeniem aplikacji Web
Przedmiot zamówienia musi być zakończony wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego, poświadczającego udział w kursie zawodowym.
Kurs zawodowy musi być zakończony egzaminem końcowym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
Egzamin kończący kurs BACK END odbędzie się w budynku szkoły znajdującym się w Piekarach Śl. przy ul. Mari Curie- Skłodowskiej 49, 41-949 Piekary Śl.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 29024,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 – kurs ESSENIALS dla kierunku technik elektryk dla 20 osób.
Kurs IT Essentials dla 20 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z budową komputerów osobistych. Uczestnicy kursu poznają się z budową komputera oraz będą montować i konfigurować komputer osobisty, instalować system operacyjny oraz rozwiązywać podstawowe problemy związane z działaniem i obsługą komputera i oprogramowania. Celem kursu jest przygotowanie do certyfikacji IT Essentials.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenie i egzamin odbędzie się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49, 41-949 Piekary Śl. w sali komputerowej wyposażonej w komputery.
• Liczba uczestników:
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 1
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 40 godzin dydaktycznych, w tym 30 godzin online, przy czym 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne online i praktyczne w siedzibie ZS1 w Piekarach Śl.
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki tematyczne:
1. Wprowadzenie do sprzętu komputerowego 2 h
2. Montaż komputera PC 2h
3. Sprzęt komputerowy, poziom zaawansowany 2h
4. Konserwacja zapobiegawcza i rozwiązywanie problemów 2h
Podsumowanie 1-4 2h
5. Koncepcje sieciowe 2h
6. Zastosowane sieci 2h
Podsumowanie 5-6 2h
7. Laptopy i inne urządzenia mobilne 2h
8. Drukarki 2h
Podsumowanie 7-8 2h
9. Wirtualizacja i przetwarzanie w chmurze 2h
10. Instalacja systemu Windows 2h
11. Konfiguracja systemu Windows 2h
Podsumowanie 9-11 2h
12. Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych, Linux i macOS 2h
13. Bezpieczeństwo 2h
Podsumowanie 12-13 2h
14. Profesjonalista IT 2h
15. Egzamin Końcowy 2h
Przedmiot zamówienia musi być zakończony wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego, poświadczającego udział w kursie zawodowym oraz wydaniem certyfikatu modułowego IT ESSENTIALS.
(pełny zakres zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 36585,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs CISCO CCNA-1 Wprowadzenie do sieci v7.0 (ITN) oraz CCNA-2 Podstawy przełączania, routingu i łączności bezprzewodowej v7.0 (SRWE) dla 20 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl. – uczestników projektu PAZ. Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania, budowania i administrowania sieciami komputerowymi. Celem kursu jest przygotowanie do certyfikatu modułowego CCNA 1 oraz CCNA2 .
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenie i egzamin odbędzie się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy
ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49, 41-949 Piekary Śl., w sali komputerowej wyposażonej w komputery.
• Liczba uczestników:
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 1
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 80 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut
CCNA 1, łącznie 40 godzin, w tym 30 godzin online
CCNA2, łącznie 40 godzin, w tym 30 godzin online
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne online i praktyczne w siedzibie ZS1 w Piekarach Śl.
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 80 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki tematyczne:

(pełny opis zawiera SWZ)

4.2.5.) Wartość części: 51178,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I Kryterium - cena (C) - waga 60%
II Kryterium - doświadczenie instruktora/instruktorów (D) - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o elektromobilności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. 12 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału 12 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:

5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy zgodnie z zapisami §10 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ- projekt umowy właściwy dla poszczególnych zadań 1 – 9.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 .01. 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych ) Zamawiający zleci wykonywanie zadania objętego niniejszym postępowaniem podmiotowy (Wykonawcy), którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania (zamówienia publicznego) wynosić będzie od dnia 1 .01. 2022 r. co najmniej 10%, a od dnia 1 .01. 2025 r. co najmniej 30 %, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym lub przesunięciu wskazanej w niej daty początkowej.
Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk).
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
W związku z art. 100 ustawy PZP z dnia 11 .09. 2019 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że nie wyklucza uczestnictwa w kursach osób niepełnosprawnych, które mogą zgłosić się do udziału w projekcie. Podczas rekrutacji do form wsparcia umożliwia się wszystkim osobom bez względu na rodzaj oraz stopień niepełnosprawności sprawiedliwego, pełnego uczestnictwa we wszystkich zajęciach realizowanych w ramach projektu na jednakowych zasadach. Osoby niepełnosprawne będą mogły uczestniczyć w kursie, chyba że wyklucza to specyfika zawodu w jakim będą prowadzone formy wsparcia np. wynikający z przepisów prawa obowiązek przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia kursu. W przypadku zrekrutowania przez Zamawiającego osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE z dnia 26 lutego 2014 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 94, str. 65), Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1169), Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. Jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie poinformuje o tym na piśmie Wykonawcę wskazując specjalne potrzeby tej osoby.
2. Zajęcia w ramach kursów dla uczniów i uczennic będą odbywały się na terenie placówki szkolnej uczestniczącej w projekcie tj. Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śl. Wyjątek stanowić będą zajęcia specjalistyczne, których specyfika wymaga odpowiedniego zaplecza dydaktycznego i infrastruktury, te odbywać się będą poza siedzibą szkoły. Zajęcia dla grup, w których będą uczniowie z niepełnosprawnością ruchową będą prowadzone w salach na parterze. Szkoła dysponuje schodołazem.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu masażu - Ziemięcice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie kurs masażu tantrycznego. Najszybsze terminy. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.