Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych w ramach projektu "Pomorskie żagle wiedzy - Sopot"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Kopacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191896755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 22-24
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 551 00 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektoradmin@ckusopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckusopot.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych w ramach projektu "Pomorskie żagle wiedzy - Sopot"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae0745-bfb1-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027503/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomorskie żagle wiedzy - Sopot
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bae0745-bfb1-11ec-aa46-6a814e8de928
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: dyrektoradmin@ckusopot.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informację na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kościuszki 22-24, 81-704 Sopot, tel. 58 551 00 11;
inspektorem ochrony danych osobowych* w CKU jest Pani Sabina Tatol - Baczyńska , tel. 58 551 00 11 wew. 46, adres e-mail: rodo@ckusopot.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr sprawy CKU.MK.261.3.2020
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wymaganego przez przepisy Ustawy PZP i przepisy prawa w zakresie zasobów archiwalnych i archiwów.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKU.MK.261.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia: Upowszechnianie aktywności wodnych wśród dzieci i młodzieży sopockich szkół podstawowych, zaszczepienie zamiłowania do morza i popularyzacja żeglarstwa.
Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów klas II-VII sopockich szkół podstawowych zwanych dalej uczestnikami zajęć, w ramach projektu „Pomorskie żagle Wiedzy – Sopot”.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zorganizowania i przeprowadzenia zajęć żeglarskich w ilości 112 h zegarowych dla łącznie 40 uczniów wraz z zapewnieniem:
- wykwalifikowanej kadry szkoleniowej - instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa,
- instruktażu z podstaw żeglowania,
- sali dydaktycznej spełniającej wymogi w zakresie ochrony p.poż. i warunków higieniczno – sanitarnych do przeprowadzenia zajęć podczas złych warunków atmosferycznych,
- sprawnych jednostek pływających o długości do 6 m, którym podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli w ilości, która zapewni właściwą realizację przedmiotu zamówienia: łódek klasy Optymist dla młodszych uczniów oraz klasy O’pen Skiff i/lub katamaranów dla starszych uczniów,
- kamizelek asekuracyjnych z atestami, pasów trapezowych,
- motorówek do asekuracji (min. 2 szt.),
- szatni i sanitariatów.
Razem:
4 grupy x 2 h/tygodniowo x 14 tygodni = 112 h
4 grupy x 10 osób = 40 osób
Zakres tematyczny instuktażu: budowa i obsługa jednostek pływających, wiązanie podstawowych węzłów, obsługa żagli, praca żaglami, taklowanie jednostki pływającej, działanie steru, miecza i kadłuba, meteorologia, podstawy etykiety żeglarskiej i obyczaje żeglarskie, zasady bezpieczeństwa na wodzie, unikanie kolizji, prawo drogi.
Program zajęć na wodzie:
- przygotowanie jednostek pływających do żeglowania,
- odejście i dojście do brzegu, zatrzymanie się,
- żeglowanie na wiatr, zmiana kursu i żeglowanie z wiatrem,
- wykonywanie zwrotów na wiatr i z wiatrem przy słabym i silnym wietrze,
- żeglowanie przy różnych warunkach wietrznych,
- stawianie jednostek pływających po wywrotce,
- żeglowanie na fali.
2) zapewnienia (opłacenia) uczestnikom zajęć żeglarskich ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie uczestnictwa w zajęciach oraz w drodze z i do miejsca zajęć,
3) zapewnienie usługi kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w trakcie trwania zajęć na wodzie,
4) wystawienia dyplomów o ukończeniu zajęć żeglarskich,
5) oznaczenia dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (np. listy obecności, ankiety), dokumenty, które podaje do wiadomości publicznej lub przeznacza dla uczestników projektu (np. materiały dydaktyczne, dyplomy ukończenia zajęć),
6) zapewnienia higienicznych i bezpiecznych warunków realizacji zajęć, przestrzegania obowiązujących wymogów sanitarnych w przypadku organizacji zajęć (m.in. zapewnienie przy wejściu do pomieszczenia i w środku pomieszczenia płynu do dezynfekcji rąk, zapewnienie dobrej wentylacji pomieszczenia - częste wietrzenie, zapewnienie odpowiednich odległości między stolikami itd.), stosowania wytycznych GIS, MZ w zakresie zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid – 19.
Miejsce i sposób realizacji zamówienia:
Zajęcia w ilości 2 godzin/tydzień mają być przeprowadzone w ramach zajęć pozalekcyjnych uczniów w dniach poniedziałek – piątek w godz. 13.00 – 18.00 lub w sobotę w godzinach przedpołudniowych.
Zajęcia będą sie odbywały przez okres 14 tygodni w miesiącach maj 2022 r. do czerwiec 2022 r.
oraz wrzesień 2022 r. – październik 2022 r. dla uczniów (4 grupy x 10 osób)
Wskazany w opisie przedmiotu zamówienia czas zajęć praktycznych na wodzie nie obejmuje czasu przygotowania się uczniów do zajęć (przebrania się przed i po zajęciach).
Wykonawca będzie zobowiązany przygotować program zajęć żeglarskich, który będzie dostosowany do wieku, potrzeb, sprawności fizycznej, umiejętności uczniów i przedstawi go do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany podać Zamawiającemu propozycje terminów zajęć w wymaganym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnego terminu zajęć spośród terminów zaproponowanych przez Wykonawcę.
Miejsce realizacji zajęć: na terenie miasta Sopotu
Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 10.05.2022 r. i nie później niż do dnia 31.10.2022 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1)
w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 uPzp.
Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla części 1 zamówienia:
a) cena brutto oferty – 60%
b) doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20%
c) doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20%
Opis zastosowanych kryteriów:
a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny:
"Pkc = " ("Cn × " "W" _"1" " × 100" )/"Cb"
gdzie:
Pkc - ilość punktów dla kryterium cena
Cn - najniższa cena brutto,
W1 – wskaźnik 0,60
Cb - cena brutto badanej oferty
b) w ramach kryterium – doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów
Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:
Ocenie podlegać będzie doświadczenie instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Doświadczenie instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu – waga 20%
przeprowadzenie 3 usług (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt.
przeprowadzenie od 1 do 2 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 10 pkt.
przeprowadzenie od 3 do 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 15 pkt.
przeprowadzenie powyżej 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 20 pkt.
Zamawiający oceniał będzie doświadczenie na podstawie wykazu zrealizowanych usług (ponad wymagane na potwierdzenie warunku udziału) zawartego w interaktywnym formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA :
Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 5 SWZ.
Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.
c) w ramach kryterium – doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów
Zamawiający przyzna punkty w sposób opisany w punkcie b)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą:
P = Pkc + Pkd1 + PKd2
gdzie:
P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów
Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto oferty
Pkd1 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa
Pkd2 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa
Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia: Upowszechnianie aktywności wodnych wśród dzieci i młodzieży sopockich szkół podstawowych, zaszczepienie zamiłowania do morza i popularyzacja żeglarstwa.
Przedmiot zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie półkolonii żeglarskich dla uczniów klas II-VII sopockich szkół podstawowych w ramach projektu „Pomorskie żagle Wiedzy – Sopot”.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zorganizowania i przeprowadzenie półkolonii żeglarskich pod hasłem „Lato na wodzie” w ilości 6 turnusów trwających po 5 dni, obejmujących praktyczne zajęcia żeglarskie oraz zajęcia sportowo – rekreacyjne (na lądzie) dla łącznie 60 uczniów wraz z zapewnieniem:
kierownika wypoczynku, wykwalifikowanych wychowawców wypoczynku, instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa,
pomieszczenia spełniającego wymogi w zakresie ochrony p.poż. i warunków higieniczno – sanitarnych, do przeprowadzenia zajęć podczas złych warunków atmosferycznych,
sprawnych jednostek pływających o długości do 6 m, którym podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli w ilości, która zapewni właściwą realizację przedmiotu zamówienia, umożliwi prowadzenie zajęć żeglarskich na wodzie łącznie 10 uczniom/turnus.
kamizelek asekuracyjnych z atestami, pasów trapezowych,
odpowiedniego zabezpieczenia ratowniczego - motorówek do asekuracji (min. 2 szt.),
szatni i sanitariatów.
2) zapewnienia (opłacenia) uczestnikom zajęć żeglarskich (teoretycznych i praktycznych) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie uczestnictwa w zajęciach oraz w drodze z i do miejsca zajęć,
3) zapewnienia wyżywienia dla każdego uczestnika - 1 ciepłego posiłku (obiadu dwudaniowego) zgodnie z zasadami higieny żywienia oraz wody, herbaty i kruchych ciasteczek.
4) wystawienia dla każdego uczestnika dyplomów ukończenia półkolonii żeglarskich,
5) oznaczenia dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (np. listy obecności, ankiety), dokumenty, które podaje do wiadomości publicznej lub przeznacza dla uczestników projektu (np. materiały dydaktyczne, dyplomy ukończenia półkolonii),
6) zapewnienia higienicznych i bezpiecznych warunków realizacji zajęć, przestrzegania obowiązujących wymogów sanitarnych w przypadku organizacji zajęć (m.in. zapewnienie przy wejściu do pomieszczenia i w środku pomieszczenia płynu do dezynfekcji rąk, zapewnienie dobrej wentylacji pomieszczenia - częste wietrzenie, zapewnienie odpowiednich odległości między stolikami itd..), stosowania wytycznych GIS, MZ w zakresie zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid – 19.
Razem:
6 turnusy x 5 dni x 9 h = 270 h
6 grup x 10 osób = 60 osób
Miejsce i sposób realizacji zamówienia:
Półkolonie będą się odbywały w okresie wakacji letnich 2022 r. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 17.00.
W ramach 45 godzin zajęć (5 dni x 9 h) na 1 turnus półkolonii:
30 godz. stanowić mają zajęcia (na wodzie),
15 godz. stanowić mają pozostałe zajęcia (na lądzie).
Półkolonie będą sie odbywały w okresie wakacji letnich 2022 r. w następujący sposób:
I turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)
II turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)
III turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)
IV turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)
V turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)
VI turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)
Wykonawca zapewni bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku, bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego, dostęp do opieki medycznej, zapewni środki higieniczne i zachowa zasady bezpieczeństwa uwzględniające stan epidemii oraz dopełni wszelkich pozostałych obowiązków wynikających z przepisów prawa dot. organizatorów wypoczynku, a także przygotuje program wypoczynku, który będzie dostosowany do wieku, potrzeb, sprawności fizycznej, umiejętności uczniów – uczestników półkolonii i przedstawi go do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany podać Zmawiającemu propozycje terminów półkolonii w wymaganym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnego terminu półkolonii spośród terminów zaproponowanych przez Wykonawcę.
Miejsce realizacji półkolonii: na terenie miasta Sopotu
Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie 10 tygodni od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 27.06.2022 i nie później niż do dnia 31.08.2022 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1)
w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 uPzp.
Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla części 2 zamówienia:
a) cena brutto oferty – 60%
b) doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20%
c) doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20%
Opis zastosowanych kryteriów:
a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny:
"Pkc = " ("Cn × " "W" _"1" " × 100" )/"Cb"
gdzie:
Pkc - ilość punktów dla kryterium cena
Cn - najniższa cena brutto,
W1 – wskaźnik 0,60
Cb - cena brutto badanej oferty
b) w ramach kryterium – doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:
Ocenie podlegać będzie doświadczenie pierwszegoinstruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa wykazane ponad doświadczenie, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu na składanie ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu – waga 20%
przeprowadzenie 3 usług (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt.
przeprowadzenie od 1 do 2 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 10 pkt.
przeprowadzenie od 3 do 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 15 pkt.
przeprowadzenie powyżej 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 20 pkt.
Zamawiający oceniał będzie doświadczenie na podstawie wykazu zrealizowanych usług (ponad wymagane na potwierdzenie warunku udziału) zawartego w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA :
Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 5 SWZ.
Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.
c) w ramach kryterium – doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów
Zamawiający przyzna punkty w sposób opisany w punkcie b)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą:
P = Pkc + Pkd1 + PKd2
gdzie:
P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów
Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto oferty
Pkd1 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa
Pkd2 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa
Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ROZDZIAŁ 5. SWZ :WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym– Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
5.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
5.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
5.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dla części 1 zamówienia
a) dysponuje lub będzie dysponował sprawnymi jednostkami pływającymi o długości nie przekraczającej 6 m, których podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli w ilości:
co najmniej 10 łódek klasy Optymist dla młodszych uczniów,
co najmniej 3 łódek klasy O’pen Skiff i/lub katamaranami dla starszych uczniów,
przeznaczonymi do nauki żeglowania i spełniającymi wymogi prawa w tym zakresie, przy pomocy których Wykonawca będzie Wykonywał zamówienie,
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami - instruktorami żeglarstwa /trenerami żeglarstwa, skierowanymi do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie polegające na prowadzeniu zajęć żeglarskich dla dzieci i/lub młodzieży i zrealizowali należycie w ciągu ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej trzy (3) usługi, których zakres odpowiada przedmiotowi zamówienia a w szczególności prowadzili szkolenia żeglarskie, prowadzili zajęcia żeglarskie w ramach szkółek żeglarskich, kolonii żeglarskich, półkolonii żeglarskie, obozów żeglarskich.
Warunek musi być spełniony przez każdą z osób skierowanych do realizacji zamówienia odrębnie.
dla części 2 zamówienia
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 sprawnymi jednostkami pływającymi o długości do 6 m, których podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli przeznaczonymi do nauki żeglowania i spełniającymi wymogi prawa w tym zakresie, przy pomocy których Wykonawca będzie Wykonywał zamówienie,
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami - instruktorami żeglarstwa /trenerami żeglarstwa, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi doświadczenie polegające na prowadzeniu zajęć żeglarskich dla dzieci i/lub młodzieży i zrealizowali należycie w ciągu ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej trzy (3) usługi, których zakres odpowiada przedmiotowi zamówienia, a w szczególności prowadzili zajęcia żeglarskie w ramach kolonii żeglarskich, półkolonii żeglarskich, obozów żeglarskich, szkółek żeglarskich, prowadzili szkolenia żeglarskie.
Warunek musi być spełniony przez każdą z osób skierowanych do realizacji zamówienia odrębnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załączniki nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
dla części 1 zamówienia
1) wykazu jednostek pływających przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie oraz podstawy dysponowania tymi jednostkami – załącznik nr 5 do SWZ
2) wykazu imiennego instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadanego doświadczenia oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 7 do SWZ
dla części 2 zamówienia
1) wykazu jednostek pływających przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie oraz podstawy dysponowania tymi jednostkami – załącznik nr 6 do SWZ
2) wykazu imiennego osób skierowanych do realizacji zamówienia (instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa) wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadanego doświadczenia oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 8 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) powyższe oświadczenia składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawiają wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ust. 4 u Pzp składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, które potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
Pozostałe dokumenty, które musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą w niniejszym postępowaniu:
1) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru zamawiający żąda pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
2) Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3) Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).
W przypadku, o którym mowa w pkt 5.4 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 6.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający na podstawie art. 59 u Pzp będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następującym zakresie :
a) sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy
- w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,
b) terminu realizacji zamówienia
- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( w szczególności związanych z Covid-19, działaniami wojennymi na Ukrainie, itp),
- w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia,
- w przypadku działania osób trzecich, nie będącego konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie.
c) sposobu realizacji zamówienia
- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( w szczególności związanych z Covid-19, działaniami wojennymi na Ukrainie, itp.),
d) instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa
- w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę instruktora/trenera (nowy instruktor/trener musi jednakże spełniać co najmniej takie same warunki udziału w postępowaniu jak instruktor/trener pierwotny)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
19.1 Środki ochrony prawnej określone przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
19.2 Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 464 pkt 15 uPzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
19.3 Odwołanie przysługuje na niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechaniu czynności w postępowaniu do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy lub zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo, że Zamawiający był do tego obowiązany.
19.4 Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.
19.5 Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 10 dni, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.
19.6 Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 21.3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
19.7 Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.
19.8 Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie nie przysługuje skarga kasacyjna.