Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych przygotowujących uczniów do uzyskania uprawnień zawodowych, w ramach projektu „Zawodowa 18” w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zs18.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych przygotowujących uczniów do uzyskania uprawnień zawodowych, w ramach projektu „Zawodowa 18” w podziale na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b27d822-a19e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028235/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych przygotowujących uczniów do uzyskania uprawnień zawodowych, w ramach projektu „Zawodowa 18”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla projektu “Zawodowa 18”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ dodatkowo dokumenty zamówienia dostępne pod adresem : http://www.zs18.wroc.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal/ piotr.lusar@zs18.wroc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać będzie się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej (piotr.lusar@zs18.wroc.pl). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP będzie miał dostęp do formularzy: „Formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu -w szczegółach danego postępowania.Zamawiający podkreśla, że podpis, który Wykonawca może złożyć przed wysłaniem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”), składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, jest to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/W postępowaniu korespondencja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: piotr.lusar@zs18.wroc.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 18 z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58, 53-645 Wrocław, e-mail: szkola@zs18.wroc.pl, tel. 71 798 68 93 (kontakt możliwy w godzinach od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku).2. Inspektorem Ochrony Danych w Zespole Szkół Nr 18 we Wrocławiu jest Pan Tomasz Grzybowski, tel. 501-083-482, e-mai: tomasz.grzybowski@coreconsulting.pl, CORE Consulting sp. z o.o., ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr , prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp).4. Podane dane mogą być ujawnione: firmom utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne, kancelariom prawnym, firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym serwisującym urządzenia, podmiotom utrzymującym oprogramowania, z którego korzystamy w bieżącej działalności.Odbiorcami danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym udostępnione zostaną informacje dotyczące postępowania, które jest jawne – z zastrzeżeniami wynikającymi z art. 18 ust. 3-6 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej jako: ustawa PZP. Udostępnieniu mogą podlegać wszystkie dane osobowe, z wyjątkiem danych szczególnych kategorii –określonych w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Podanie danych jest niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem wynikającym z ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.7. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że nie ogranicza to przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wniesienie żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia nie będziemy udostępniać tych danych, chyba że zajdą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, www.uodo.gov.pl, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza reguły przetwarzania danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch specjalistycznych kursów zawodowych pn. „F-Gazy”, po jednym dla każdej z dwóch 12-osobowych grup uczestników – pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum – jedna 12-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz jedna 12-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 363 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: uprawnienia do prowadzenia zajęć z młodzieżą -przygotowanie pedagogiczne wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Lutowanie ręczne miedzi i aluminium – lutowanie twarde i miękkie metodą kapilarną”, po jednym dla każdej z dwóch 12-osobowych grup uczestników – pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum – jedna 12-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz jedna 12-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: uprawnienia do prowadzenia zajęć z młodzieżą - przygotowanie pedagogiczne wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie siedemnastu specjalistycznych elektroenergetycznych kursów zawodowych pn. „SEP-G1-E”, dla siedemnastu 12-osobowych grup uczestników – pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum w pięciu zawodach: technik elektryk, technik mechanik, technik mechatronik, technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 644 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: uprawnienia do prowadzenia zajęć z młodzieżą - przygotowanie pedagogiczne wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pięciu specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Obsługa aplikacji Solid Edge dla mechatroników – Praktyczne podstawy projektowania w systemie CAD 3D przeznaczone do projektowania dla mechatroników”, po jednym dla każdej z pięciu 12-osobowych grup uczestników – uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum w zawodzie technik mechatronik
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 644 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: uprawnienia do prowadzenia zajęć z młodzieżą - przygotowanie pedagogiczne wykładowcy prowadzącego kurs
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ośmiu specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Obsługa aplikacji Solid Edge – Praktycznych podstaw projektowania w systemie CAD 3D przeznaczonych do projektowania wyrobów, od pojedynczych detali do dużych złożeń liczących tysiące części”, po jednym dla każdej z ośmiu 12-osobowych grup uczestników – uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum – dwóch 12-osobowych grup w zawodzie technik mechanik oraz sześciu 12-osobowych grup w zawodzie technik elektryk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego