Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyPowiat Trzebnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046486
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713879501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e959b32-ad75-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002718/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja kursów i szkoleń zawodowych nadających kwalifikacje dla uczniów (prawo jazdy kat B. oraz wózki widłowe z wyminą butli gazowej) w ramach projektu „Dobry zawód w Powiecie Trzebnickim”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr RPDS.10.04.01-02-0006/19 pn. „Dobry zawód w Powiecie Trzebnickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem środkówkomunikacji elektronicznej, tj. platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica. 2. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość dozamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość zostaławysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie (w sytuacjach awaryjnych, np. wprzypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii platformy zakupowej) komunikację za pośrednictwempoczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:inwestycje@powiat.trzebnica.pl.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formieelektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał naplatformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazszyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwemplatformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pldziała według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasuodbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowanywg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunkikorzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejpod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcjiskładania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególnościza sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).Pozostałe szczegółowe informacjeokreśla SWZ (rozdział XVI i XVII)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Starosta Trzebnicki.2) inspektorem ochrony danych osobowych w StarostwiePowiatowym w Trzebnicy jest Pan Bartosz Korus, e-mail b.korus@powiat.trzebnica.pl, tel. 71 387 9578. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Organizacja iprzeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniówplacówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie”, prowadzonym w trybie podstawowym beznegocjacji.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” lub Pzp,4) Państwadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Państwadanych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPaństwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;8) nieprzysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiPF.272.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Kurs prawa jazdy kat. B dla 40 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 1 – 80% tj. 32 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora do realizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Kurs prawa jazdy kat. B dla 70 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 2 – 80% tj. 56 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora do realizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Kurs operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej dla 20 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 3 – 80% tj. 16 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4 - Kurs operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej dla 60 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 4 – 80% tj. 48 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:a) część 1 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, zgodnie z art. 28 ust 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1268 ze zm.)b) część 2 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, zgodnie z art. 28 ust 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1268 ze zm.)2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) część 1 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą zawodową, tj. co najmniej 1 osobą/instruktorem posiadającymi kwalifikacje zawodowe do nauki jazdy kat. B określone przepisami prawa w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.b) część 1 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, przy czym każda polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla co najmniej 5 osób.c) część 2 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą zawodową, tj. co najmniej 1 osobą/instruktorem posiadającymi kwalifikacje zawodowe do nauki jazdy kat. B określone przepisami prawa w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.d) część 2 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, przy czym każda polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla co najmniej 5 osób.e) część 3 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, przy czym każda polegająca na przeprowadzeniu kursu pozwalającego na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego „wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem” dla co najmniej 5 osób.f) część 4 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, przy czym każda polegająca na przeprowadzeniu kursu pozwalającego na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego „wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem” dla co najmniej 5 osób.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a) lub b) będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treściązałącznika nr 3 do SWZ;2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środkówdowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;2. Wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeliWykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wpis z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkoleniakierowców, zgodnie z art. 28 ust 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z2020 poz. 1268 ze zm.) – dotyczy części 1 i 2 zamówienia;2) Wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treściązałącznika nr 4 do SWZ,3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostaływykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) wprzypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 8 do SWZ);3) w przypadku gdyWykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczeniatego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriówselekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 7 doSWZ);4) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, w przypadku, o którym mowa wust 3 i 4 rozdziału XV SWZ, oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy(załącznik nr 6 do SWZ);5) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie,pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia;6) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się ozamówienie, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 1 SWZ składa każdy zWykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.3. Warunek udziału wpostępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia sąwymagane.4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ.6. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którychmowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz z warunki ich wprowadzenia zostały określone w Załączniku nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkoleń dla opiekunów osób potrzebujących wsparcia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkoleń dla opiekunów osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i opiekunów faktycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI