Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713879501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e959b32-ad75-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002718/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja kursów i szkoleń zawodowych nadających kwalifikacje dla uczniów (prawo jazdy kat B. oraz wózki widłowe z wyminą butli gazowej) w ramach projektu „Dobry zawód w Powiecie Trzebnickim”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr RPDS.10.04.01-02-0006/19 pn. „Dobry zawód w Powiecie Trzebnickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem środkówkomunikacji elektronicznej, tj. platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica. 2. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość dozamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość zostaławysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie (w sytuacjach awaryjnych, np. wprzypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii platformy zakupowej) komunikację za pośrednictwempoczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:inwestycje@powiat.trzebnica.pl.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formieelektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał naplatformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazszyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwemplatformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pldziała według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasuodbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowanywg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunkikorzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejpod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcjiskładania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególnościza sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).Pozostałe szczegółowe informacjeokreśla SWZ (rozdział XVI i XVII)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Starosta Trzebnicki.2) inspektorem ochrony danych osobowych w StarostwiePowiatowym w Trzebnicy jest Pan Bartosz Korus, e-mail b.korus@powiat.trzebnica.pl, tel. 71 387 9578. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Organizacja iprzeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu operatora wózków widłowych dla uczniówplacówek oświatowych w Trzebnicy i Żmigrodzie”, prowadzonym w trybie podstawowym beznegocjacji.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” lub Pzp,4) Państwadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Państwadanych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPaństwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;8) nieprzysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiPF.272.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Kurs prawa jazdy kat. B dla 40 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 1 – 80% tj. 32 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora do realizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Kurs prawa jazdy kat. B dla 70 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 2 – 80% tj. 56 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora do realizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie Instruktora dorealizacji zamówienia w zakresie kursów na prawo jazdy kat. B (D)2. Łączna liczba punktów przyznana badanej oferciezostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC +PD; P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie; PC – punkty przyznane badanej oferciew kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia – Instruktor"4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Kurs operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej dla 20 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 3 – 80% tj. 16 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 - Kurs operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej dla 60 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy, ul. Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wielkości zamówienia tj. w przypadku braku wystarczającej liczby osób spełniających wymagania udziału w projekcie, a tym samym w danym kursie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób skierowanych na kurs, przy czym minimalna wielkość zamówienia jaką Wykonawca zrealizuje wynosi:a) dla części 4 – 80% tj. 48 osób objętych kursem,- wobec powyższej zmiany, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu przeprowadzenia kursu obliczoną jako iloczyn ilości osób objętych kursem oraz stawkę jednostkową za osobę dla danego kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegającychodrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: - Cena oferty (C)-Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – doświadczenie osób do przeprowadzenia kursu o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:P = PC + PDP – łączna liczba punktów przyznana badanej oferciePC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”PD– punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4