Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku – edycja II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego w Przeworsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651421766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166487574
1.5.8.) Numer faksu: 166487406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszprzeworsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.przeworsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku – edycja II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4bf47b-387c-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00359562/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Szkolenie – Automatyczne skrzynie biegów-budowa, obsługa i diagnostyka
1.3.11 Szkolenie – uprawnienia elektryczne (E– eksploatacja)
1.3.12 Szkolenie - Barista
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe w ramach projektu „Fachowcy jutra –dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zszprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,169669,754b911b55e1edee7bbe20f2dd79c034.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Za pomocą platformy https://zszprzeworsk.logintrade.net oraz pocztą elektroniczną
zamowieniazsz@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający podaje wymagania
techniczne związane z korzystaniem z Platformy Przetargowej:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Edge
b) Google Chrome
c) Mozilla Firefox
d) Opera
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych na podstawie § 2
ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format
danych przesyłanych plików: .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1)
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Zespole Szkół Zawodowych w Przeworsku jest: Dyrektor
Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk.
• we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych Wykonawca może się kontaktować z
Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Krasickiego 9,
37 – 200 Przeworsk lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@powiatprzeworsk.pl
• firmą podprzetwarzającą dane jest Platforma Zakupowa Logintrade, którego operatorem jest LT Serwis sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie, 00-644 Warszawa, ul. Polna 48/11.
• dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO i nie będą profilowane,
• wykonawca na podstawie art. 15 RODO posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych;
• wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie
jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
• wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679 RODO:
• na podstawie art. 16 RODO wykonawca posiada prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
• na podstawie art. 18 RODO wykonawca posiada prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSZ-KA.26.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w
Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra –dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet
7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
Część 1 – Szkolenie – Automatyczne skrzynie biegów-budowa, obsługa i diagnostyka - jedna grupa, 4 nauczycieli branży samochodowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2024-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej dla wybranej Części zamówienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Punktacja za kryterium cena będzie obliczona na podstawie wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich złożonych ofert(niepodlegających odrzuceniu)
Cena = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty ocenianej
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2. Kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”
Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o której mowa w Rozdziale XI ust. 2 pkt 4 lit. „a” SWZ.
Rozpatrywane będzie na podstawie liczby lat doświadczenia zawodowego (w pełnych latach) wyrażające się w praktycznym stosowaniu wiedzy wykładanej podczas szkoleń/kursów, posiadanego przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 1 Formularza Oferty, (załącznik nr 4 do SWZ).
Punkty przyznawane będą następująco:
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie 3 lat - otrzymują 0 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 4 do 5 lat- otrzymują 5 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 6 do 10 lat - otrzymują 10 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 11 do 15 lat - otrzymują 20 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby powyżej 15 lat - otrzymują 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca zobowiązany jest do podania doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pełnych latach.
W przypadku, gdy Wykonawca określi doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w innych „jednostkach” czasu spowoduje przeliczenie do pełnych lat „w dół” i pełnych punktów wskazanych powyżej.
W przypadku, gdy Wykonawca określi doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w latach wyrażonych ułamkiem dziesiętnym lub zwykłym do obliczeń Zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych lat „w dół”.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej liczby lat doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w
Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra –dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet
7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
Część 2 – Szkolenie – uprawnienia elektryczne (E– eksploatacja) – jedna grupa, 4 nauczycieli branży mechanicznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2024-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej dla wybranej Części zamówienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Punktacja za kryterium cena będzie obliczona na podstawie wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich złożonych ofert(niepodlegających odrzuceniu)
Cena = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty ocenianej
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2. Kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”
Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o której mowa w Rozdziale XI ust. 2 pkt 4 lit. „a” SWZ.
Rozpatrywane będzie na podstawie liczby lat doświadczenia zawodowego (w pełnych latach) wyrażające się w praktycznym stosowaniu wiedzy wykładanej podczas szkoleń/kursów, posiadanego przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 1 Formularza Oferty, (załącznik nr 4 do SWZ).
Punkty przyznawane będą następująco:
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie 3 lat - otrzymują 0 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 4 do 5 lat- otrzymują 5 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 6 do 10 lat - otrzymują 10 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 11 do 15 lat - otrzymują 20 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby powyżej 15 lat - otrzymują 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca zobowiązany jest do podania doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pełnych latach.
W przypadku, gdy Wykonawca określi doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w innych „jednostkach” czasu spowoduje przeliczenie do pełnych lat „w dół” i pełnych punktów wskazanych powyżej.
W przypadku, gdy Wykonawca określi doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w latach wyrażonych ułamkiem dziesiętnym lub zwykłym do obliczeń Zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych lat „w dół”.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej liczby lat doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w
Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra –dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet
7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
Część 3 – Szkolenie - Barista - jedna grupa, 7 nauczycieli branży gastronomicznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2024-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej dla wybranej Części zamówienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Punktacja za kryterium cena będzie obliczona na podstawie wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich złożonych ofert(niepodlegających odrzuceniu)
Cena = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty ocenianej
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2. Kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”
Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o której mowa w Rozdziale XI ust. 2 pkt 4 lit. „a” SWZ.
Rozpatrywane będzie na podstawie liczby lat doświadczenia zawodowego (w pełnych latach) wyrażające się w praktycznym stosowaniu wiedzy wykładanej podczas szkoleń/kursów, posiadanego przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 1 Formularza Oferty, (załącznik nr 4 do SWZ).
Punkty przyznawane będą następująco:
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie 3 lat - otrzymują 0 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 4 do 5 lat- otrzymują 5 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 6 do 10 lat - otrzymują 10 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby na poziomie od 11 do 15 lat - otrzymują 20 pkt
Oferty wykazujące doświadczenie zawodowe osoby powyżej 15 lat - otrzymują 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca zobowiązany jest do podania doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w pełnych latach.
W przypadku, gdy Wykonawca określi doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w innych „jednostkach” czasu spowoduje przeliczenie do pełnych lat „w dół” i pełnych punktów wskazanych powyżej.
W przypadku, gdy Wykonawca określi doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w latach wyrażonych ułamkiem dziesiętnym lub zwykłym do obliczeń Zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych lat „w dół”.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej liczby lat doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponować odpowiednimi osobami (wykładowcy, trenerzy, szkoleniowcy) skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem tj.:
a) dla Części 1, 2, 3: co najmniej jedną osobą o następujących kwalifikacjach:
- co najmniej wykształcenie średnie techniczne,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe wyrażające się w praktycznym stosowaniu wiedzy wykładanej podczas szkoleń/kursu,
- doświadczenie w przeprowadzeniu minimum dwóch szkoleń/kursów każde, o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wg
załącznika nr 9 do SWZ.
• Podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.835) (obligatoryjne
przesłanki wykluczenia) zwana dalej ,,Ustawą sankcyjną” :
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuci ofertę takiego wykonawcy.
Zamawiający dokona weryfikacji podstaw wykluczenia, w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy sankcyjnej na podstawie oświadczeń własnych Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
osób - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY
2) dokumenty potwierdzające umocowanie do działania w imieniu wykonawcy.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda odpisu lub informacji z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
3) wypełniony załącznik nr 5 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, aktualne na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie, o którym mowa składa odpowiednio;
• wykonawca,
• każdy ze wspólników konsorcjum Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej), oraz każdy ze wspólników spółki cywilnej,
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa, także oświadczenie, zgodne w treści z załącznikiem
nr 5a do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
4) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy i podpisania oferty w jego imieniu wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje notariusz lub mocodawca.
Postanowienia z pkt 2- 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP.
5) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg. załącznika nr 7 do SWZ - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 8 do SWZ, - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź uchwały.
2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
składane przez konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego
przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych dokumentów.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane, wówczas wymagane jest dołączenie odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.
117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy- załącznik nr 7 do SWZ.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
składających wspólną ofertę.
9. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Stosownie do treści art. 455 ust.1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian
umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej:
1) nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji
przedmiotu Umowy,
2) zmniejszenia liczby osób uczestniczących w kursie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie
podjęcia kursu lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie,
3) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego
finansowana jest umowa.
4) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub
której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych usług.
5) w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego wszelkimi konsekwencjami,
6) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu, w tym w
szczególności pożar, powódź, atak terrorystyczny, wojny, zamieszki, i inne klęski żywiołowe, a także wystąpienie stanu
zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii w szczególności związanej z COVID-19, w przypadku stwierdzenia, że
okoliczności związane z ich wystąpieniem wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie tej umowy,
7) strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej jest obowiązana do poinformowania
drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej i jej wpływie na należyte wykonanie umowy. Po stronie wnoszącej leży
udokumentowanie powstałej okoliczności na należyte wykonanie umowy. W tym celu możliwe jest posłużenie się
oświadczeniami (własnymi lub osób trzecich) lub dokumentami
8) w innych przypadkach określonych w art. 454-455 i art. 458 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
2. W przypadku wystąpienia jednej lub kilku okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu Zamawiającemu
przysługuje:
a) zmiana terminu wykonania umowy,
b) zmiana wynagrodzenia umowy,
c) zmiana zasad płatności tego wynagrodzenia
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron w formie aneksu do umowy, z
zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Wystąpienie okoliczności, o których mowa powyżej, skutkuje powstaniem po stronie Zamawiającego uprawnienia do
wprowadzenia zmian do umowy, nie zaś obowiązku. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń
Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem https://zszprzeworsk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
DOKUMENTY SKŁADANE W PRZYPADKU WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA RP:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
• odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 5 pkt 2 Rozdziału XIV SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt.1 lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Postanowienia pkt 1 odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający
zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współprace tych Wykonawców.