„Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Spawacz TIG i Spawacz MAG

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Spawacz TIG i Spawacz MAG dla uczniów ze szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-30
  • ZamawiającyPowiat Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-19
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Spawacz TIG i Spawacz MAG dla uczniów ze szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: tel. 81 52 86 600

1.5.8.) Numer faksu: tel. 81 52 86 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Spawacz TIG i Spawacz MAG dla uczniów ze szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9df8dac-00ba-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003868/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Szkolenia (zajęcia specjalistyczne/kursy) (Projekt)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@powiat.lublin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji korzystania z miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Proces szyfrowania ofert ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. Aby zaszyfrować ofertę Wykonawca musi na stronie miniPortalu wybrać w górnym menu opcję „Postępowania”, następnie na liście wszystkich postępowań wybrać to, do którego chce złożyć ofertę i wejść w jego szczegóły. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: doc, .docx., pdf, .rtf, .xps. .odt., podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz zaszyfrowana. Ofertę należy złożyć w oryginale.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679” zostały określone w cz. XXIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.1.11.2021.AZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Spawacz TIG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 i cz. 2 określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium: „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów ze spawania”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów ze spawania metodą TIG”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Spawacz MAG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 i cz. 2 określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium: „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów ze spawania”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów ze spawania metodą MAG”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w części 1 - jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej trzema Instruktorami/trenerami, którzy posiadają:
a) zrealizowanie minimum 2 kursy w zakresie spawania metodą TIG,
b) posiadanie ważnych uprawnień w zakresie spawania metodą TIG.
2) w części 2 - jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej jednym instruktorem/trenerem, który posiada:
a) zrealizowanie minimum 2 kursy w zakresie spawania metodą MAG,
b) posiadanie ważnych uprawnień w zakresie spawania metodą MAG.
UWAGA – dot. cz. 1 i cz. 2:
1) Zamawiający wymaga, aby uprawnienia były zgodne z Normą: PN-EN ISO 9606-1:2017-10 i z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 r., nr 40, poz. 470).
2) W przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia równoważne do wyżej wskazanych zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: ww. dokument składany na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Oferta musi zawierać także załącznik nr 2.1 do SWZ stanowiący integralną część treści oferty, zawierający informacje niezbędne do przyznania punktów w kryterium oceny ofert. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert i przyzna Wykonawcy zero punktów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dotyczy cz. 1 i cz. 2 zmiany w umowach zostały przewidziane w § 9
Zmiana treści umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.
2. Strony przewidują w szczególności następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy, w tym zmianę wynagrodzenia Wykonawcy:
1) W przypadkach określonych w art.436 pkt 4 tj.:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wówczas cena brutto ulegnie zmniejszeniu – w przypadku obniżenia stawki VAT lub cena brutto ulegnie powiększeniu – w przypadku podwyższenia stawki VAT, cena netto pozostaje bez zmian. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę w formie aneksu do umowy,
b) cena netto może ulec zmianie raz w roku w wyniku wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o przedmiotową zmianę z siedmiodniowym wyprzedzeniem przed planowaną zmianą. Wykonawca do wniosku, o którym mowa zobowiązany jest dołączyć (do wglądu) uwierzytelnione kopie umów z osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, a których wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest zwiększyć w następstwie zwiększenia wynagrodzenia minimalnego. Wykonawca do wniosku, o którym mowa dołącza również oświadczenie, potwierdzające aktualność złożonych umów, na dzień składania wniosku, w tym potwierdzające brak aneksów zwiększających wynagrodzenia tych osób. Odmowa załączenia do wniosku uwierzytelnionych kopii umów i oświadczeń potwierdzających ich aktualność spowoduje negatywne rozpatrzenia wniosku przez Zamawiającego. Jeżeli wszyscy pracownicy Wykonawcy biorący udział w realizacji przedmiotu niniejszej umowy posiadają wynagrodzenie brutto wyższe od wynagrodzenia minimalnego po jego zmianie, wówczas Wykonawcy nie przysługuje prawo występowania do Zamawiającego o waloryzację ceny niniejszej umowy, jako, że zmiana wynagrodzenia minimalnego nie będzie miała wpływu na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
c) cena netto może ulec zmianie w wyniku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o przedmiotową zmianę z siedmiodniowym wyprzedzeniem przed planowaną zmianą. Wykonawca do wniosku, o którym mowa zobowiązany jest dołączyć (do wglądu) uwierzytelnione kopie umów z osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, a których obejmują zmiany. Jeżeli zmiany, o których mowa dotyczące tych osób powodują wzrost kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wykonawca może żądać podniesienia ceny netto za realizację przedmiotu umowy,
d) cena netto może ulec zmianie w wyniku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o przedmiotową zmianę z siedmiodniowym wyprzedzeniem przed planowaną zmianą. Wykonawca do wniosku, o którym mowa zobowiązany jest dołączyć (do wglądu) uwierzytelnione kopie umów z osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji przedmiotu niniejszej umowy, a których obejmują zmiany. Jeżeli zmiany, o których mowa, dotyczące ww. osób powodują wzrost kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wykonawca może żądać podniesienia ceny netto za realizację przedmiotu umowy,
e) zmiany wynagrodzenia, o których mowa w lit. a-d mogą nastąpić raz w roku, w styczniu - ciąg dalszy w sekcji IX pozostałe informacje

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. zmiany umowy: 2)W przypadkach określonych art. 439 ust. 2:
a) cena netto może ulec zmianie raz w roku o wskaźnik średnioroczny cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany corocznie w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (zwanego Komunikatem Prezesa Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych). Zmiana może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, w formie aneksu do umowy oraz wchodzi w życie z pierwszym dniem miesiąca następującego po zawarciu aneksu. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie będzie uprawniony do zmiany wynagrodzenia jeżeli wskaźnik ten nie przekroczy 2%, natomiast pierwsza zmiana może nastąpić w styczniu 2022 r.,
b) Zamawiający wskazuje, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 3 w następstwie zastosowania powyższych postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia wynosi 5%.
3) Ograniczenia ilościowe przedmiotu zamówienia wynikające ze zmiany (zmniejszenia) liczby osób, które zrealizowały kurs kwalifikacyjny spawacz MAG spowodują, że wynagrodzenie będzie wypłacone za zrealizowaną część przedmiotu zamówienia. Ograniczenia ilościowe przedmiotu zamówienia nie mogą być większe niż 5% liczby osób określonych w przedmiocie umowy
3. Jeżeli wynagrodzenie Wykonawcy zostało zmienione na zasadach z ust. 2 pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia podwykonawców z którymi zawarł umowy (jeśli takowi występują w realizacji zamówienia), o tą sama wartość, o którą zostało zmienione jego wynagrodzenie, w formie aneksu, w terminie 14 dni od dnia zawarcia aneksu do umowy z Zamawiającym.
4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” kopię aneksu z podwykonawcą w terminie 14 dni od dnia jego zawarcia.
5. W przypadku odmowy złożenia kopii, o której mowa w ust. 4 w terminie, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wynagrodzenia, o który mowa w § 7 ust. 3 za każdy dzień roboczy zwłoki w złożeniu kopii.
6. W przypadku braku zawarcia przez Wykonawcę aneksu, o który mowa w ust. 4 z podwykonawcą w terminie określonym w ust. 4, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną z tego tytułu w wysokości 0,2 % za każdy dzień zwłoki w zawieraniu aneksu.
7. Strony dopuszczają także możliwość wprowadzenia zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej.
8. Okoliczności wymienione w pkt 2 i pkt 7 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
Kryteria oceny ofert:
Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert i przyzna Wykonawcy zero punktów. Dane wskazane w załączniku nr 2.1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający ma prawo wezwać do wyjaśnienia informacji tam zawartych z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp. W kryterium „Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów ze spawania” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby wskazać w zał. nr 2.1 do SWZ oraz załączniku 4 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI