ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW DLA CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW DLA CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-29
  • ZamawiającyCENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00091960
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW DLA CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361977198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324153388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.slask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechanik.rac.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW DLA CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73ce91b2-a8e4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045435/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU RPO WSL-ETAP II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II” współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet XI, Działanie 11.2, Poddziałanie 11.2.3

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mechanik.rac.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email sekretariat@zsm.slask.pl .
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się zgodnie z rozp. PRM z dnia 30 grudnia 2020r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postep. o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
Złożenie oferty:
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postep.
3. Ofertę składa się, po rygorem nieważności, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx., .pdf i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
Sposób komunikowania się:
1. W postęp. o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji”
dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postęp.).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email sekretariat@zsm.slask.pl .
3. Korespondencja w postep. prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 Racibórz, tel. 32 415 33 88, fax
32415 33 88 wew. 322, email: sekretariat@zsm.slask.pl .
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu jest Pani/Pani Jakub Rezmer – zastępca głównego Inspekt Ochrony Danych Osobowych, e-mail: kuba@eduodo.pl.
3) W Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w procesie „Zamówienia publiczne”, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązku wynikającego z przepisu prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj. ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, zwana dalej ustawa Pzp.
5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.
6) Odbiorcy danych osobowych zostaną zobowiązani do zachowania poufności w procesie ich przetwarzania.
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Mają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
10) Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest wykonywanie obowiązku prawnego.
11) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU2.26.4.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS PROGRAMOWANIA I OBSŁUGI OBRABIAREK CNC
Organizacja i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu
w ramach projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
1. Liczba uczestników – 28,
2. Kurs musi zostać przeprowadzony w dwóch grupach:
1 grupa -14 osób,
2 grupa -14 osób.
3. Zakończenie zajęć kursowych dla grupy 1: maksymalnie 25 czerwca 2022 r.
4. Rozpoczęcie zajęć dla grupy 2: od 5 września 2022 r., zakończenie maksymalnie: 25 listopada 2022 r.
5. Wymiar godzin kursu: 80 godzin lekcyjnych/ na grupę (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
6. Cel szkolenia: podniesienie kompetencji i kwalifikacji uczniów i nauczycieli.
7. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
a) Wspomaganie projektowania CAD (SolidEDGE v 19.0).
b) Wspomaganie wytwarzania CAM (MTS v 7.3).
c) Podstawy programowania obrabiarek CNC.
d) Obsługa tokarki CNC.
e) Obsługa frezarki CNC.
f) Obsługa tokarki CNC z osią Y i napędzanymi narzędziami.
8. Inne wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu (sprzęt komputerowy, oprogramowanie, narzędzia skrawające, materiał do obróbki, przemysłowe maszyny CNC – tokarkę, frezarkę). Zamawiający NIE DOPUSZCZA przeprowadzenia kursu z udziałem maszyn ćwiczeniowych (dydaktycznych modeli maszyn).
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu osobne stanowisko pracy dla każdego uczestnika (jedno stanowisko na jednego uczestnika) w części dotyczącej obsługi oprogramowania wspomagającego projektowanie CAD oraz wspomaganie wytwarzania CAM.
- Wszystkie zajęcia w ramach przeprowadzanego kursu muszą odbywać się na terenie Raciborza, w trybie pozalekcyjnym, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie załączonego przez Wykonawcę harmonogramu.
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu odpowiednio wykwalifikowaną kadrę.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i list obecności.
- Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania dokumentów, pomieszczeń, stanowisk pracy, materiałów edukacyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania realizowanego projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
- Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy sale lekcyjne w CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu.
- Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wraz z certyfikatem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. CENA,
2. DOŚWIADCZENIE OSÓB.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena i 40 pkt w kryterium doświadczenie.
Komisja przetargowa wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozmieć ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone w SWZ kryteria (suma punktów za kryterium cena oraz doświadczenie) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS RYSUNKU TECHNICZNEGO MASZYNOWEGO ORAZ CAD
Organizacja i przeprowadzenie kursu rysunku technicznego maszynowego oraz CAD dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu
w ramach projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
1. Liczba uczestników – 25
2. Kurs musi zostać przeprowadzony w dwóch grupach:
1 grupa -13 osób,
2 grupa -12 osób.
3. Zakończenie zajęć kursowych dla grupy 1: maksymalnie 10 czerwca 2022 r.
4. Rozpoczęcie zajęć dla grupy 2: od 5 września 2022 r., zakończenie maksymalnie: 10 listopada 2022 r.
5. Minimalna liczba godzin dla:
modułu rysunek techniczny maszynowy – 21 godzin lekcyjnych teoretycznych i praktycznych/ na grupę,
moduł CAD - narzędzie inżynierskie - 28 godzin lekcyjnych teoretycznych i praktycznych/ na grupę.
Łącznie minimalna liczba godzin lekcyjnych: 49/ na grupę (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
6. Cel szkolenia: podniesienie kompetencji i kwalifikacji uczniów.
7. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
Moduł rysunek techniczny maszynowy
a) Podstawy rysunku technicznego- maszynowego.
b) Rzuty brył i elementów maszyn.
c) Widoki i przekroje w rysunku technicznym.
d) Wymiarowanie w rysunku technicznym.
e) Oznaczania wykończenia powierzchni oraz obróbki powierzchni.
f) Rysunki wykonawcze i złożeniowe.
g) Rysowanie części maszyn.
Moduł CAD - narzędzie inżynierskie Solid Edge.
a) Ogólne zasady konstruowania w Solid Edge.
b) Zasady stosowania normalizacji, unifikacji i typizacji.
c) Uruchamianie Solid Edge w różnych trybach.
d) Zapoznanie z interfejsem środowiska Draft.
e) Tworzenie szkiców 2D.
f) Definiowanie linii, okręgów, prostokątów, łuków stycznych, zaokrągleń, przesunięć.
g) Definiowanie osi obrotu, przekształcenie w krzywe.
h) Nadawanie relacji typu osiowość, styczność itp.
i) Wymiarowanie kątów.
j) Tworzenie brył 3D za pomocą metody „przeciągnij”.
k) Tworzenie dokumentacji rysunkowej z modelu 3D.
l) Tworzenie rysunku elementów obrotowych.
8. Inne wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu (sprzęt komputerowy, oprogramowanie).
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu osobne stanowisko pracy dla każdego uczestnika (jedno stanowisko na jednego uczestnika).
- Wszystkie zajęcia w ramach przeprowadzanego kursu muszą odbywać się na terenie Raciborza, w trybie pozalekcyjnym, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie załączonego przez Wykonawcę harmonogramu.
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu odpowiednio wykwalifikowaną kadrę.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i list obecności.
- Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania dokumentów, pomieszczeń, stanowisk pracy, materiałów edukacyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania realizowanego projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
- Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy sale lekcyjne w CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu.
- Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wraz z certyfikatem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. CENA,
2. DOŚWIADCZENIE OSÓB.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena i 40 pkt w kryterium doświadczenie.
Komisja przetargowa wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozmieć ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone w SWZ kryteria (suma punktów za kryterium cena oraz doświadczenie) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS PROJEKTOWANIA SCHEMATÓW POŁĄCZEŃ I SYMULACJI W ZAKRESIE PNEUMATYKI, HYDRAULIKI Z MOŻLIWOŚCIĄ TWORZENIA DOWOLNEGO UKŁADU STEROWANIA
Organizacja i przeprowadzenie kursu projektowania schematów połączeń i symulacji w zakresie pneumatyki, hydrauliki z możliwością tworzenia dowolnego układu sterowania dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu w ramach projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
1. Liczba uczestników – 20
2. Kurs musi zostać przeprowadzony w dwóch grupach:
1 grupa -10 osób,
2 grupa -10 osób.
3. Zakończenie zajęć kursowych dla grupy 1: maksymalnie 10 czerwca 2022 r.
4. Rozpoczęcie zajęć dla grupy 2: od 5 września 2022 r., zakończenie maksymalnie: 10 listopada 2022 r.
5. Wymiar godzin: 40 godzin lekcyjnych/ grupę (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
6. Cel szkolenia: podniesienie kompetencji i kwalifikacji uczniów.
7. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
a) Programowanie i symulacja układów elektropneumatycznych i hydraulicznych w programie Fluid Sim.
b) Montaż układów elektropneumatycznych na tablicach dydaktycznych.
c) Analogia sterowania pneumatycznego, elektrycznego i PLC.
d) Podstawy programowania w języku LD.
8. Inne wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu (sprzęt komputerowy, oprogramowanie, tablice dydaktyczne wraz z układami elektropneumatycznymi wraz z całym osprzętem, sterowniki itp.), a w szczególności:
a) Stoły dydaktyczne/ laboratoryjne do budowy układów pneumatycznych i elektropneumatycznych wyposażone w co najmniej: płyta montażowa z profili aluminiowych, listwa łączeniowa, siłowniki pneumatyczne jednostronnego i obustronnego działania, zawory pneumatyczne, elektrozawory pneumatyczne, zawory zwrotno dławiące, łączniki krańcowe, zawory odcinające, zawory bezpieczeństwa, zawory czasowe, zawory logiczne, manometry, zasilacz 24 V DC, szybkozłączki pneumatyczne.
Liczba stanowisk: co najmniej jedno stanowisko na dwie osoby.
b) Stanowiska komputerowe wyposażone w program Fluid Sim
Liczba stanowisk: jedno stanowisko na każdego uczestnika.
c) Stanowiska do nauki programowania sterowników PLC S7-1200/1500 z zadajnikami sygnałów analogowych i cyfrowych z programem TIA Portal w wersji co najmniej V16
Liczba stanowisk: co najmniej jedno stanowisko na dwie osoby.
- Wszystkie zajęcia w ramach przeprowadzanego kursu muszą odbywać się na terenie Raciborza, w trybie pozalekcyjnym, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie załączonego przez Wykonawcę harmonogramu.
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu odpowiednio wykwalifikowaną kadrę.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i list obecności.
- Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania dokumentów, pomieszczeń, stanowisk pracy, materiałów edukacyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania realizowanego projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
- Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy sale lekcyjne w CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu.
- Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wraz z certyfikatem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. CENA,
2. DOŚWIADCZENIE OSÓB.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena i 40 pkt w kryterium doświadczenie.
Komisja przetargowa wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozmieć ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone w SWZ kryteria (suma punktów za kryterium cena oraz doświadczenie) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS EKSPLOATACJI INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU DO 1 KV
Organizacja i przeprowadzenie kursu eksploatacji instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1kV dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu w ramach projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
1. Liczba uczestników – 20
2. Maksymalny wymiar godzin – 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
3. Cel szkolenia: podniesienie kompetencji i kwalifikacji uczniów.
4. Kurs musi zakończyć się do 10 czerwca 2022 r.
5. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
a) Bieżące stan prawny regulujący kwestie eksploatacji instalacji elektroenergetycznych.
b) Podstawy elektrotechniki.
c) Zasady ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym.
d) Budowę i zasady podłączania osprzętu elektrycznego w sieciach.
e) Zapoznanie z wymaganiami kwalifikacyjnymi osób zajmujących się eksploatacją instalacji i urządzeń elektroenergetycznych.
f) Zapoznanie z zasadami BHP przy pracach z instalacjami elektroenergetycznymi.
6. Inne wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu.
- Wszystkie zajęcia w ramach przeprowadzanego kursu muszą odbywać się w trybie pozalekcyjnym w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie załączonego harmonogramu.
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu odpowiednio wykwalifikowaną kadrę.
- W cenę kursu musi być wliczona opłata za jedno podejście do egzaminu sprawdzającego kwalifikacje na stanowisku eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV (zgodnie z § 14 ust 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji (Dz. U. z 2003 /ze zmianami/ Dz. U. Nr. 62 z 2005).
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i list obecności.
- Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania dokumentów, pomieszczeń, stanowisk pracy, materiałów edukacyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania realizowanego projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
- Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy sale lekcyjne w CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu.
- Egzamin musi odbyć się w siedzibie Zamawiającego nie później niż 1 tydzień od zakończenia ostatnich zajęć.
- Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma dokument poświadczający nabycie kwalifikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. CENA,
2. DOŚWIADCZENIE OSÓB.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena i 40 pkt w kryterium doświadczenie.
Komisja przetargowa wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozmieć ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone w SWZ kryteria (suma punktów za kryterium cena oraz doświadczenie) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS „MAGISTRALE DANYCH W POJAZDACH SAMOCHODOWYCH”
Organizacja i przeprowadzenie kursu „Magistrale danych w pojazdach samochodowych" dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu w ramach projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
1. Liczba uczestników – 16
2. Wymiar godzin – 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
3. Cel szkolenia: podniesienie kompetencji i kwalifikacji uczniów i nauczycieli.
4. Kurs musi zakończyć się do 10 czerwca 2022 r.
5. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować poniższe zagadnienia:
a) diagnostyka pracy silników spalinowych benzynowych,
b) diagnostyka pracy silników spalinowych z zapłonem samoczynnym,
c) analiza informacji z magistrali danych pojazdów samochodowych,
d) zasady działania systemów wykonawczych w pojazdach samochodowych,
e) korekta błędów zgłaszanych przez magistrale danych w pojazdach samochodowych,
f) praktyczne wykorzystanie skanerów diagnostycznych wraz z obsługą ich oprogramowania,
g) wykorzystanie w diagnostyce pracy silników: oscyloskopów, sond pomiarowych, multimetrów.
6. Inne wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu w tym: profesjonalny skaner diagnostyczny z pełnym oprogramowaniem, umożliwiającym kompletną diagnostykę sterowników silników benzynowych oraz z zapłonem samoczynnym. Sprzęt pozwalający na praktyczne zademonstrowanie wykorzystania skanera diagnostycznego (np. stanowiska dydaktyczne różnych systemów sterowania pracą silników spalinowych).
- Wszystkie zajęcia w ramach przeprowadzanego kursu muszą odbywać się w trybie pozalekcyjnym w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie załączonego harmonogramu.
- Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu odpowiednio wykwalifikowaną kadrę.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i list obecności.
- Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania dokumentów, pomieszczeń, stanowisk pracy, materiałów edukacyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania realizowanego projektu „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
- Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy sale lekcyjne w CKZiU nr 2 „Mechanik” w Raciborzu.
- Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wraz z certyfikatem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. CENA,
2. DOŚWIADCZENIE OSÓB.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena i 40 pkt w kryterium doświadczenie.
Komisja przetargowa wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozmieć ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone w SWZ kryteria (suma punktów za kryterium cena oraz doświadczenie) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.
Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usługi (kursy/szkolenia/warsztaty) dla minimum 10 osób każde, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (w zależności od części zamówienia) oraz potwierdzi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
4.1 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

4.2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
(w przypadku możliwości elektronicznego pobrania wpisu za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Zamawiający sam pozyska powyższy dokument).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2 składa dokument lub dokumenty, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.2 zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego we właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – Załącznik nr 5 do SWZ z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 9.1 i 9.4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistniałe okoliczności powodujące zmianę umowy.
3. Przewidzenie przez Zamawiającego możliwości wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie przesądza o obligatoryjności ich dokonania. Wystąpienie przesłanek zmiany umowy będzie każdorazowo podlegało szczegółowej analizie, po dokonaniu której zostanie podjęta decyzja, co do ewentualnego wprowadzenia zmiany treści umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych: 1.Zielona gospodarka możliwości i dofinansowania, 2.Eco Coaching, 3 .Monter urządzeń energetyki odnawialnej, 4.Przedstawiciel handlowy w branży energetyki odnawialnej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI