Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program rozwojowy studentów pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyPAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022346
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program rozwojowy studentów pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 562 84 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program rozwojowy studentów pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b640b865-7c1e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012695/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i realizacja kształcenia podyplomowego pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu pn „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr. POWR.05.05.00-00-0014/18

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.pwsz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.pwsz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Max rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Złożenie oferty w postępowaniu: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w formacie danych .txt, .rtf, .pdf, .ods, .odp, .xls, .ppt, .doc, .docx, .xlsx, .pptx, .xps, .odt., csv. 3. W przypadku zastosowania innego formatu Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie. 4. Zamawiający zaleca format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty w formacie„pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, należy wówczas użyć formatu XAdES. 5. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych powyżej),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. 2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@pwsz.suwalki.pl 3. Zaleca się, żeby we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługiwali się numerem postępowania. 4. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach z siedzibą przy ul. Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, 87/ 562 84 32 reprezentowana przez Dyrektora administracyjnego;2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach jest Pan Adam Bogusz, mail:iod@pwsz.suwalki.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1ustawy Pzp na: Postępowanie nr KO-120.3730.01.2021 Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych dla 20Uczestników projektu Program rozwojowy studentów pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00.00-0015/18

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1603),dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KO-120.3730.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie Pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 1, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 1 : 1) Cena - C 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad : zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 1 : 1) Cena - C 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad : zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Resuscytacja krążeniowo-oddechowa dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn.zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 2, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 2 : 1) Cena - C 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu zzakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 2 : 1) Cena - C 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych, dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021poz. 479 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 3, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 3 : 1) Cena - C 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu zzakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 3 : 1) Cena - C 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Leczenie ran dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r.o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn.zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 4, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2) przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5) organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 4 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu zzakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 4 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Resuscytacja krążeniowo – oddechowa noworodka dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 5, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2) przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 5 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu zzakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 5 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Szczepienia ochronne dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 6, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 6 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu zzakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 6 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych - część II dla pielęgniarek dla 20Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 7, Wykonawca jest odpowiedzialny za:1) zapewnienie kierownika kursu, 2) przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu,3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5) organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych –podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 7 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu zzakresu danej części zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. 2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową:W zakresie części 7 : 1) Cena - C - 60% 2) Doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu z zakresu danej części zamówienia - D - 40% 2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:1) Kryterium nr 1 cena oceniane będzie jak niżej: Cena (C) – maks. 60 pkt. przy założeniu że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny C = (C najniższa/Cbadana) × 100 x 60% gdzie: C najniższa to cena najniższa brutto spośród wszystkich badanych ofert Cbadana to cena brutto badanej oferty 2) Kryterium 2 doświadczenie co najmniej 1 trenera skierowanego do prowadzenia kursu oceniane będzie jak niżej:Doświadczenie (D) – maks. 40 pkt. Ocenie zostanie poddane doświadczenie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia według następujących zasad: zrealizowane min. 3 szkolenia- 5 pkt. zrealizowane min. 4 szkolenia- 10 pkt.zrealizowane min. 5 szkolenia- 15 pkt. zrealizowane min. 6 szkolenia- 20 pkt. zrealizowane min. 7szkolenia- 25 pkt. zrealizowane min. 8 szkolenia- 30 pkt. zrealizowane min. 9 szkolenia- 35 pkt. zrealizowane min. 10 szkolenia- 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 oraz art. 109 ust. 4-10 Ustawy oraz 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: w zakresie wszystkich części zamówienia od1 do 7:Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał status Organizatora kształcenia zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021poz. 479 z późn. zm.) tj. posiadał status uczelni, szkoły prowadzącej działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych lub podmiotu leczniczego lub był zarejestrowany jako inny podmiot w bazie System Monitorowania Kształcenia jako Organizator kształcenia. c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. d) zdolności technicznej lub zawodowej: w zakresie wszystkich części zamówienia od 1 do 7:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje co najmniej 3 usługi,odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na organizacji i realizacji co najmniej 3 kursów kwalifikacyjne lub specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych dla grupy min. 10 osobowej obejmujących swoim zakresem tematykę tożsamą z programem kursu, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują1 Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 3 do SWZ. 2 Oświadczenie własne wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1,2 i 4 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy. 3 Oświadczenie własne wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1. Ustawy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3 - 6oraz art. 109 ust. 1 pkt. 5-10 Ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji:1) dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:1 Potwierdzenie wpisu do rejestru Organizatorów kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych lub oświadczenie o statusie podmiotu (jeżeli wpis nie jest wymagany), o którym mowa w art. 75 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej(t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.)2) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:1 Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ. 2 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych zaprzeprowadzenie szkolenia/warsztatu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami- Załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 -wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w niniejszej SWZ - załącznik nr 2a i 2b.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej stanowią wstępne potwierdzenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) musi być złożone w formie oryginału tj. pełnomocnictwo należy przesłać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby to tego upoważnionej. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa powyżej, może dokonać również notariusz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: 1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) ustanowionego pełnomocnika oraz 4) zakres jego umocowania. 6. Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli Pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, Zamawiający będzie oceniał łącznie.9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają sługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. W przypadku, o którym mowa w ust. 9, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 12. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI