Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac8bdd9-1f88-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Centrum Mistrzostwa Informatycznego” POPC.03.02.00-00-0002/18 w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie nr 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej w latach 2019-2023
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem:CRZP/227/009/U/22
3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania.
6. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
9. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, za wyjątkiem Internet
Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania
przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej –
kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce
„Regulamin" oraz uznać go za wiążący,
b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z
siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CRZP/227/009/U/22 pn. „Opracowanie materiałów i
przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu „CMI””;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,
o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:
1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.),
zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie
2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/227/009/U/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1490894,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38150,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla
nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu
„Centrum Mistrzostwa Informatycznego”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części:
Część I zamówienia
1/ Obsługa platformy CMI – przewidywana liczba godzin 20,
2/ Wprowadzenie do programowania – przewidywana liczba godzin 80,
3/ Algorytmika I – przewidywana liczba godzin 36,
4/ Algorytmika II – przewidywana liczba godzin 12.
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy
harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być
prowadzone w języku polskim.
d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20 - 30 osób .
e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma CMI
f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.
2. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
1/ Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
2/ Przeprowadzenie przed szkoleniem rozeznania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w danej
dziedzinie w formie pre-testu oraz ponownej oceny wiedzy i umiejętności po zakończonym szkoleniu
w celu potwierdzenia nabytych kompetencji przez uczestników w formie post-testu.
3/ Przygotowanie materiałów.
4/ Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy
obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
5/ Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia zajęć.
4.2.5.) Wartość części: 17755,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + Dl + Dp+Dc +Do
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w
prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych, liczone w latach pracy”
Dp - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Umiejętność programowania w jednym
wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)”
Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy
e-learningowej Moodle”
Do – Liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Znajoość i obsługa
narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex
Teams”
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych liczone w latach pracy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch) (Dp)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle (Dc)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex Teams
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla
nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu
„Centrum Mistrzostwa Informatycznego”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części:
Część II zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć
dydaktycznych o tematyce:
1/ Wprowadzenie do programowania - przewidywana liczba godzin – 60,
2/ Algorytmika I - przewidywana liczba godzin – 40,
3/ Matematyka dyskretna – przewidywana liczba godzin – 8,
4/ Obsługa platformy CMI – przewidywana liczba godzin 12.
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.
d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20-30 osób .
e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk/ zajęcia zdalne – platforma CMI.
f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.
2. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
1/ Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
2/ Przeprowadzenie przed szkoleniem rozeznania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w danej
dziedzinie w formie pre-testu oraz ponownej oceny wiedzy i umiejętności po zakończonym szkoleniu
w celu potwierdzenia nabytych kompetencji przez uczestników w formie post-testu.
3/ Przygotowanie materiałów.
4/ Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy
obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
5/ Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia zajęć.
4.2.5.) Wartość części: 14396,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + Dl + Dp+Dc +Do
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w
prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych, liczone w latach pracy”
Dp - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Umiejętność programowania w jednym
wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)”
Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy
e-learningowej Moodle”
Do – Liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Znajoość i obsługa
narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex
Teams”
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych liczone w latach pracy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch) (Dp)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle (Dc)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex Teams
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla
nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu
„Centrum Mistrzostwa Informatycznego”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części:
Część III zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zdalnych konsultacji na platformie
Moodle dla osób prowadzących koła informatyczne, biorących udział w projekcie CMI w
ramach projektu „Centrum Mistrzostwa Informatycznego” POPC.03.02.00-00-0002/18 w
ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie nr 3.2
„Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej w latach 2019-2023 zgodnie z
poniższym wyszczególnieniem:
1/ konsultacje zdalne na platformie e-learningowej Moodle,
2/ udzielanie odpowiedzi uczestnikom FORUM na platformie e-learningowej Moodle
- przewidywana liczba godzin realizacji usług – 50.
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.
e. Miejsce świadczenia usługi: platforma Moodle
Do obowiązków prowadzącego konsultacje należy w szczególności :
1. Czynny udział na platformie CMI zgodny z harmonogramem.
2. Udzielanie odpowiedzi uczestnikom FORUM na platformie e-learningowej Moodle
3. Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia konsultacji zgodna z harmonogramem.
4.2.5.) Wartość części: 5998,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + Dl + Dp+Dc +Do
gdzie:
P - łączna liczba punktów
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w
prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych, liczone w latach pracy”
Dp - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Umiejętność programowania w jednym
wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch)”
Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy
e-learningowej Moodle”
Do – Liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Znajoość i obsługa
narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex
Teams”
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub pokrewnych liczone w latach pracy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania (C++, Pyton, Scratch) (Dp)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle (Dc)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams, Clickmeeting, Cisco Webex Teams
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej
jeżeli wykaże, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada:
1/ wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyka lub pokrewnych
2/ doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyki lub
pokrewnych liczone w latach pracy,
3/ umiejętność programowania w jednym wybranym języku programowania: C++, Pyton,
Scratch
4/ znajomość i obsługa platformy e-learningowej MOODLE
5/ znajomość i obsługa min. 1 narzędzia do prowadzenia zajęć online takich jak: MsTeams,
ClickMeeting, Webex
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub
inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza,
że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające
zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub
ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 3 i 4 oraz, jeżeli to dotyczy kryteriów
selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
które zostały przewidziane względem wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z
wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę
poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,
chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa
podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że
samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności
lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie
polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Informacje dotyczące umocowania do reprezentowania Wykonawcy:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do
jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2,
jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2, Zamawiający żąda od Wykonawcy
pełnomocnictwa potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Wymóg pełnomocnictwa dotyczy także osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Informacje dotyczące umocowania do reprezentowania Wykonawcy:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do
jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1),
jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2, Zamawiający żąda od Wykonawcy
pełnomocnictwa potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Wymóg pełnomocnictwa dotyczy także osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, a oferta taka
spełniać musi następujące wymagania:
1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wypełniając Formularz oferty, oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę
w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie
odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.
4) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z
Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli
obowiązek przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.
6) W odniesieniu do wymagań każdy wykonawca składający ofertę wspólną musi
udokumentować, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
8) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć w szczególności:
1. terminów realizacji umowy.
1) Zmiana terminu realizacji umowy może wynikać w szczególności z:
- przedłużającej się procedury wyłaniania Wykonawców,
- z nieprzewidzianej przerwy w realizacji przedmiotu zamówienia
- działania „siły wyższej”, żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za
wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o
charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach,
obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na
moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony,
- zmiany przepisów prawnych, powodującej wydłużenie terminu realizacji
zamówienia,
- wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności uniemożliwiające
wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie,
- wystąpią zmiany w harmonogramie prowadzenia zajęć, których nie dało się
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są korzystne dla
zamawiającego i nie powodują zmiany przedmiotu umowy.
W takim przypadku strony mogą zmienić termin realizacji zamówienia i/lub
przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy,
2) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2002 Nr 200 poz. 1679 )
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
d) zmniejszenia/zwiększenia liczby godzin praktycznych do wykonania z uwagi na zmiany organizacyjne, które mogą zaistnieć w trakcie trwania semestru
Zmiany te mogą być dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów lu okoliczności, z których one wynikają. Jeżeli, stosownie do pkt. a) opisanego wyżej, w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, i będzie ona miała wpływ na koszty wykonania zamówienia rzez wykonawcę, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy, tj. jego procentowego podwyższenia o wartości procentowego wzrostu stawki podatku od towarów i usług lub jego procentowego obniżenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku od towarów i usług. W przypadku opisanym w pkt. b) i c) powyżej, wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą w.w. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) wykonawcy. W przypadku opisanym w pkt. d) w przypadku mniejszej/ większej od przewidywanej ilości słuchaczy, powodującej utworzenie mniejszej/większej ilości grup co spowoduje zmniejszenie/ zwiększenie niezbędnej do wykonania liczby godzin zajęć praktycznych przez wykonawcę, wynagrodzenie zostanie pomniejszone/ powiększone o wartość wynikającą ze zmniejszenia/zwiększenia liczby godzin do wykonania.
2. Zamawiający przewiduje zmianę kadry osobowej wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających wymagania opisane w warunkach udziału w postępowaniu
Zmiana kadry osobowej może być spowodowana: - chorobą wykonawcy,
- śmiercią wykonawcy,
- nienależytym wykonywaniem umowy.
W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany osoby realizującej
zamówienie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia wniosku przez
Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej - cd zapisów:
11. Ofertę należy złożyć:
a) w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym
podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy w zw. z art. 359
12. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra
Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w
sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Informacja dotycząca pozycji w planie postępowań: Zamówienie ujęte w planie postępowań pod pozycją : 1.3.25