Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770637-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770637-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Powiat Nowodworski: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23 , 82-100  Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne dostarczone do zamawiającego osobiście lub poprzez posłańca lub za pomoca operatora pocztowego.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
Numer referencyjny: SR.272.32.2020.RG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest:1) opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN);2) przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji Projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) osoby opracowujące APN, oraz prowadzące zajęcia pozalekcyjne, muszą spełniać warunki Zamawiającego; 2) zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w wymienionym powyżej projekcie;3) zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych;4) zajęcia będą prowadzone indywidualnie lub w małych grupach, od 3 do 10 osób (mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć);5) jedna godzina zajęć pozalekcyjnych trwa 45 minut;6) zajęcia pozalekcyjne, będą odbywały się w Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 Maja 3, wg określonego Harmonogramu w formie stacjonarnej lub w formie zdalnej z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.7) wybór formy stacjonarnej lub zdalnej zależne będzie od sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących przepisów w tym zakresie.8) zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do soboty w przedziałach czasowych:a) od poniedziałku do piątku w godzinach: od 14:00 do 18:00,b) w soboty w godzinach: od 8:00 do 14:00.9) diagnoza, którą przejdą uczniowie, uwzględni nie tylko ich uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny). 3. Zamówienie zostało podzielone na 12 części, ze względu na: przedmiot zajęć, etap edukacyjny oraz ilość godzin i tak:1) Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka,b) etap edukacyjny – podstawowy,c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.2) Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.3) Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – fizyka,b) etap edukacyjny – podstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.4) Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: d) przedmiot – fizyka,e) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyf) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.5) Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.6) Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.7) Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –20.8) Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.9) Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.10) Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.11) Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.12) Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia.5. Tematyka zajęć pozalekcyjnych:1) APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne;2) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy;3) Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole;4) Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem;5) Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje APN, zawierający następujące informacje: a) metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja zajęć, liczba godzin),b) cele ogólne i szczegółowe,c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar,d) treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki,e) procedury osiągania założonych celów,f) przewidywane osiągnięcia uczniów,g) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.).6) Szablon APN; szablon haromonogramu zajęć (dalej jako Harmonogram), oraz wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji Zajęć pozalekcyjnych, zostaną przekazane Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy,7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji opracowany APN - w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy,8) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Harmonogram, w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, Harmonogram musi być przed przekazaniem Zamawiającemu wcześniej zatwierdzony przez Lokalne Centrum Nauczania Kreatywnego (dalej jako LCNK),9) W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji Zamawiającego.6. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych i planowane rozłożenie treści muszą uwzględniać następujące wymogi:1) w pierwszym okresie realizacji umowy wszystkie zajęcia pozalekcyjne mają charakter indywidualny, tj. prowadzone są odrębnie dla uczniów poszczególnych klas w grupie na danym etapie edukacyjnym;2) w drugim okresie realizacji umowy część zajęć pozalekcyjnych realizowana jest wspólnie dla uczniów wszystkich klas na danym etapie edukacyjnym, przy czym zajęcia wspólne służą realizacji projektu edukacyjnego przez uczniów;3) w przypadku, w którym jest taka potrzeba wynikająca bezpośrednio z realizacji zajęć lub nie sformuje się indywidualna grupa uczniów z danej klasy, godziny przypisane tej grupie zostaną przydzielone do pozostałych grup indywidualnych lub godzin wspólnych – łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia w ramach umowy jest stała (decyzję o przydziale godzin podejmuje zamawiający) – za zgodą opiekuna pedagogiczno-metodycznego;4) liczbę godzin zajęć indywidualnych i wspólnych dla poszczególnych etapów edukacyjnych oraz przedmiotów, stanowiących odrębne części zamówienia, przedstawia poniższa tabela:TABELA etap edukacyjnypodstawowy etap edukacyjnyponadgimnazjalny/ponadpodstawowy Semestr (luty-czerwiec 2021/ rok szkolny 2020/2021 Semestr (luty- czerwiec 2021)/ rok szkolny 2020/2021matematyka zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10fizyka zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10informatyka zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10biologia zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10chemia zajęcia indywidualne 10 10 zajęcia wspólne 10 10kompetencje społeczne zajęcia indywidualne 5 5 zajęcia wspólne 10 105) z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje harmonogram, zawierający listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.7. Wymagane metody pracy:1) w ramach realizacji zajęć pozalekcyjnych zamawiający wymaga stosowania możliwie największej liczby metod aktywizujących;2) podczas realizacji zajęć wspólnych dla całej grupy uczniów na danym etapie edukacyjnych należy przewidzieć realizację projektu edukacyjnego, przy czym w odpowiedni sposób należy dostosować zadania realizowane przez poszczególnych uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania grupy;3) należy zaplanować realizację przez uczniów ćwiczeń, doświadczeń i eksperymentów praktycznych oraz pracę samodzielną uczniów – z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu. 8. Dokumentacja:1) prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu);2) prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą być udokumentowane w formie dziennika z realizacji zajęć;3) zamawiający przekaże wykonawcy wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80521000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.02.2021   lub zakończenia: 20.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4. Warunek zdolności technicznej:1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego przynajmniej jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia na każdą z części zamówienia, na którą składa ofertę, spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1289), i dodatkowo posiadającą alternatywnie:a) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe, wskazanym w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym, (w przypadku kompetencji społecznych – studia lub studia podyplomowe z zakresu: filologii polskiej, historii, filozofii, wiedzy o społeczeństwie),b) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lubc) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub,d) studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w: lit. a; lit. b; lit. c i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.oraze) co najmniej 2-letni staż pracy, (w tym co najmniej 1 rok szkolny, nauczania w szkole podstawowej, gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej),f) minimalne doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych (np. osoba przynajmniej 1 raz prowadziła pozalekcyjne zajęcia dla uczniów wybitnych; lub cykliczne kółko naukowe; lub przygotowywała uczniów do konkursów; lub przygotowywała uczniów do olimpiad; lub organizowała konkursy; lub prowadziła zajęcia dodatkowe; lub wykonywała inne czynności merytorycznie i rodzajowo zbliżone do przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 2) Jedna osoba (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji zamówienia co najwyżej w 2 częściach zamówienia.3) Zamawiający, określając wymogi dla wskazanej wyżej osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zmianami).4) Zamawiający nie zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Po otwarciu ofert oraz ich ocenie, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie tylko tego Wykonawcę, do złożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
b) Praca z uczniem zdolnym 30,00
c) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienia publiczne na warunkach określonych w „Ogólnych warunkach umowy”, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć:1) terminów wykonania Umowy,2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy,3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia – z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ.4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach:1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia,2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia,3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT,4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca Zajęcia nie może prowadzić Zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierć i inne wypadki i zdarzenia losowe), lub ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą prowadzącą Zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą Zajęcia) lub jeżeli co osoby prowadzącej Zajęcia zachodzi którakolwiek z trzech okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga !!!5. Ze względu na uwarunkowania spowodowane zagrożeniem epidemiologicznym, otwarcie ofert nastąpi bez osobistego udziału Wykonawców i zainteresowanych osób, przeprowadzonym w formie „transmisji on-line”.6. Informacja o zasadach i technicznych wymaganiach dotyczących otwarcia ofert w wymienionym trybie zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne, na 3 dni przed terminem otwarcia ofert.7. Zgodnie z art. 84 ust. 2, ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.8. Otwarcie ofert jest jawne i następuje po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust, 2 ustawy Pzp).9. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwoty brutto, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wszystkich części zamówienia.10. W trakcie otwarcia ofert zostaną podane nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie: ceny ofert, praca z uczniem zdolnym oraz kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia.11. Zamawiający umożliwia zapoznanie się z treścią złożonych ofert po wcześniejszym złożeniu wniosku o wgląd, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.12. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziałuOświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z „RODO”.1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).2. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.4. Zamawiający wymaga, aby Oświadczenie takie, wykonawca złożył w składanej ofercie. 5. Treść Oświadczenia została ujęta przez zamawiającego we wzorze Formularza Ofertowego.Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w związku z zamówieniem publicznym.Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że:Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 511 ze zm.) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h Kodeksu postępowania administracyjnego (ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.; t. j. Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.).4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: matematyka etap podtsawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka,b) etap edukacyjny – podstawowy,c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: matematyka etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – matematyka,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: fizyka, etap podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – fizyka,b) etap edukacyjny – podstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: fizyka, etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: d) przedmiot – fizyka,e) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyf) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: informatyka etap podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: informatyka etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – informatyka,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: biologia etap podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym –20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: biologia etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – biologia,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowyc) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: chemia etap podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: chemia etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – chemia,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne etap podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne,b) etap edukacyjny – podstawowy, c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne etap ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a) przedmiot – kompetencje społeczne,b) etap edukacyjny – ponadgimnazjalny/ponadpodstawowy,c) liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 20.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Praca z uczniem zdolnym 30,00
Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia "Kompetencje cyfrowe" - Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia grupowego "Kompetencje cyfrowe" poziom średniozaawansowany. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI