Odbiór 1 prototypu e-materiałów i ich wersji ostatecznych (...)oraz analizy uwag...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór 1 prototypu e-materiałów i ich wersji ostatecznych (...)oraz analizy uwag z konsultacji społecznych prototypów e-materiałów do kształcenia zawodowego dla zawodów 1.Zegarmistrz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyOśrodek Rozwoju Edukacji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257824
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór 1 prototypu e-materiałów i ich wersji ostatecznych (...)oraz analizy uwag z konsultacji społecznych prototypów e-materiałów do kształcenia zawodowego dla zawodów 1.Zegarmistrz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.spryszynska@ore.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór 1 prototypu e-materiałów i ich wersji ostatecznych (...)oraz analizy uwag z konsultacji społecznych prototypów e-materiałów do kształcenia zawodowego dla zawodów 1.Zegarmistrz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092a9318-3d91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018734/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Rekrutacja zespołu ekspertów weryfikujących i odbierających 240 prototypów i wersji ostatecznych e-zasobów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWR.02.15.00-IP.02-00-003/20 pn. Tworzenie e-materiałów do kształcenia zawodowego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-092a9318-3d91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ore

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
● Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
● Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
● system operacyjny Windows 7 i późniejsze;
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
● zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
● w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
● oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym;
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym (Infolinia techniczna: +48 22 123 77 97, godziny pracy infolinii: Pon - Pt 7:00-19:00) i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.
W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zzp@ore.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 70100 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3353,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór 1 prototypu e-materiałów i ich wersji ostatecznych poprzez opracowanie zestawu raportów z kolejnych etapów weryfikacji oraz analizy uwag z konsultacji społecznych prototypów e-materiałów do kształcenia zawodowego dla zawodów 1.Zegarmistrz

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności techniczne lub zawodowe:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
⮚ dysponuje 1 osobą (ekspertem) skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług oraz spełni poniższe wymagania:
● posiada wykształcenie:
wyższe / studia podyplomowe w zakresie zawodu / branży, do której aplikuje kandydat (należy podać nazwę ukończonej uczelni/szkoły/placówki; kierunek, posiadany tytuł)
● posiada doświadczenie zawodowe:
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkole / placówce prowadzącej kształcenie zawodowe w zawodzie/-dach z branży; (należy podać nazwę szkoły/placówki kształcenia zawodowego, w której prowadzono zajęcia dydaktyczne);
- posiada doświadczenie w tworzeniu co najmniej dwóch materiałów multimedialnych do kształcenia w projektowaniu (autor/współautor opisu materiału multimedialnego, autor/współautor scenariusza materiału multimedialnego) lub wykonywaniu (konsultant, recenzent, wykonawca materiału) materiałów multimedialnych w zawodzie zegarmistrza od 01.01.2019 r.
(podać typ materiału multimedialnego (spośród wymienionych poniżej), jego tytuł, rodzaj zaangażowania w jego powstanie (autor/współautor, recenzent), okres pracy nad materiałem (od rok do rok), zleceniodawca (nazwa zleceniodawcy prac nad materiałami multimedialnymi), adresat (nazwa adresata np. uczniowie/słuchacze, szkoły/placówki kształcenia zawodowego). Typy materiałów multimedialnych: 1. Filmy (np. edukacyjne, instruktażowe); 2. Wizualizacje (np. wizualizacje modeli, animacje modeli, plansze interaktywne, atlas interaktywny, grafika interaktywna, infografika, schemat interaktywny, galeria zdjęć, dokumentacja interaktywna); 3. Gry (np. edukacyjne, wcielanie się w role); 4. Symulatory; 5. VR (np. wirtualne wycieczki, awatary, laboratoria); 6. Programy do projektowania; 7. Interaktywne materiały sprawdzające.
● posiada znajomość rynku pracy w zakresie zawodu, do którego składana jest oferta,
● nie była i nie jest zaangażowana w żadną formę współpracy w projektach realizowanych w ramach konkursu nr POWR.02.15.00-IP.02-00-003/20 „Tworzenie e-materiałów do kształcenia zawodowego (e-materiały zawodowe)” jako kadra projektu konkursowego lub wyłoniony przez beneficjentów projektów konkursowych autor/współautor materiału multimedialnego lub ekspert weryfikujący e-materiał lub materiał multimedialny, w ramach branży, do której należy zawód, do którego składana jest oferta.
Lista projektów konkursowych:
1. POWR.02.15.00-00-3013/20 EDUEXPERT SP. Z O.O.
2. POWR.02.15.00-00-3018/20 CONTENTPLUS.PL SP. Z O.O.
3. POWR.02.15.00-00-3019/20 AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
4. POWR.02.15.00-00-3031/20 AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
5. POWR.02.15.00-00-3035/20 ENGLISHSQUARE.PL SP. Z O.O.
6. POWR.02.15.00-00-3036/20 ENGLISHSQUARE.PL SP. Z O.O.
7. POWR.02.15.00-00-3039/20 OCTOPUS VR SPÓŁKA Z O.O.
8. POWR.02.15.00-00-3043/20 ENGLISHSQUARE.PL SP. Z O.O.
9. POWR.02.15.00-00-3047/20 AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
10. POWR.02.15.00-00-3048/20 AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
11. POWR.02.15.00-00-3049/20 AKADEMIA FINANSÓW I BIZNESU VISTULA
12. POWR.02.15.00-00-3051/20 POLITECHNIKA ŁÓDZKA
13. POWR.02.15.00-00-3056/20 GROMAR SP. Z O.O.

UWAGA!
● Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załącznika nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz Załącznika Nr 6 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 oraz Wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści umowy w sprawie zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej i Zarządzającej, w takim przypadku możliwa jest zmiana umowy w
zakresie dostosowania jej brzmienia i warunków do zmian wynikających z wytycznych lub zaleceń
2) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec,
występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, w takim przypadku zmianie może ulec, termin i zakres umowy oraz wynagrodzenie Wykonawcy w stopniu uzasadnionym siłą wyższą; za siłę wyższą Strony nie rozumieją okoliczności wywołanych epidemią SARS-COV-2, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie naliczy Wykonawcy kary umownej za nieobecność na spotkaniu realizowanym w formie stacjonarnej, jeśli nieobecność ta będzie wynikała z objęcia Wykonawcy kwarantanną, co zostanie potwierdzone odpowiednim orzeczeniem organów sanitarno-epidemiologicznych.
3) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wpływał na realizację przedmiotu umowy, do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany dostosowujące umowę do zmienionych przepisów prawa
powszechnie obowiązującego;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
5) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa/zawieszenie w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w trakcie realizacji umowy,
6) w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasem trwania procedury przetargowej, lub z innych uzasadnionych przyczyn
wskazanych przez Zamawiającego m.in. modyfikacja wniosku o dofinansowanie projektu. Zmiana umowy z powodów, o których mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem
poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany,
7) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, dopuszcza się możliwość zmiany osoby, o której mowa w § 3 ust. 1, tj. zmiany jednego eksperta na
innego eksperta lub powierzenia przez wykonawcę, który deklarował osobiste wykonanie umowy innej osobie pod warunkiem zaproponowania nowej osoby, która posiadać będzie doświadczenie i
kwalifikacje zawodowe nie niższe niż osoba dotychczasowa, zweryfikowane na podstawie warunków i kryteriów z postępowania. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ore

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu spawacza MAG - Gołotczyzna
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu spawacza MAG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI