Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się – III przetarg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyInstytut Badań Edukacyjnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00038537
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się – III przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się – III przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45bc62e5-7f5e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamówienia@ibe.edu.pl.
7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne.
8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla wykonawców na Miniportalu.
9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających
z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających
z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBE/03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 383206,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.

Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 1:
1. Animacja czasu wolnego dzieci i dorosłych w obiektach świadczących usługi noclegowe
2. Dobieranie i podawanie wina
3. Koordynacja świadczeń realizowanych na podstawie karty diagnostyki i leczenia onkologicznego
4. Monitorowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych u podmiotów, które przetwarzają dane osobowe
5.Obsługa zwolnień lekarskich (ZLA) na Platformie Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS)
6. Pilotowanie imprez turystycznych typu incentive
7. Prowadzenie procesu treningowego w koszykówce
8. Prowadzenie zajęć z golfa w ramach sportu dla wszystkich
9. Prowadzenie zajęć z koszykówki w ramach sportu dla wszystkich
10. Przewodnictwo turystyczne dla wybranego obszaru
11. Realizacja usług w zakresie informacji turystycznej wybranego województwa
12. Uprawa ziół
13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - specjalista

W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).

Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63867,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na opracowaniu dodatkowych kompletów materiałów i realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 62 150,00 zł netto (dla wszystkich 6 części).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.

Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 2:
14. Animowanie grup zabawowych
15. Budowanie strategii produktów i usług
16. Demontaż i recykling zespołów pojazdów samochodowych
17. Nauczanie i doskonalenie technik golfowych
18. Obsługa i żywienie koni
19. Planowanie i prowadzenie procesu szkoleniowego w koszykówce
20. Planowanie i prowadzenie treningu we wspinaczce na czas lub w boulderingu i prowadzeniu
21. Planowanie i prowadzenie wieloletniego procesu szkoleniowego w jeździectwie
22. Planowanie i realizowanie przyjęć okolicznościowych
23. Planowanie i realizowanie usług konferencyjnych
24. Prefabrykacja pojedynczych i seryjnych elementów blaszanych instalacji HVAC
25. Projektowanie i wdrażanie procesów rozwoju produktów i usług
26. Prowadzenie ogólnodostępnego poradnictwa obywatelskiego niezależnego od systemu regulowanego przepisami
27. Przygotowywanie i podawanie kawy oraz napojów kawowych
28. Przygotowywanie i serwowanie herbat i naparów
29. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - menedżer

W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).

Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63867,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na opracowaniu dodatkowych kompletów materiałów i realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 62 150,00 zł netto (dla wszystkich 6 części).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.

Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 3:
30. Badanie stóp i kończyn dolnych oraz dobór i projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
31. Nauczanie samodzielnego prowadzenia łodzi żaglowej
32. Obsługa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
33. Planowanie i prowadzenie procesu treningu golfowego
34. Planowanie i prowadzenie zajęć z narciarstwa wysokogórskiego
35. Planowanie i prowadzenie zajęć z turystyki wysokogórskiej
36. Programowanie procesu treningowego w snowboardzie
37. Projektowanie aplikacji wspomagających wdrażanie rozwojowych systemów w przemyśle
38. Projektowanie systemów zabezpieczeń wizyjnych na terenach portów lotniczych
39. Prowadzenie spływów kajakowych
40. Prowadzenie superwizji w psychoterapii
41. Prowadzenie treningu w snowboardzie
42. Prowadzenie zajęć freeride’owych i skitourowych
43. Przeprowadzanie ewaluacji
44. Przygotowywanie pojazdów do lakierowania naprawczego - pomocnik lakiernika
45. Serwisowanie małych oczyszczalni ścieków
46. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji cyfrowej w lotnictwie
47. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem - ekspert


W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).

Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63867,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na opracowaniu dodatkowych kompletów materiałów i realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 62 150,00 zł netto (dla wszystkich 6 części).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.

Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 4:
48. Komunikowanie się za pomocą tworzenia, opowiadania i wysłuchiwania historii (storytelling)
49. Mentoring przygotowania praktycznego do wykonywania działań zawodowych
50. Modelowanie termiczne systemów kosmicznych
51. Montaż podzespołów elektronicznych dla branży kosmicznej
52. Montaż, diagnostyka i naprawa systemów agrotronicznych w maszynach rolniczych
53. Montowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych
54. Planowanie i prowadzenie doskonalenia kadr szkoleniowych w jeździectwie
55. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w żeglarstwie wyczynowym w cyklu rocznym
56. Planowanie i prowadzenie zajęć z alpinizmu jaskiniowego
57. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej
58. Planowanie i prowadzenie zajęć ze wspinaczki górskiej w terenie lodowcowym
59. Projektowanie autorskiej koncepcji treningowej i zarządzanie procesem szkoleniowym w koszykówce
60. Projektowanie elektroniki dla systemów kosmicznych
61. Projektowanie i wdrażanie systemów kosmicznych (inżynieria systemowa)
62. Projektowanie i zarządzanie procesem treningu golfowego
63. Prowadzenie psychoterapii osób dorosłych
64. Przeprowadzanie procesu renowacji i naprawy powłoki lakierowej
65. Samodzielne planowanie i realizacja kształcenia żeglarskiego oraz egzaminowanie w żeglarstwie

W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).

Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63867,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na opracowaniu dodatkowych kompletów materiałów i realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 62 150,00 zł netto (dla wszystkich 6 części).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.

Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 5:
66. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych dzieci
67. Diagnozowanie psychologicznych uwarunkowań potrzeb edukacyjnych młodzieży
68. Lakierowanie w lakierniach przemysłowych
69. Montaż, obsługa i naprawa podzespołów oraz zespołów napędów, zasilanych alternatywnymi paliwami gazowymi, stosowanych w pojazdach samochodowych
70. Montowanie, diagnozowanie i naprawa systemów mechatronicznych podnoszących komfort użytkowania pojazdów samochodowych
71. Obsługa, diagnostyka i naprawa układów automatyki przemysłowej w produkcji motoryzacyjnej
72. Organizacja i zarządzanie w tenisie stołowym
73. Planowanie i prowadzenie procesu treningowego w jeździectwie
74. Popularyzacja i instruktaż w tenisie stołowym
75. Programowanie i obsługa zintegrowanych stanowisk zrobotyzowanych dla wybranych procesów technologicznych
76. Projektowanie i realizacja badań satysfakcji klienta
77. Prowadzenie jednostki treningowej i zgrupowania sportowego w sporcie osób z niepełnosprawnościami


W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).

Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63867,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na opracowaniu dodatkowych kompletów materiałów i realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 62 150,00 zł netto (dla wszystkich 6 części).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 1 kompletu narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 1 pilotażu scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych, opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.

Lista kwalifikacji rynkowych możliwych do wyboru przez Wykonawców w części 6:
78. Administrowanie systemem ochrony wydzielonej przestrzeni powietrznej przed nieuprawnionym wlotem bezzałogowych statków powietrznych
79. Budowanie architektury głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
80. Budowanie architektury modeli uczenia maszynowego (machine learning)
81. Eksploatacja i utrzymanie floty wielowirnikowców bezzałogowych w gotowości do wykonywania lotów
82. Kreowanie sytuacji edukacyjnych
83. Kształtowanie polityki niezawodności i cyberbezpieczeństwa w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i technicznych
84. Naprawa i uruchamianie wielowirnikowców bezzałogowych
85. Programowanie modeli uczenia maszynowego
86. Programowanie sieci głębokiego uczenia maszynowego (deep learning)
87. Projektowanie architektury systemów sztucznej inteligencji
88. Wdrażanie zasad organizacji turkusowych
89. Zapewnienie jakości w projektach kosmicznych
90. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w przemyśle w zakresie zasobów ludzkich i proceduralnych
91. Zarządzanie niezawodnością i cyberbezpieczeństwem w zakresie urządzeń oraz technologii w przemyśle
92. Zarządzanie strategiczne zespołem ukierunkowane na osiąganie najwyższych celów sportowych w piłce ręcznej


W każdej z 6 części zamówienia zostanie wyłoniony wykonawca, którego zadaniem będzie opracowanie scenariusza walidacji i kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji rynkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu walidacji (zgodnie ze scenariuszem i z użyciem zaprojektowanych narzędzi).

Produktami każdej części zamówienia będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się (np. arkusz testu teoretycznego, arkusz obserwacji) i narzędzia pomocnicze, takie jak: klucze oceny/ opisy sposobów oceny, instrukcje dla poszczególnych uczestników procesu, a także matryca walidacji i dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego recenzenta.
4. Raport techniczny z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 63867,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na opracowaniu dodatkowych kompletów materiałów i realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 62 150,00 zł netto (dla wszystkich 6 części).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia (takie same wymagania w odniesieniu do każdej części) mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

3) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.

Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:

W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem składającym się z osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie opisane poniżej:

Ekspert merytoryczny 1 - osoba posiadająca doświadczenie w tworzeniu (współtworzeniu) narzędzi walidacji (testów, arkuszy obserwacji, scenariuszy wywiadów, zadań itp.) służących ocenie umiejętności, wiedzy czy kompetencji społecznych, która stworzyła przynajmniej dwa różne rodzaje narzędzi adekwatne do metod wskazanych w opisie kwalifikacji, której dotyczy oferta (np. min. jeden arkusz testu i min. jeden scenariusz wywiadu, jeśli opis wskazuje na metody testu teoretycznego i wywiadu).
Ekspert merytoryczny 2 - osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu procesów walidacji/egzaminowaniu w obszarze, którego dotyczy kwalifikacja wskazana w ofercie (patrz zał. nr 2 do OPZ), prowadzących (przynajmniej pośrednio - np. egzaminy na studiach) do nadania certyfikatu, dyplomu czy uprawnienia, która brała udział jako asesor, egzaminator, członek komisji w przynajmniej pięciu takich procesach w ostatnich 10-latach.
Ekspert merytoryczny 3 - osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie (60 pełnych miesięcy) w ciągu ostatnich 10 lat, w pracy wymagającej specjalistycznej wiedzy z zakresu/w obszarze, którego dotyczy kwalifikacja wskazana w ofercie (patrz zał. nr 2 do OPZ).
Koordynator projektu - osoba posiadająca doświadczenie w koordynacji przynajmniej trzech projektów z obszaru rynku pracy, szkoleń, edukacji lub w obszarze kwalifikacji, której dotyczy oferta.
Recenzent - osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie (60 pełnych miesięcy) zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat w pracy wymagającej specjalistycznej wiedzy z zakresu/w obszarze, którego dotyczy kwalifikacja wskazana w ofercie (patrz zał. nr 2 do OPZ) oraz doświadczenie w przygotowaniu przynajmniej 3 różnych narzędzi walidacji lub przeprowadzeniu przynajmniej 3 procesów walidacji/ egzaminowania.
Uwaga: Roli recenzenta nie może pełnić żaden z ekspertów merytorycznych ani osoba pełniąca funkcję koordynatora. Nie wyklucza się natomiast, by koordynator był jednocześnie jednym z ekspertów.
Ponadto wykonawca oświadczy, iż dla celów realizacji pilotażu walidacji zapewni komisję walidacyjną składającą się z osób posiadających kompetencje wskazane polu “Wymagania dla walidacji” w opisie wybranej kwalifikacji rynkowej oraz 3 uczestników pilotażu walidacji, spełniających warunki wstępne określone w polach “Wymagane kwalifikacje poprzedzające” oraz “W razie potrzeby warunki, jakie musi spełniać osoba przystępująca do walidacji”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6), wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2.
1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj .
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 3b do SWZ, z uwzględnieniem wymogu określonego w §12 pkt. 7 przedstawienia informacji służących ocenie oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla każdej części przed upływem terminu składania ofert określonego
w SWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się – III przetarg. Znak sprawy: IBE/03/2022 Część ..... Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazania przed terminem składania ofert, za pośrednictwem miniPortalu/EPUAP-u, oryginału wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Brak szczególnych wymagań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający może wypłacić Wykonawcy zaliczkę w wysokości odpowiadającej 30% wartości umowy, nie większej jednak niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto. Zaliczka wypłacana jest po podpisaniu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
2. Zaliczka może być wypłacona powyżej kwoty 100 000,00 zł (słownie: stu tysięcy zł) brutto do wysokości 30% wartości umowy, pod warunkiem uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
3. Gwarancja musi dotyczyć całej wnioskowanej kwoty zaliczki oraz nieodwołalnie
i bezwarunkowo uprawniać Zamawiającego, na jego pierwsze żądanie, do otrzymania kwoty odpowiadającej kwocie wnioskowanej zaliczki, w okresie od dnia wypłaty zaliczki (włącznie z tym dniem) do przewidywanego w umowie dnia jej rozliczenia, wydłużonego
o 45 dni.
4. W celu otrzymania zaliczki w części, o której mowa w ust. 2, Wykonawca składa Zamawiającemu wniosek o jej wypłatę. Wniosek powinien mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. Na podstawie wniosku Zamawiający dokonuje wypłaty zaliczki w terminie do 7 dni od dnia złożenia w/w wniosku i gwarancji.
5. Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę zaliczkową i dostarcza ją niezwłocznie do siedziby Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zapłaty.
6. Wypłata zaliczki następuje na poniższy rachunek bankowy Wykonawcy:
…………………
7. Zaliczka rozliczana jest proporcjonalnie razem płatnością I raty, o której mowa w §3 ust. 2 pkt.2) umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach:
1) konieczność wprowadzenia zmian (w szczególności w zakresie wydłużenia terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego wskazanego § 12 Umowy, w ramach którego realizowane jest Zamówienie;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 12 Umowy lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
3) konieczność wprowadzenia zmian w terminach realizacji zamówienia (jego poszczególnych etapów) będzie wynikała z przesłanek nieleżących po stronie Wykonawcy. Na tej podstawie nie jest jednak możliwe wydłużenie końcowego terminu realizacji zamówienia.
4) Realizacja badania w kształcie opisanym w OPZ nie będzie możliwa, w przypadku zaistnienia siły wyższej, w tym w związku z pandemią COVID-19.
5) Niezbędnym będzie zmiana walidowanej kwalifikacji na inną w ramach danej części
6) Niezbędnym będzie zmiana scenariusza walidowanej kwalifikacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Górczewska 8, 01-180 Warszawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji:
Wykonawca przystąpi do wykonania usług w dniu zawarcia umowy i zakończy ich realizację w terminie do 170 dni roboczych od podpisania umowy (taki sam okres dla realizacji każdej z części).

Zamawiający wymaga złożenia:
7) Informacje na temat doświadczenia ekspertów 1-3, w zakresie wykraczającym poza minimalne warunki udziału, na użytek oceny oferty przez pryzmat kryteriów wskazanych w §16 (Załącznik nr 3a)

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 6 części (6 grup kwalifikacji). Wykonawca może złożyć maksymalnie 2 oferty, jednak nie więcej niż jedną ofertę w ramach jednej części.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia z kompetencji cyfrowych - Trojanów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia z kompetencji cyfrowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.