Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919daa93-b714-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: §9 Informacje o
środkachkomunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbieraniakorespondencji elektronicznejSkrócona instrukcja przygotowania i wysłania oferty z
użyciem podpisuzaufanego.1. Skrócona instrukcja złożenia oferty w postępowaniu z użyciem podpisu
zaufanegozostała opisana w pkt 2-5 poniżej. Wszystkie wymagania odnośnie korzystania z Miniportalu
zostałyzawarte w Instrukcji opublikowanej na stronie: https;//www.miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje2.
Należyspakować wszystkie dokumenty składające się na ofertę. 3. Następnie, skompresowany plik
należypodpisać podpisem zaufanym tj. z wykorzystaniem EPUAP-u na
stronie:https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNERdalsze informacje i
szczegółysposobu komunikacji określono w §9 i §10 SWZ.https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej: zamówienia@ibe.edu.pl.7. Złożenie
dokumentów na nośniku danych (np. CD,pendrive) jest niedopuszczalne.8. Wykonawca składa ofertę,
dalej „oferta” za pośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również naMiniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla
wykonawców na Miniportalu.9. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji z Zamawiającym.10. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających
z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających
z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IBE/14/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 562791,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie 10 kompletów narzędzi walidacji wraz z przeprowadzeniem 10 pilotaży scenariuszów walidacji dla wybranych kwalifikacji rynkowych opisanych w ramach realizowanego w latach 2018-2020 projektu: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji. Zadanie 2: Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączeniem do ZSK kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego, w tym kwalifikacji rynkowych” i zgłoszonych do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji lub opisanych w ramach Inkubatora Kwalifikacji.
Zamówienie jest podzielone na 10 części odpowiadających 10 grupom wybranych kwalifikacji. Kwalifikacje zostały podzielone na grupy według wysokości kosztu uzyskania kwalifikacji oszacowanego przez autora kwalifikacji. Lista kwalifikacji w podziale na 10 grup znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ.
W każdej z 10 części zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie jednego kompletu narzędzi walidacji dla wybranej kwalifikacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie pilotażu scenariusza walidacji tejże kwalifikacji.
Produktami zamówienia w każdej z 10 części będą:
1. Opis walidacji wybranej kwalifikacji rynkowej - scenariusz walidacji.
2. Komplet narzędzi walidacji, w tym: narzędzia weryfikacji efektów uczenia się i m.in. klucze oceny, instrukcje, matryca walidacji, dokumenty podsumowujące weryfikację efektów uczenia się.
3. Recenzja przygotowanych narzędzi walidacji sporządzona przez niezależnego eksperta.
4. Raport z procesu konstruowania narzędzi walidacji.
5. Raport z przebiegu pilotażu walidacji wraz z wnioskami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 3 do OPZ.
4.2.5.) Wartość części: 56279,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp), polegającego na realizacji dodatkowych pilotaży, do wysokości 281 tys netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 2
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 3
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ( takie same wymagania w odniesieniu do każdej części) mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
B. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem ekspertów składającym się z osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie opisane poniżej:
Koordynator projektu - osoba posiadająca doświadczenie w koordynacji przynajmniej dwóch projektów z obszaru rynku pracy, szkoleń, edukacji lub w obszarze kwalifikacji, której dotyczy oferta.
Ekspert merytoryczny 1 - osoba posiadająca doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat, w tworzeniu (współtworzeniu) narzędzi walidacji (testów, arkuszy obserwacji, scenariuszy wywiadów, zadań itp.) służących ocenie umiejętności, wiedzy czy kompetencji społecznych i stworzyła przynajmniej dwa różne rodzaje narzędzi (testów, arkuszy obserwacji, scenariuszy wywiadów, zadań itp.) adekwatne do metod wskazanych w opisie kwalifikacji, której dotyczy oferta.
Ekspert merytoryczny 2 - osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu procesów walidacji/egzaminowaniu w obszarze, którego dotyczy kwalifikacja wskazana w ofercie (patrz zał. nr 3 do OPZ), prowadzących do nadania certyfikatu, dyplomu czy uprawnienia i brała udział jako asesor, egzaminator, członek komisji w przynajmniej pięciu takich procesach w ostatnich 10-latach.
Ekspert merytoryczny 3 - osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie w ciągu ostatnich 10 lat w pracy wymagającej specjalistycznej wiedzy z zakresu/w obszarze, którego dotyczy kwalifikacja wskazana w ofercie (patrz zał. nr 3 do OPZ)
Recenzent - osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat w pracy wymagającej specjalistycznej wiedzy z zakresu/w obszarze, którego dotyczy kwalifikacja wskazana w ofercie (patrz zał. nr 3 do OPZ) oraz doświadczenie w przygotowaniu przynajmniej 3 różnych narzędzi walidacji (np. test, arkusz obserwacji, scenariusz wywiadu) lub przeprowadzenia przynajmniej 3 procesów oceny/walidacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6), wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2.
1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj .
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla każdej części przed upływem terminu składania ofert określonegow SWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Narzędzia walidacji dla wybranych kwalifikacji, w tym pilotażowa realizacja scenariuszy walidacji efektów uczenia się. Znak sprawy: IBE/14/2021. Część …..
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazania przed terminem składania ofert, za pośrednictwem Miniportalu/EPUAP-u, oryginału wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Brak szczególnych wymagań6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiający może wypłacić Wykonawcy zaliczkę w wysokości odpowiadającej 30% wartości umowy, nie większej jednak niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto. Zaliczka wypłacana jest po podpisaniu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.2. Zaliczka może być wypłacona powyżej kwoty 100 000,00 zł (słownie: stu tysięcy zł) brutto do wysokości 30% wartości umowy, pod warunkiem uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
3. Gwarancja musi dotyczyć całej wnioskowanej kwoty zaliczki oraz nieodwołalnie
i bezwarunkowo uprawniać Zamawiającego, na jego pierwsze żądanie, do otrzymania kwoty odpowiadającej kwocie wnioskowanej zaliczki, w okresie od dnia wypłaty zaliczki (włącznie z tym dniem) do przewidywanego w umowie dnia jej rozliczenia, wydłużonego
o 45 dni.
4. W celu otrzymania zaliczki w części, o której mowa w ust. 2, Wykonawca składa Zamawiającemu wniosek o jej wypłatę. Wniosek powinien mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. Na podstawie wniosku Zamawiający dokonuje wypłaty zaliczkiw terminie do 7 dni od dnia złożenia w/w wniosku i gwarancji.
5. Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę zaliczkową i dostarcza ją niezwłocznie do siedziby Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zapłaty.
6. Wypłata zaliczki następuje na poniższy rachunek bankowy Wykonawcy:
…………………
7. Zaliczka rozliczana jest proporcjonalnie razem płatnością I raty, o której mowa w §3 ust. 2 pkt.2) umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach:1) konieczność wprowadzenia zmian (w szczególności w zakresie wydłużenia terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego wskazanego § 12 Umowy, w ramach którego realizowane jest Zamówienie;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 12 Umowy lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
3) konieczność wprowadzenia zmian w terminach realizacji zamówienia (jego poszczególnych etapów) będzie wynikała z przesłanek nieleżących po stronie Wykonawcy. Na tej podstawie nie jest jednak możliwe wydłużenie końcowego terminu realizacji zamówienia.
4) Realizacja badania w kształcie opisanym w OPZ nie będzie możliwa, w przypadku zaistnienia siły wyższej, w tym w związku z pandemią COVID-19.
5) Niezbędnym będzie zmiana walidowanej kwalifikacji na inną w ramach danej części
6) Niezbędnym będzie zmiana scenariusza walidowanej kwalifikacji.