Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miła 26a
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops-bytow@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbytow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Pomorska Grupa Doradcza Kamil Zbroja
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392015838
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Zbożowa 7
1.11.4.) Miejscowość: Gdynia
1.11.5.) Kod pocztowy: 81-020
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.11.9.) Numer telefonu: 500205198
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://kamilzbroja.eu/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c487b00a-071f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001940/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług animacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny w. Pomorskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Kamil Zbroja, tel.: 500205198 email: przetargi@kamilzbroja.eu.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego przez miniPortal.
6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
7. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych oraz sam może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@kamilzbroja.eu.
8. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PGD/MOPS.BYTÓW/004
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Zajęcia kulinarne promujące zdrowy styl życia:
a. Zorganizowanie spotkań i przeprowadzenie warsztatów kulinarnych, które pokażą
i nauczą jak w prosty, zdrowy i smaczny sposób skomponować codzienne menu,
b. Założenia tych zajęć skupiać się będą nie tylko na gotowaniu, pieczeniu
i przygotowywaniu różnorodnych potraw, ale poprzez udział w zajęciach uczestnicy poznają zasady higieny, zdrowego żywienia, wpływu diet na poprawę zdrowia, planowania i wykonywania potraw, obsługę sprzętu AGD, nakrywania do stołu,
c. Zamawiający zapewni artykuły niezbędne potrzebne do wykonania potraw, które będą przekazane uczestnikom zajęć (m.in. produkty do gotowania, napoje – kawa, herbata, woda) a Wykonawca przygotuje dla wszystkich uczestników skrypt z przepisami przygotowywanych potraw zgodnie z ustalonym harmonogramem.
2. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 218,75 zł brutto za przeprowadzenie jednych zajęć.
3. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć winna posiadać minimalne doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w czasie ostatnich trzech lat minimum jednych warsztatów odpowiadających swoim tematem danej części zamówienia, które trwały minimum 4 godziny zegarowe.
4. Uczestnikami projektu będą osoby powyżej 60 r. ż, pełnoletnie osoby niepełnosprawne z terenu gminy Bytów, samotne, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Seniorzy mieszkający bez bliskich są szczególnie narażeni na samotność, izolację i utrudnienia wynikające z braku pomocy i wsparcia osób trzecich. Kłopoty z przemieszczaniem się do większych miejscowości eliminuje starszych mieszkańców z większości wydarzeń kulturalnych, towarzyskich i integracyjnych gminy. W warsztatach mogą uczestniczyć wolontariusze i opiekunowie faktyczni.
5. Spotkania z animatorami i lokalnymi twórcami odbywać się będą w wybranych świetlicach wiejskich i oferować będą nie tylko twórcze zajęcia aktywne ale również towarzystwo osób w podobnym wieku. Będą miejscem integracji osób posiadających podobne trudności i zainteresowania. Animacje mają być „receptą” na samotność.
6. Zajęcia odbywać się będą cyklicznie w 8 punktach na terenie Gminy Bytów tj.:
- Świetlicy na ul. Młyńskiej w Bytowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy na ul. Miłej w Bytowie – 2 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Niezabyszewie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Pomysku Wielkim – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Gostkowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Ząbinowicach - 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Udorpiu - 1x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Grzmiącej - 1 x tygodniowo,
7. Grupa liczy od 10 do 30 uczestników.
8. Czas trwania 1 spotkania/animacji wynosi min. 4 godz. zegarowe (w tym przygotowanie do zajęć, przeprowadzenie zajęć i uporządkowanie świetlicy po zajęciach).
9. Szacuje się, że jeden animator odbędzie minimum 4 spotkania/animacje w każdym miesiącu.
10. Zajęcia animacyjne będą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach między 10:00 a 20:00.
11. Zajęcia realizowane będą w terminach i godzinach dostosowanych do możliwości Uczestników w planowanym okresie w formie zajęć grupowych.
12. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.
13. Wynagrodzenie zostanie naliczone za faktycznie przepracowane spotkanie na podstawie ewidencji świadczenia usługi po każdym zakończonym miesiącu.
14. Do wynagrodzenia Wykonawcy nie wlicza się kosztów dojazdu na zajęcia animacyjne.
15. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy sale do prowadzenia zajęć.
16. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą będzie dokonywał sukcesywnych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć, materiałów, produktów, pomocy itp. do średniej kwoty 50,00 zł na jedne zajęcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA
(Wg)
I Całkowita cena brutto za przeprowadzenie jednego spotkania (4 godz.) 60%
II Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi 40%
KRYTERIUM I (koszt całkowity brutto za zrealizowanie jednego spotkania zajęć):
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
Kn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg
Kb
gdzie:
P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg
KRYTERIUM II (doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi):
1. Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
2. Oceniane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w zakresie realizacji warsztatów/spotkań tożsamych z daną częścią zamówienia.
3. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób w zależności od ilości warsztatów/spotkań, które przeprowadziła dana osoba w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- 1 - 10 warsztatów – 10 punktów
- 11 - 20 warsztatów – 20 punktów
- 21 - 30 warsztatów – 40 punktów
- 31 - 40 warsztatów – 60 punktów
- 41 - 50 warsztatów – 80 punktów
- 51 i więcej warsztatów – 100 punktów
4. W sytuacji, kiedy Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę w kryterium oceniona zostanie osoba posiadająca najmniejsze doświadczenie.
5. Suma przyznanych punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium tj. Wg.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Zajęcia społeczno-kulturalne:
a. Gry i zabawy (np. ćwiczące koncentrację, kreatywność), zagospodarowanie czasu wolnego, rozwój spostrzegawczości, logicznego myślenia, koncentracji, elementy fotografii cyfrowej, motywowanie uczestników do wspólnego spędzania czasu wolnego, zajęcia samopomocowe – podczas spotkań uczestnicy projektu będą mogli porozmawiać na różne tematy, wymienić się własnymi spostrzeżeniami/trudnościami, pogadanki dot. każdej dziedziny życia, podtrzymywanie i rozpowszechnienie tradycji lokalnych, rozwój świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, śpiew, taniec, aktorstwo, gra na instrumentach.
2. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 218,75 zł brutto za przeprowadzenie jednych zajęć.
3. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć winna posiadać minimalne doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w czasie ostatnich trzech lat minimum jednych warsztatów odpowiadających swoim tematem danej części zamówienia, które trwały minimum 4 godziny zegarowe.
4. Uczestnikami projektu będą osoby powyżej 60 r. ż, pełnoletnie osoby niepełnosprawne z terenu gminy Bytów, samotne, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Seniorzy mieszkający bez bliskich są szczególnie narażeni na samotność, izolację i utrudnienia wynikające z braku pomocy i wsparcia osób trzecich. Kłopoty z przemieszczaniem się do większych miejscowości eliminuje starszych mieszkańców z większości wydarzeń kulturalnych, towarzyskich i integracyjnych gminy. W warsztatach mogą uczestniczyć wolontariusze i opiekunowie faktyczni.
5. Spotkania z animatorami i lokalnymi twórcami odbywać się będą w wybranych świetlicach wiejskich i oferować będą nie tylko twórcze zajęcia aktywne ale również towarzystwo osób w podobnym wieku. Będą miejscem integracji osób posiadających podobne trudności i zainteresowania. Animacje mają być „receptą” na samotność.
6. Zajęcia odbywać się będą cyklicznie w 8 punktach na terenie Gminy Bytów tj.:
- Świetlicy na ul. Młyńskiej w Bytowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy na ul. Miłej w Bytowie – 2 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Niezabyszewie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Pomysku Wielkim – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Gostkowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Ząbinowicach - 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Udorpiu - 1x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Grzmiącej - 1 x tygodniowo,
7. Grupa liczy od 10 do 30 uczestników.
8. Czas trwania 1 spotkania/animacji wynosi min. 4 godz. zegarowe (w tym przygotowanie do zajęć, przeprowadzenie zajęć i uporządkowanie świetlicy po zajęciach).
9. Szacuje się, że jeden animator odbędzie minimum 4 spotkania/animacje w każdym miesiącu.
10. Zajęcia animacyjne będą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach między 10:00 a 20:00.
11. Zajęcia realizowane będą w terminach i godzinach dostosowanych do możliwości Uczestników w planowanym okresie w formie zajęć grupowych.
12. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.
13. Wynagrodzenie zostanie naliczone za faktycznie przepracowane spotkanie na podstawie ewidencji świadczenia usługi po każdym zakończonym miesiącu.
14. Do wynagrodzenia Wykonawcy nie wlicza się kosztów dojazdu na zajęcia animacyjne.
15. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy sale do prowadzenia zajęć.
16. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą będzie dokonywał sukcesywnych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć, materiałów, produktów, pomocy itp. do średniej kwoty 50,00 zł na jedne zajęcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA
(Wg)
I Całkowita cena brutto za przeprowadzenie jednego spotkania (4 godz.) 60%
II Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi 40%
KRYTERIUM I (koszt całkowity brutto za zrealizowanie jednego spotkania zajęć):
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
Kn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg
Kb
gdzie:
P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg
KRYTERIUM II (doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi):
1. Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
2. Oceniane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w zakresie realizacji warsztatów/spotkań tożsamych z daną częścią zamówienia.
3. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób w zależności od ilości warsztatów/spotkań, które przeprowadziła dana osoba w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- 1 - 10 warsztatów – 10 punktów
- 11 - 20 warsztatów – 20 punktów
- 21 - 30 warsztatów – 40 punktów
- 31 - 40 warsztatów – 60 punktów
- 41 - 50 warsztatów – 80 punktów
- 51 i więcej warsztatów – 100 punktów
4. W sytuacji, kiedy Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę w kryterium oceniona zostanie osoba posiadająca najmniejsze doświadczenie.
5. Suma przyznanych punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium tj. Wg.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
9. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zrewaloryzowane w przypadku zmian:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni