Na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytów
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311242

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miła 26a

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops-bytow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbytow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Pomorska Grupa Doradcza Kamil Zbroja

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392015838

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Zbożowa

1.11.4.) Miejscowość: Gdynia

1.11.5.) Kod pocztowy: 81-020

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.11.9.) Numer telefonu: 500205198

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://kamilzbroja.eu/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85008894-fa7e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001940/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług animacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny w. Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w niniejszej SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
10. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
12. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGD/MOPS.BYTÓW/003

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Zajęcia kulinarne promujące zdrowy styl życia:
a. Zorganizowanie spotkań i przeprowadzenie warsztatów kulinarnych, które pokażą
i nauczą jak w prosty, zdrowy i smaczny sposób skomponować codzienne menu,
b. Założenia tych zajęć skupiać się będą nie tylko na gotowaniu, pieczeniu
i przygotowywaniu różnorodnych potraw, ale poprzez udział w zajęciach uczestnicy poznają zasady higieny, zdrowego żywienia, wpływu diet na poprawę zdrowia, planowania i wykonywania potraw, obsługę sprzętu AGD, nakrywania do stołu,
c. Zamawiający zapewni artykuły niezbędne potrzebne do wykonania potraw, które będą przekazane uczestnikom zajęć (m.in. produkty do gotowania, napoje – kawa, herbata, woda) a Wykonawca przygotuje dla wszystkich uczestników skrypt z przepisami przygotowywanych potraw zgodnie z ustalonym harmonogramem.
2. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć winna posiadać minimalne doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w czasie ostatnich trzech lat minimum jednych warsztatów odpowiadających swoim tematem danej części zamówienia, które trwały minimum 4 godziny zegarowe.
3. Uczestnikami projektu będą osoby powyżej 60 r. ż, pełnoletnie osoby niepełnosprawne z terenu gminy Bytów, samotne, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Seniorzy mieszkający bez bliskich są szczególnie narażeni na samotność, izolację i utrudnienia wynikające z braku pomocy i wsparcia osób trzecich. Kłopoty z przemieszczaniem się do większych miejscowości eliminuje starszych mieszkańców z większości wydarzeń kulturalnych, towarzyskich i integracyjnych gminy. W warsztatach mogą uczestniczyć wolontariusze i opiekunowie faktyczni.
4. Spotkania z animatorami i lokalnymi twórcami odbywać się będą w wybranych świetlicach wiejskich i oferować będą nie tylko twórcze zajęcia aktywne ale również towarzystwo osób w podobnym wieku. Będą miejscem integracji osób posiadających podobne trudności i zainteresowania. Animacje mają być „receptą” na samotność.
5. Zajęcia odbywać się będą cyklicznie w 8 punktach na terenie Gminy Bytów tj.:
- Świetlicy na ul. Młyńskiej w Bytowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy na ul. Miłej w Bytowie – 2 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Niezabyszewie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Pomysku Wielkim – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Gostkowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Ząbinowicach - 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Udorpiu - 1x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Grzmiącej - 1 x tygodniowo,
6. Grupa liczy od 10 do 30 uczestników.
7. Czas trwania 1 spotkania/animacji wynosi min. 4 godz. zegarowe (w tym przygotowanie do zajęć, przeprowadzenie zajęć i uporządkowanie świetlicy po zajęciach).
8. Szacuje się, że jeden animator odbędzie minimum 4 spotkania/animacje w każdym miesiącu.
9. Zajęcia animacyjne będą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach między 10:00 a 20:00.
10. Zajęcia realizowane będą w terminach i godzinach dostosowanych do możliwości Uczestników w planowanym okresie w formie zajęć grupowych.
11. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.
12. Wynagrodzenie zostanie naliczone za faktycznie przepracowane spotkanie na podstawie ewidencji świadczenia usługi po każdym zakończonym miesiącu.
13. Do wynagrodzenia Wykonawcy nie wlicza się kosztów dojazdu na zajęcia animacyjne.
14. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy sale do prowadzenia zajęć.
15. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą będzie dokonywał sukcesywnych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć, materiałów, produktów, pomocy itp. do średniej kwoty 50,00 zł na jedne zajęcia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA
(Wg)
I Całkowita cena brutto za przeprowadzenie jednego spotkania (4 godz.) 60%
II Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi 40%

KRYTERIUM I (koszt całkowity brutto za zrealizowanie jednego spotkania zajęć):
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
Kn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg
Kb
gdzie:
 P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
 Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
 Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
 Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg

KRYTERIUM II (doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi):
1. Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz potwierdzona dokumentami dostarczonymi przed podpisaniem umowy.
2. Oceniane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w zakresie realizacji warsztatów/spotkań tożsamych z daną częścią zamówienia.
3. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób w zależności od ilości warsztatów/spotkań, które przeprowadziła dana osoba w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- 1 - 10 warsztatów – 10 punktów
- 11 - 20 warsztatów – 20 punktów
- 21 - 30 warsztatów – 40 punktów
- 31 - 40 warsztatów – 60 punktów
- 41 - 50 warsztatów – 80 punktów
- 51 i więcej warsztatów – 100 punktów
4. W sytuacji, kiedy Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę w kryterium oceniona zostanie osoba posiadająca najmniejsze doświadczenie.
5. Suma przyznanych punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium tj. Wg.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Zielarstwo:
a. prowadzenie zajęć o tematyce m.in: przyprawy i ich nieznane właściwości, właściwości lecznicze i kosmetyczne popularnych ziół, bezpieczne kosmetyki, alternatywy dla herbaty, jak zbierać, rozpoznawać, suszyć, przetwarzać, przechowywać i stosować „coś z niczego” – ekologicznie, zdrowo i ekonomicznie.

2. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć winna posiadać minimalne doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w czasie ostatnich trzech lat minimum jednych warsztatów odpowiadających swoim tematem danej części zamówienia, które trwały minimum 4 godziny zegarowe.
3. Uczestnikami projektu będą osoby powyżej 60 r. ż, pełnoletnie osoby niepełnosprawne z terenu gminy Bytów, samotne, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Seniorzy mieszkający bez bliskich są szczególnie narażeni na samotność, izolację i utrudnienia wynikające z braku pomocy i wsparcia osób trzecich. Kłopoty z przemieszczaniem się do większych miejscowości eliminuje starszych mieszkańców z większości wydarzeń kulturalnych, towarzyskich i integracyjnych gminy. W warsztatach mogą uczestniczyć wolontariusze i opiekunowie faktyczni.
4. Spotkania z animatorami i lokalnymi twórcami odbywać się będą w wybranych świetlicach wiejskich i oferować będą nie tylko twórcze zajęcia aktywne ale również towarzystwo osób w podobnym wieku. Będą miejscem integracji osób posiadających podobne trudności i zainteresowania. Animacje mają być „receptą” na samotność.
5. Zajęcia odbywać się będą cyklicznie w 8 punktach na terenie Gminy Bytów tj.:
- Świetlicy na ul. Młyńskiej w Bytowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy na ul. Miłej w Bytowie – 2 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Niezabyszewie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Pomysku Wielkim – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Gostkowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Ząbinowicach - 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Udorpiu - 1x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Grzmiącej - 1 x tygodniowo,
6. Grupa liczy od 10 do 30 uczestników.
7. Czas trwania 1 spotkania/animacji wynosi min. 4 godz. zegarowe (w tym przygotowanie do zajęć, przeprowadzenie zajęć i uporządkowanie świetlicy po zajęciach).
8. Szacuje się, że jeden animator odbędzie minimum 4 spotkania/animacje w każdym miesiącu.
9. Zajęcia animacyjne będą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach między 10:00 a 20:00.
10. Zajęcia realizowane będą w terminach i godzinach dostosowanych do możliwości Uczestników w planowanym okresie w formie zajęć grupowych.
11. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.
12. Wynagrodzenie zostanie naliczone za faktycznie przepracowane spotkanie na podstawie ewidencji świadczenia usługi po każdym zakończonym miesiącu.
13. Do wynagrodzenia Wykonawcy nie wlicza się kosztów dojazdu na zajęcia animacyjne.
14. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy sale do prowadzenia zajęć.
15. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą będzie dokonywał sukcesywnych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć, materiałów, produktów, pomocy itp. do średniej kwoty 50,00 zł na jedne zajęcia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA
(Wg)
I Całkowita cena brutto za przeprowadzenie jednego spotkania (4 godz.) 60%
II Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi 40%

KRYTERIUM I (koszt całkowity brutto za zrealizowanie jednego spotkania zajęć):
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
Kn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg
Kb
gdzie:
 P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
 Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
 Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
 Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg

KRYTERIUM II (doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi):
1. Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz potwierdzona dokumentami dostarczonymi przed podpisaniem umowy.
2. Oceniane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w zakresie realizacji warsztatów/spotkań tożsamych z daną częścią zamówienia.
3. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób w zależności od ilości warsztatów/spotkań, które przeprowadziła dana osoba w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- 1 - 10 warsztatów – 10 punktów
- 11 - 20 warsztatów – 20 punktów
- 21 - 30 warsztatów – 40 punktów
- 31 - 40 warsztatów – 60 punktów
- 41 - 50 warsztatów – 80 punktów
- 51 i więcej warsztatów – 100 punktów
4. W sytuacji, kiedy Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę w kryterium oceniona zostanie osoba posiadająca najmniejsze doświadczenie.
5. Suma przyznanych punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium tj. Wg.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Zajęcia społeczno-kulturalne:
a. Gry i zabawy (np. ćwiczące koncentrację, kreatywność), zagospodarowanie czasu wolnego, rozwój spostrzegawczości, logicznego myślenia, koncentracji, elementy fotografii cyfrowej, motywowanie uczestników do wspólnego spędzania czasu wolnego, zajęcia samopomocowe – podczas spotkań uczestnicy projektu będą mogli porozmawiać na różne tematy, wymienić się własnymi spostrzeżeniami/trudnościami, pogadanki dot. każdej dziedziny życia, podtrzymywanie i rozpowszechnienie tradycji lokalnych, rozwój świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, śpiew, taniec, aktorstwo, gra na instrumentach.

2. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć winna posiadać minimalne doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w czasie ostatnich trzech lat minimum jednych warsztatów odpowiadających swoim tematem danej części zamówienia, które trwały minimum 4 godziny zegarowe.
3. Uczestnikami projektu będą osoby powyżej 60 r. ż, pełnoletnie osoby niepełnosprawne z terenu gminy Bytów, samotne, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Seniorzy mieszkający bez bliskich są szczególnie narażeni na samotność, izolację i utrudnienia wynikające z braku pomocy i wsparcia osób trzecich. Kłopoty z przemieszczaniem się do większych miejscowości eliminuje starszych mieszkańców z większości wydarzeń kulturalnych, towarzyskich i integracyjnych gminy. W warsztatach mogą uczestniczyć wolontariusze i opiekunowie faktyczni.
4. Spotkania z animatorami i lokalnymi twórcami odbywać się będą w wybranych świetlicach wiejskich i oferować będą nie tylko twórcze zajęcia aktywne ale również towarzystwo osób w podobnym wieku. Będą miejscem integracji osób posiadających podobne trudności i zainteresowania. Animacje mają być „receptą” na samotność.
5. Zajęcia odbywać się będą cyklicznie w 8 punktach na terenie Gminy Bytów tj.:
- Świetlicy na ul. Młyńskiej w Bytowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy na ul. Miłej w Bytowie – 2 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Niezabyszewie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Pomysku Wielkim – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Gostkowie – 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Ząbinowicach - 1 x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Udorpiu - 1x tygodniowo,
- Świetlicy wiejskiej w Grzmiącej - 1 x tygodniowo,
6. Grupa liczy od 10 do 30 uczestników.
7. Czas trwania 1 spotkania/animacji wynosi min. 4 godz. zegarowe (w tym przygotowanie do zajęć, przeprowadzenie zajęć i uporządkowanie świetlicy po zajęciach).
8. Szacuje się, że jeden animator odbędzie minimum 4 spotkania/animacje w każdym miesiącu.
9. Zajęcia animacyjne będą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach między 10:00 a 20:00.
10. Zajęcia realizowane będą w terminach i godzinach dostosowanych do możliwości Uczestników w planowanym okresie w formie zajęć grupowych.
11. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.
12. Wynagrodzenie zostanie naliczone za faktycznie przepracowane spotkanie na podstawie ewidencji świadczenia usługi po każdym zakończonym miesiącu.
13. Do wynagrodzenia Wykonawcy nie wlicza się kosztów dojazdu na zajęcia animacyjne.
14. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy sale do prowadzenia zajęć.
15. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą będzie dokonywał sukcesywnych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć, materiałów, produktów, pomocy itp. do średniej kwoty 50,00 zł na jedne zajęcia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA
(Wg)
I Całkowita cena brutto za przeprowadzenie jednego spotkania (4 godz.) 60%
II Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi 40%

KRYTERIUM I (koszt całkowity brutto za zrealizowanie jednego spotkania zajęć):
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
Kn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg
Kb
gdzie:
 P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
 Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
 Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
 Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg

KRYTERIUM II (doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi):
1. Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz potwierdzona dokumentami dostarczonymi przed podpisaniem umowy.
2. Oceniane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w zakresie realizacji warsztatów/spotkań tożsamych z daną częścią zamówienia.
3. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób w zależności od ilości warsztatów/spotkań, które przeprowadziła dana osoba w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- 1 - 10 warsztatów – 10 punktów
- 11 - 20 warsztatów – 20 punktów
- 21 - 30 warsztatów – 40 punktów
- 31 - 40 warsztatów – 60 punktów
- 41 - 50 warsztatów – 80 punktów
- 51 i więcej warsztatów – 100 punktów
4. W sytuacji, kiedy Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę w kryterium oceniona zostanie osoba posiadająca najmniejsze doświadczenie.
5. Suma przyznanych punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium tj. Wg.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

9. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zrewaloryzowane w przypadku zmian:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę organizacji i przeprowadzeniu kursu i egzaminu na prawo jazdy kat. C+E
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę organizacji i przeprowadzeniu kursu i egzaminu na prawo jazdy kat. C+E. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI