Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Materiały dydaktyczne dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzenie szkoleń, przeprowadzenie egzaminu oraz udzielanie konsultacji eksperckich dla uczestników projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dra Kazimierza Jaczewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 81 71 84 400
1.5.8.) Numer faksu: 48 81 7478646
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@imw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imw.lublin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materiały dydaktyczne dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzenie szkoleń, przeprowadzenie egzaminu oraz udzielanie konsultacji eksperckich dla uczestników projektu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa2180b-a851-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
”Kompetencje w ochronie zdrowia”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Priorytet V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/267b9e6e-28ec-414f-9570-66c7e1f501573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywać się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 10 SWZ.1. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wnioski, zawiadomienia orazinformacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP).5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal . Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, wraz z załącznikami oraz oświadczeniemskładanym wraz z ofertą, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. Korespondencja (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) przekazywana za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) nie może byćszyfrowana9. Zamawiający przekazuje ID postępowania w niniejszej SWZ. Dane postępowanie możnawyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „DlaWykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.10. Sporządzanie i przekazywanieinformacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:1) wykonawcy będącego osobą fizyczną,2) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,3) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),4) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, ul. dr Kazimierza Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, NIP 7120103781, REGON 000288521;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Medycyny Wsi im. W. Chodźki jest Pan Paweł Wierzba , adres e-mail: iod@imw.lublin.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia w niniejszym postępowaniu.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;3. Zamawiający informuje, że posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;4. Zamawiający informuje, iż nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem 33 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.226.6/ZP/U/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzeniu szkolenia, przeprowadzenie egzaminu zgodnie z OPZ -załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Kryteria oceny ofert:1) Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 602) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 30 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 do 200 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia. w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania30 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 201 i więcej godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3) Kryterium – Aspekt społeczny- 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D + Kgdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Kryteria oceny ofert:1) Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 602) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 30 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 do 200 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia. w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania30 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 201 i więcej godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3) Kryterium – Aspekt społeczny- 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D + Kgdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny”.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzeniu szkolenia, przeprowadzenie egzaminu zgodnie z OPZ -załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 602) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 20 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykonawcę/Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 i więcej godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego – 10 punktówPunkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego poniżej dwóch lat,10 pkt. – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego nie mniej niż dwa lata.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4) Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +W+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,W – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 602) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 20 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykonawcę/Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 i więcej godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3) Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego – 10 punktówPunkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego poniżej dwóch lat,10 pkt. – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego nie mniej niż dwa lata.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4) Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +W+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,W – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
udzielanie konsultacji eksperckich
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena (brutto) - 50 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 502) Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich – 20 punktów. Ilość lat doświadczenia Eksperta w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt- doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt- doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt- doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3) Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym – 20 punktówKryterium dotyczy doświadczenia Eksperta, w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym.Ilość lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt - doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt - doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt - doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4) Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Spełnienie aspektu społecznego oznacza zaangażowanie na umowę o pracę min.1 osoby spełniającej w/w warunki.Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +Z+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich”,Z - punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium cena (brutto) - 50 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 502) Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich – 20 punktów. Ilość lat doświadczenia Eksperta w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt- doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt- doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt- doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3) Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym – 20 punktówKryterium dotyczy doświadczenia Eksperta, w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym.Ilość lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt - doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt - doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt - doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4) Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Spełnienie aspektu społecznego oznacza zaangażowanie na umowę o pracę min.1 osoby spełniającej w/w warunki.Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +Z+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich”,Z - punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne