Konsultacja ekspercka działań projektowych orazzorganizowanie i przeprowadzenie 2...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konsultacja ekspercka działań projektowych orazzorganizowanie i przeprowadzenie 2 - dniowej wizyty studyjnej na terenie województwa Kujawsko - Pomorskiego w ramach projektu "Nowoczesny Uniwersytet
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyUniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025509
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konsultacja ekspercka działań projektowych orazzorganizowanie i przeprowadzenie 2 - dniowejwizyty studyjnej na terenie województwa Kujawsko - Pomorskiego w ramach projektu"Nowoczesny Uniwersytet

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konsultacja ekspercka działań projektowych orazzorganizowanie i przeprowadzenie 2 - dniowejwizyty studyjnej na terenie województwa Kujawsko - Pomorskiego w ramach projektu"Nowoczesny Uniwersytet

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa1d143-91ee-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002478/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi eksperckie w projekcie UE Nowoczesny Uniwersytet

1.3.11 Wizyty studyjne w ramach projektu Nowoczesny Uniwersytet

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Nowoczesny Uniwersytet” realizowanym przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w ramach Priorytetu III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na podstawie umowy nr : POWR.03.05.00-00-Z216/17

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ukw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ukw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne i ogólne zasady związane zkorzystaniem z Platformy:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.6) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java wwersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przezużytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanieadresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.7) Zainstalowany dedykowanykomponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisuelektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Pozainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącąstronę.8) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyćczytnik z kartą kryptograficzną do komputera

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UKW/DZP-281-U-13/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konsultacja ekspercka działań projektowych w obszarzezastosowania wygenerowanego przez studentów pomysłu projektowego oraz zorganizowanie iprzeprowadzenie 2 - dniowej wizyty studyjnej na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego wramach projektu "Nowoczesny Uniwersytet". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)został określony w Zał. nr 7 do SWZ, Formularzu Ofertowym stanowiącym Zał. nr 1 do SWZoraz w projektowanych zapisach Umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie testów diagnostycznych ADOS-2 i PEP-3

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do realizacji zamówienia (liczony od dnia zawarcia umowy)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi dysponować:- min. 1 osobą posiadającą min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy lub min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczej lub min. 5 lat stażu pracy - w instytucji/firmie/ z branży w obszarach/dziedzinach, w których znajduje zastosowanie wiedza z zakresu kierunków objętych zamówieniem oraz posiada:Wykształcenie: wyższe magisterskie - wykształcenie kierunkowe w zakresie terapii behawioralnej, oligofrenopedagogiki, pedagogiki specjalnej orazDoświadczenie: w zakresie diagnostyki, terapii dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: przede wszystkim autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną, niepełnosprawnością intelektualną, zespołem łamliwego chromosomu X, zaburzeniami mowy, zespołami genetycznymi m.in. Zespołem Angelmana, Zespołem Potocki-Lupski; pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolach i szkołach; przeprowadzania testów diagnostycznych ADOS-2, PEP-3; przygotowywania indywidualnych programów terapeutycznych, w zakresie analizy zachowania niezbędnego do opracowania programów do niwelowania zachowań niepożądanych podopiecznych w placówkach i środowisku rodzinnym; prowadzenia warsztatów dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzinami; prowadzenia terapii indywidualnej w nurcie behawioralnym oraz pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiany do umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach:1) niewywiązywania się Eksperta z obowiązków wynikających z umowy, w szczególności wskazanych w §5. 2) jeżeli zmiana Eksperta stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. śmierci, rezygnacji, długotrwałej choroby uniemożliwiającej realizację obowiązków, itp.) 3) na wniosek Zamawiającego, jeśli uzna on, że Ekspert nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zmiany Eksperta zgodnie z żądaniem Zamawiającego oraz we wskazanym terminie; 4) zmiana danych identyfikacyjnych - zmiana nazw, siedzib stron umowy i innych danych; 5) zmiany terminu, miejsca lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, po stwierdzeniu wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy;6) innych okoliczności, które nie były znane Stronom w chwili zawarcia umowy, a wprowadzone zmiany do umowy są korzystne dla Zamawiającego.3. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach: 1 egz. dla Wykonawcy, 1 egz. dla Eksperta i 2 dla Zamawiającego.4. Spory mogące powstać w związku z niniejszą Umową, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo według miejsca siedziby Zamawiającego.5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ukw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu przedłużania rzęs- Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu przedłużania rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI